Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #1 Del Skrevet 7. mai 2017 Ser hun er 24 år eldre og de møttes når han var 15 og hun 39, hvordan tror dere folk ville reagert om dette skjedde i Norge og eller motsatt kjønn? Synes selv de virker som et søtt par og hun ser nydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. mai 2017 #2 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg syns at dette er noe som ikke angår oss. Uansett er det vel politikken som burde være det sentrale her. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Del Skrevet 7. mai 2017 24 minutter siden, stan skrev: Jeg syns at dette er noe som ikke angår oss. Uansett er det vel politikken som burde være det sentrale her. Men i denne tråden er det dette som gjelder og har ingenting med politikk å gjøre. Ønsker du å snakke om politikk osv, kan du opprette en egen tråd om det istedet for å svare slik du gjorde i denne tråden. Anonymkode: af3ca...146 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg tror det hadde blitt reaksjoner om Erna byttet ut mannen med en 15-åring. Anonymkode: 2acc4...8f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #5 Del Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det hadde blitt reaksjoner om Erna byttet ut mannen med en 15-åring. Anonymkode: 2acc4...8f4 Men hun ville vært 40 år eldre da, ikke 24 Blir som om Macron sin kone var 79 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Del Skrevet 7. mai 2017 Tipper han fant henne intellektuelt mer interessant også, i tillegg til at hun var pen og slank. Det vakte jo ikke begeistring hos foreldrene hans, og media i Frankrike spekulerte jo i om han var homo, så de møtte jo fordommer også der - det er over tid de har bevist at det var liv laga. Må si at det gir meg veldig respekt; folk som gjør sine egne selvstendige valg, selv om det bryter med konvensjoner og forventninger. Og så må jeg le litt av norske menn som er maniske på alder på nettdating og er livredd for å date noen som er eldre enn dem el nærmer seg 40. (Fant typen minn utenfor nettet, tilfeldigvis yngre, var ikke for sent med barn selv om jeg hadde passert 40.) Anonymkode: baf03...eb7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg synes det er bra at hun er så offentlig.Hun viser at det er greit for en kvinne å være eldre enn sin mann. Og at det ikke betyr at det hverken er noe galt med kvinnen eller mannen. Kvinner kvier seg ofte for inngå forhold med yngre menn og gutter, nettopp på grunn av frykten for hva folk skal si og hva folk skal mene om forholdet. Aldersforskjell "feil vei" er vår tids tabu. Håper hun inspirerer andre kvinner til å gå for unge gutter og menn. Anonymkode: b3ee5...3a5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg er glad for at man i Norge stort sett holder seg unna politikernes privatliv, så lenge det ikke dreier seg om ulovligheter. Men en 15-åring ville vært ulovlig da, vet ikke hvordan det er i Frankrike. Anonymkode: 2acc4...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #9 Del Skrevet 7. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det hadde blitt reaksjoner om Erna byttet ut mannen med en 15-åring. Anonymkode: 2acc4...8f4 Ville vel heller vært som om Erna datet en på 30.. Anonymkode: baf03...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #10 Del Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er glad for at man i Norge stort sett holder seg unna politikernes privatliv, så lenge det ikke dreier seg om ulovligheter. Men en 15-åring ville vært ulovlig da, vet ikke hvordan det er i Frankrike. Anonymkode: 2acc4...8f4 De ble kjærester noe senere, akkurat når sier de ikke, men det var da han var 15 at de møttes. Anonymkode: baf03...eb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #11 Del Skrevet 7. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad for at man i Norge stort sett holder seg unna politikernes privatliv, så lenge det ikke dreier seg om ulovligheter. Men en 15-åring ville vært ulovlig da, vet ikke hvordan det er i Frankrike. Anonymkode: 2acc4...8f4 15 år i Frankrike Anonymkode: b3ee5...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 7. mai 2017 #12 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg synes ikke det er greit at en voksen er sammen med en 15-åring uansett kjønn. Stor aldersforskjell er greit i seg selv, men begge parter må være voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #13 Del Skrevet 7. mai 2017 54 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ser hun er 24 år eldre og de møttes når han var 15 og hun 39, hvordan tror dere folk ville reagert om dette skjedde i Norge og eller motsatt kjønn? Synes selv de virker som et søtt par og hun ser nydelig ut Hvordan ser hun ut ? Anonymkode: 31a63...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #14 Del Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser hun ut ? Anonymkode: 31a63...b86 Vakreste 64 åringen jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mai 2017 #15 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) 9 minutter siden, Cicero skrev: Jeg synes ikke det er greit at en voksen er sammen med en 15-åring uansett kjønn. Stor aldersforskjell er greit i seg selv, men begge parter må være voksne. Men det ville virkelig blitt mye mer spetakkel om det var omvendt, og heller en 15 år gammel jente og en 39 år gammel mann. Se for deg at Audun Lysbakken forelsker seg i en 15 åring, ville blitt multi hysteri i media Endret 7. mai 2017 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 7. mai 2017 #16 Del Skrevet 7. mai 2017 13 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Men det ville virkelig blitt mye mer spetakkel om det var omvendt, og heller en 15 år gammel jente og en 39 år gammel mann. Se for deg at Audun Lysbakken forelsker seg i en 15 åring, ville blitt multi hysteri i media Tror ikke forskjellen ville vært så stor her i Norge. Gutt eller jente, folk her er ikke spesielt sympatiske ovenfor voksne som blir sammen med barn. Heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #17 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg synes det er motbydelig at hun valgte å gå inn i et forhold med han siden hun var læreren hans og de bare var 15 år når de møttes. Jeg synes ikke dette er greit. Hadde vært annerledes om de møttes i voksen alder. Anonymkode: 2dbc5...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #18 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg synes det er helt motbydelig av en kvinne på rundt 40 å bli sammen med en gutt på 15-16-17 (avhengig av når selve relasjonen begynte - "offisielt" var han 17), og enda verre som lærer ved skolen hans. Slik ville det naturligvis vært om det var en mannlig lærer rundt 40 og en ung jente også. At de har en sånn aldersforskjell som voksne gjør meg ingenting, men foreldre hans tok ham ut av den aktuelle skolen og sendte ham avsted til en annen del av landet for å få en slutt på dette, og det sier vel litt om hva slags alder han var i da dette kom i stand. Nå ser det jo ut til at det gikk greit i akkurat dette tilfellet, men 40-årige lærere skal ikke innlede forhold til 15-16-17-årige elever. Anonymkode: 988b3...a77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 7. mai 2017 #19 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg tror det hadde blitt ramaskrik om rollene var snudd, altså at den eldste parten var en mann. Nå kan det jo hende det var ramaskrik da de faktisk inngikk forholdet også, men ingen av dem var vel kjente på den tiden. Hun gikk vel fra ektemann og tre barn for å bli sammen med han. Jeg syns ikke noe om at eldre mennesker blir sammen med veldig unge mennesker som ikke har fått egen livserfaring, men for alt jeg vet kan det være den store kjærligheten, og at det bare er jeg som er snever og konservativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 7. mai 2017 #20 Del Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men i denne tråden er det dette som gjelder og har ingenting med politikk å gjøre. Ønsker du å snakke om politikk osv, kan du opprette en egen tråd om det istedet for å svare slik du gjorde i denne tråden. Anonymkode: af3ca...146 Mannen er en politiker, hvem han har som partner er vel ikke det som er mest interessant med ham? Jeg mener at hvem han har som partner ikke vedkommer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå