AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Del Skrevet 7. mai 2017 Når du går tur i naturen, eller bare når du går langs gaten, dersom du ser plastikk eller annet søppel ligge/flyte, plukker du det opp og kaster det? Synes du det er rart om andre gjør det? Anonymkode: 5f67d...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reckless Skrevet 7. mai 2017 #2 Del Skrevet 7. mai 2017 Det har hendt, men er nok dessverre unntaket heller enn regelen. I nærområdet mitt står heldigvis dugnadsånden sterkt, så det flyter ikke akkurat over. Synes ikke det er rart om andre gjør det, derimot flott! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 7. mai 2017 #3 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg plukker søppel når jeg er alene, men ikke når det er andre i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 7. mai 2017 #4 Del Skrevet 7. mai 2017 Av og til, og jeg bryr meg da ikke om andre ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mylian Skrevet 7. mai 2017 #5 Del Skrevet 7. mai 2017 Ja, selvfølgelig. Vi må alle ta vare på våre omgivelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 8. mai 2017 #6 Del Skrevet 8. mai 2017 Ja det gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Del Skrevet 8. mai 2017 Nei. Jeg gjorde det dog som barn. Bestevenninnen min og jeg pleide å kjøpe godteri på nærbutikken. Venninnen min slang søppelet i grøftekanten og jeg gikk etter henne og plukket det opp. Hun gjorde narr av meg, og jeg husker jeg til slutt kastet hele posen med søppelet jeg hadde plukket opp i grøftekanten. Etter det har jeg aldri plukket søppel ute. Anonymkode: 173bf...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #8 Del Skrevet 8. mai 2017 Ja, ofte. Jeg er flittig bruker av strendene her jeg bor, og hver gang jeg går tur plukker jeg søppel. Det er for det meste plast. Anonymkode: 4f961...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #9 Del Skrevet 8. mai 2017 Nei, jeg lar det være slik at mennesker på sosialstøtte har noe å gjøre Anonymkode: e25e6...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 8. mai 2017 #10 Del Skrevet 8. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du går tur i naturen, eller bare når du går langs gaten, dersom du ser plastikk eller annet søppel ligge/flyte, plukker du det opp og kaster det? Synes du det er rart om andre gjør det? Anonymkode: 5f67d...94d Ja, så lenge jeg vet det er en søppelkasse i nærheten så gjør jeg det. Min datter på 5 år også. Hun blir sint når hun ser søppel i naturen. Vi er forsiktige når vi plukker søppel, vil ikke bli stukket/skadet av noe Jeg synes det er flott at mennesker plukker opp søppel Hvor vanskelig er det å ta vare på søppelet i hånden/pose/veska til man finner søppelkasse/kommer hjem? Folk burde skjerpe seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #11 Del Skrevet 13. mai 2017 Ja, i skogen/naturen/ved havet. Gjør det ikke i byen av en eller annen grunn, selv om det også er en del av naturen... Anonymkode: e0d81...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Signe28 Skrevet 29. september 2017 #12 Del Skrevet 29. september 2017 Av og til ja, kommer an på situasjonen. Ingen liker å gå rundt med hendene full av andres møkkete og stinkende søppel, og man ser jo fort ut som en søppelmann/-kvinne av forbigående. Et alterntiv er å samle sammen søppel som ligger spredd til ett sted, så har man gjort halve jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 29. september 2017 #13 Del Skrevet 29. september 2017 Ja, jeg bor i by og liker ikke å gå gjennom gater der det blåser søppel rundt. Derfor plukker jeg gjerne i nabolaget mitt. Stort sett tar jeg opp en ting så fort jeg ser den, så blir det lissom ikke "jobb" ut av det. Om våren tar vi også med oss barna ut med hansker og pose og tar et skikkelig røsk etter vinteren. Det inspirerer gjerne naboer til å gjøre det samme også og det er veldig hyggelig. Vi plukker egentlig ikke så langt unna vår egen tomt, og når de fleste gjør det er det stort sett rent og pent her. Plukker også med meg hvis jeg finner noe lite og bærbart i naturen om jeg har mulighet, godtepapir og sånt, men innrømmer at å gå på tur med andres gamle engangsgrill sitter langt inne... Vi kan godt også kombinere "skattejakt" med søpleplukking i fjæra. Det syns ungene er spennende også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #14 Del Skrevet 29. september 2017 Ja før. Meldte meg inn i frivillighetssentralen og fikk en fast rute der jeg plukket søppel én gang i uken. Nå gjør jeg ikke det lenger. Anonymkode: 6611c...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 29. september 2017 #15 Del Skrevet 29. september 2017 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. september 2017 #16 Del Skrevet 29. september 2017 Nei, plukker ikke opp andre sin søppel, det blir for ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå