Gå til innhold

Hipp hurra, fikk rettetang til jul:-)


*Shira*

Anbefalte innlegg

Og no les eg at det er krølltang og krøllar som gjeld... Ja, ja ingen som har anklaga meg for å vera innovativ :ler:

Men det eg då lurer på er kva type styling produkter skal jeg bruke. Meinar å ha høyrt at nokre skal i håret før ein startar for beskyttelse osv.

Nokre gode tips :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Sebastian Iron works er helt fenomenal.

Den beskytter håret mot varme, samtidig som det gir en bra hold. (Mange varmebeskyttende produkter synes jeg ikke gir noe hold, men det kommer jo an på hva du er ute etter.)

Du får feks kjøpt den her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også til jul....og du ..... du kan krølle håret ditt med den også :wink:

Jeg bruker varmebeskyttende middel fra Wella High Hair. Godt hold. Holder hele dagen.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg fikk også til jul....og du ..... du kan krølle håret ditt med den også :wink:

Jeg bruker varmebeskyttende middel fra Wella High Hair. Godt hold. Holder hele dagen.........

hvordan krøller man håret med rettetang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man snurrer håret rundt rettetangen. Jeg gjorde det og det ble krøll av det........

:o

Det er skikelig NO NO å holde rettetangen STILLE i håret! Det sliter noe helt ekstremt. Rettetangen skal gli gjennom håret, IKKE holdes i ro!! Det kan håret ditt ta skikkelig skade av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia takk for godt tips, trodde nemlig at en måtte holde tangen for å få go strekk. Skal her etter bare la den gli :wink:

Det tipset du gav anng. Sebastian Iron works virker som om den er utsolgt :cry:

Hvordan er det å bestille der iforhold til Lookfantastic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lookfantastic bestiller jeg "ofte" i fra. Det er kjempegod kundeservice, og produktene du bestiller kommer vanligvis bare innen noen få dager.

Dessverre har de ikke Sebastian, så de Sebastian produktene jeg bruker, bestiller jeg fra HQHair. (Pass på å ikke bestille for over 200 nok, for på HQH så skriver de ned korrekt verdi...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips til: den vanlige hårsprayen i Laminates-serien fra Sebastian er ypperlig sammen med rettetang. Den beskytter mot varmen, og gir glans og hold i tillegg. :) Det var min forrige frisør som lærte meg trikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Det er skikelig NO NO å holde rettetangen STILLE i håret! Det sliter noe helt ekstremt. Rettetangen skal gli gjennom håret, IKKE holdes i ro!! Det kan håret ditt ta skikkelig skade av.

:oops: sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsL: Hvis du er ute etter krøller ville jeg heller ha investert i en krølltang. (Det koster vel ikke så mye??) Resultatet blir sikkert bedre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniella_
Jeg var ute etter rett hår' date=' det bare ble sånn da jeg prøvde den for første gang :wink:[/quote']

Man kan få en bølgete tupp ved å dra rettetangen ut til siden.

Så det i et program på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...