Gå til innhold

hvilken veet til hjemmebrazilian?

Fremhevede innlegg

Gjest BlandaDrops
Skrevet

Tenker å bruke SpaWax varm voks fra Veet, er det noen med erfaringer angående bruk av denne «downbelow»?

(Ble permittert fra jobber fom 1 mai så har ikke økonomi til å vokse meg profesjonelt lenger :( )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vokset deg tidligere hjemme, f.eks legger og bikinilinje? 

Jeg ville ikke startet hjemmevoks nedentil med mindre jeg var vant til å vokse meg selv andre steder på kroppen, da ville jeg heller tatt høvelen fatt, eller hårfjerningskrem. Eller, hårfjerningskrem der nede ville jeg nok ikke prøvd. 

• Liker 3
Gjest BlandaDrops
Skrevet
12 timer siden, Timsy skrev:

Har du vokset deg tidligere hjemme, f.eks legger og bikinilinje? 

Jeg ville ikke startet hjemmevoks nedentil med mindre jeg var vant til å vokse meg selv andre steder på kroppen, da ville jeg heller tatt høvelen fatt, eller hårfjerningskrem. Eller, hårfjerningskrem der nede ville jeg nok ikke prøvd. 

Nei, jeg har helvokset meg på salong frem til nå.

Gjest BlandaDrops
Skrevet

Klør ikke høvel på musa noe helt sykt da? Jeg mener å huske det fra jeg var tenåring.

Jeg har epilator som jeg prøvde en gang, aldri mer om jeg bruker den til brasiliansk. Det gjorde så sykt vondt :(

AnonymBruker
Skrevet

Selv ikke se som jobber i salong vokser seg selv. Er for vondt. 

Anonymkode: f3092...1b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker de standard veet-stripsene/hårfjerningskrem på bikinilinjen++, orker ikke stubber. Stripsene er egentlig litt for lite skånsomme for huden der, så jeg burde teste noe annet. Mellom beina shaver jeg, tør ikke noe annet, men jeg synes ikke det blir stubbete der på samme måte som på bikinilinjen. 

Anonymkode: 68fd4...23b

Gjest BlandaDrops
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker de standard veet-stripsene/hårfjerningskrem på bikinilinjen++, orker ikke stubber. Stripsene er egentlig litt for lite skånsomme for huden der, så jeg burde teste noe annet. Mellom beina shaver jeg, tør ikke noe annet, men jeg synes ikke det blir stubbete der på samme måte som på bikinilinjen. 

de kaldstripsene?

Du er gal, det må jo være grusomt?! Jeg klarer ikke engang leggene med den torturen!

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, BlandaDrops skrev:

de kaldstripsene?

Du er gal, det må jo være grusomt?! Jeg klarer ikke engang leggene med den torturen!

Haha, ja :) 

Gjør vondt, men får med alle hårene, og det blir ikke så mye kliss. Leggene merker jeg nesten ingenting på når jeg bruker de stripsene. Men nå vurderer jeg å teste noe annet gitt :P

Gjest BlandaDrops
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja :) 

Gjør vondt, men får med alle hårene, og det blir ikke så mye kliss. Leggene merker jeg nesten ingenting på når jeg bruker de stripsene. Men nå vurderer jeg å teste noe annet gitt :P

Respekt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...