Gå til innhold

Emmanuel Macron sin kone

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest C.Tramell

En lærer som innleder et forhold med en elev som såvidt er blitt kjønnsmoden(og som er gammel nok til å være moren hans)kan umulig være helt god. Stor aldersforskjell kan få en til å grøsse noen ganger, men så lenge begge er voksne er det deres sak. Det var ikke Macron. Det ble såvidt jeg vet litt av en skandale da dette skjedde, så det blir helt feil å si at det hele ble sett på som en søt og artig kjærlighetshistorie som enkelte her antyder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, stan skrev:

Mannen er en politiker, hvem han har som partner er vel ikke det som er mest interessant med ham? Jeg mener at hvem han har som partner ikke vedkommer oss.

Da får du avstå fra å skrive mer i denne tråden, da dette handler om han og hans kone.

Anonymkode: af3ca...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du avstå fra å skrive mer i denne tråden, da dette handler om han og hans kone.

Anonymkode: af3ca...146

Jeg skriver jo om dem!

Det jeg skriver er at jeg syns det er en privatsak som vi ikke har noe med. Eller er det en mening som er for ekstrem for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 minutter siden, stan skrev:

Jeg skriver jo om dem!

Det jeg skriver er at jeg syns det er en privatsak som vi ikke har noe med. Eller er det en mening som er for ekstrem for deg? 

Når de står fram offentlig slik som de gjør så blir ikke livet dems en privatsak lenger, slik det er med alle offentlige personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun når ikke Julie og Carla til anklene engang. Men nok om det. Liker Macron.

Anonymkode: 091ae...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun når ikke Julie og Carla til anklene engang. Men nok om det. Liker Macron.

Anonymkode: 091ae...f8c

Hvem er de to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde rollene vært byttet om, og i et annet land, ville det nok fått store konsekvenser for læreren, og blitt fremstilt som en overgrepssak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er motbydelig at hun valgte å gå inn i et forhold med han siden hun var læreren hans og de bare var 15 år når de møttes. Jeg synes ikke dette er greit. Hadde vært annerledes om de møttes i voksen alder.

Anonymkode: 2dbc5...983

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt motbydelig av en kvinne på rundt 40 å bli sammen med en gutt på 15-16-17 (avhengig av når selve relasjonen begynte - "offisielt" var han 17), og enda verre som lærer ved skolen hans. Slik ville det naturligvis vært om det var en mannlig lærer rundt 40 og en ung jente også. At de har en sånn aldersforskjell som voksne gjør meg ingenting, men foreldre hans tok ham ut av den aktuelle skolen og sendte ham avsted til en annen del av landet for å få en slutt på dette, og det sier vel litt om hva slags alder han var i da dette kom i stand. Nå ser det jo ut til at det gikk greit i akkurat dette tilfellet, men 40-årige lærere skal ikke innlede forhold til 15-16-17-årige elever.

Anonymkode: 988b3...a77

Dere bør sette dere inn i saken. De ble kjent da han var 15, og hun læreren hans. Hun var gift og hadde tre barn. De kom ikke sammen da (selv om han visstnok var  fascinert av henne), men det var først senere de ble par - da var hun ikke lenger læreren hans heller. Mener å ha lest at han var den ivrige, at foreldrene hans trodde han var keen på datteren hennes, men ble veldig oppbrakt og bekymret da de fikk vite at de ble par. De var sammen i mange år før de giftet seg.

I motsetning til forhold der gamle menn (eller gamle el rike kjendisdamer som Madonna OL) sjekker opp unge damer (respektiv menn), og den eldste har makten, pengene og autoriteten, er maktforholdet mellom Macron og konen mye mer balansert - han har minst like mye makt i dette forholdet selv om han er den unge. Hvert menneske og hvert forhold er individuelt og det er veldig enkelt i tankegangen å fordømme noe basert på veldig få - og dessuten feilaktige - opplysninger. Det er jo faktisk lett tilgjengelig info, den lille øvelsen burde  dere gjort når derevil uttale dere så krast.

Anonymkode: baf03...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Ser hun er 24 år eldre og de møttes når han var 15 og hun 39, hvordan tror dere folk ville reagert om dette skjedde i Norge og eller motsatt kjønn? Synes selv de virker som et søtt par og hun ser nydelig ut :) 

De ble jo ikke et par før mange år senere. Ser virkelig ikke problemet. Skal vi gå igjennom alle menn som har 20+ yngre koner? Den listen er lang. Vi kan begynne med Trump.

:roll:

Anonymkode: 37461...518

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De ble jo ikke et par før mange år senere. Ser virkelig ikke problemet. Skal vi gå igjennom alle menn som har 20+ yngre koner? Den listen er lang. Vi kan begynne med Trump.

:roll:

Anonymkode: 37461...518

Det er ikke et problem for meg men virker som det er for andre i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun pleide og være læreren hans. Hvis rollene var omvendt hadde det fått en annen tone hahahahha. Men jeg gir faen, la de bange så mye de vil. Ville bare påpeke en liten sannhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7.5.2017 den 13.47, stan skrev:

Jeg syns at dette er noe som ikke angår oss. Uansett er det vel politikken som burde være det sentrale her.

Pedofili ikke angår oss? Når ble pedofile kjendiser noe som skulle holdes skult i privatlivets fred? Det er da strengt forbudt av en grunn?

Anonymkode: dd299...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...