AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #41 Del Skrevet 7. mai 2017 Neste gang så tar jeg med meg en spritflaske med vann i. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #42 Del Skrevet 7. mai 2017 Alkohol er ikke SÅ viktig for meg altså. Så det er ikke det. Venner og familie er mye viktigere. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #43 Del Skrevet 7. mai 2017 På 6.5.2017 den 20.12, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt meg enig i mange svar, men jeg er ikke enig med de som mener at dette er en lærepenge og jeg må få være ærlig å si at det å snylte på andre sine drikkevarer er dårlig gjort. Men så klart - det er jo bare å unngå å dra ut med de der igjen. Anonymkode: 95ff2...763 Det handler vel heller om at det er passe idiotisk å kjefte og uffe seg over en realitet man ikke får gjort noe med i stedet for å bare merke alkoholen sin eller passe litt bedre på den. Er du 16 år og aldri vært i festlige lag før? Anonymkode: 6e271...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winry Skrevet 7. mai 2017 #44 Del Skrevet 7. mai 2017 Dessverre er noen folk drttsekker. Opplevde selv at noen stjal 15 pakker med sigaretter (hadde to kartonger i kjøleskapet) på en fest jeg hadde Sure penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #45 Del Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, Winry skrev: Dessverre er noen folk drttsekker. Opplevde selv at noen stjal 15 pakker med sigaretter (hadde to kartonger i kjøleskapet) på en fest jeg hadde Sure penger... Jeg forstår at det er fryktelig kjedelig, men HVORFOR har du to kartonger sigaretter fritt tilgjengelig i kjøleskapet når du inviterer til fest? Det er jo regel nr. 1 å gjemme slikt unna dersom du ikke ønsker at folk skal forsyne seg. På fest er det mange som er ganske hensynsløse når det gjelder andres alkohol, røyk, mat etc. Det er ikke greit, og det er lett å unngå i mindre forsamlinger, men i større forsamlinger er det ganske vanlig. Anonymkode: 6e271...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #46 Del Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at det er fryktelig kjedelig, men HVORFOR har du to kartonger sigaretter fritt tilgjengelig i kjøleskapet når du inviterer til fest? Det er jo regel nr. 1 å gjemme slikt unna dersom du ikke ønsker at folk skal forsyne seg. På fest er det mange som er ganske hensynsløse når det gjelder andres alkohol, røyk, mat etc. Det er ikke greit, og det er lett å unngå i mindre forsamlinger, men i større forsamlinger er det ganske vanlig. Anonymkode: 6e271...481 Det var øl, ikke sigaretter. Jeg vet det men de er voksne og burde klare å holde styr på festen sin. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #47 Del Skrevet 7. mai 2017 7 minutter siden, Winry skrev: Dessverre er noen folk drttsekker. Opplevde selv at noen stjal 15 pakker med sigaretter (hadde to kartonger i kjøleskapet) på en fest jeg hadde Sure penger... Kjedelig. Ja det tror jeg alt om. Kunne de ikke bare kjøpt seg dette selv i steder for å ta andre sitt. Håper det ordnet seg. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #48 Del Skrevet 7. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var øl, ikke sigaretter. Jeg vet det men de er voksne og burde klare å holde styr på festen sin. Anonymkode: 95ff2...763 Du er visst ny på forumet. Sitering er en funksjon der man kan svare direkte på enkeltinnlegg i tråden, og ikke til hovedinnlegget. Her svarte jeg på Winrys erfaring om sigarettstjeling på fest. Lykke til videre på forumet! Anonymkode: 6e271...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winry Skrevet 7. mai 2017 #49 Del Skrevet 7. mai 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at det er fryktelig kjedelig, men HVORFOR har du to kartonger sigaretter fritt tilgjengelig i kjøleskapet når du inviterer til fest? Det er jo regel nr. 1 å gjemme slikt unna dersom du ikke ønsker at folk skal forsyne seg. På fest er det mange som er ganske hensynsløse når det gjelder andres alkohol, røyk, mat etc. Det er ikke greit, og det er lett å unngå i mindre forsamlinger, men i større forsamlinger er det ganske vanlig. Anonymkode: 6e271...481 Skjønner tankegangen din. Men i dette tilfellet var ikke sigarettene mine. Bor i kollektiv så var en annen sitt, jeg visste ikke engang at det lå der Hadde det vært mitt hadde det ikke ligget i kjøleskapet for å si det sånn. Endret 7. mai 2017 av Winry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #50 Del Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, Winry skrev: Skjønner tankegangen din. Men i dette tilfellet var ikke sigarettene mine. Bor i kollektiv så var en annen sitt, jeg visste ikke engang at det lå der Hadde det vært mitt hadde det ikke ligget i kjøleskapet for å si det sånn. Skjønner, da er det fort gjort at slikt kan skje. Anonymkode: 6e271...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #51 Del Skrevet 7. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er visst ny på forumet. Sitering er en funksjon der man kan svare direkte på enkeltinnlegg i tråden, og ikke til hovedinnlegget. Her svarte jeg på Winrys erfaring om sigarettstjeling på fest. Lykke til videre på forumet! Anonymkode: 6e271...481 Nei. Jeg har skrevet her i snart et år så jeg er ikke ny. Men takk for det. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #52 Del Skrevet 7. mai 2017 9 minutter siden, Winry skrev: Skjønner tankegangen din. Men i dette tilfellet var ikke sigarettene mine. Bor i kollektiv så var en annen sitt, jeg visste ikke engang at det lå der Hadde det vært mitt hadde det ikke ligget i kjøleskapet for å si det sånn. Poenget er jo som jeg skrev i en annen tråd jeg startet. De snylter mener jeg. Flere av de har venninner de bruker for å få gratis drikke og gratis ting. Så jeg syns det var typisk når ølen min ble borte. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #53 Del Skrevet 8. mai 2017 Herregud en tråd om dette.. Anonymkode: afb6c...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #54 Del Skrevet 8. mai 2017 Har du ikke et liv? Let it Go. Shit happeneds. Anonymkode: afb6c...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #55 Del Skrevet 8. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud en tråd om dette.. Anonymkode: afb6c...008 Ja. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #56 Del Skrevet 8. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke et liv? Let it Go. Shit happeneds. Anonymkode: afb6c...008 Hva har det med saken å gjøre? Hvis drikken min blir borte på fest så har det vel ikke noe med saken å gjøre om man har et liv eller ikke. Det er jo en så barnslig måte å svare på. Anonymkode: 95ff2...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #57 Del Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: 95ff2...763 Buhu, noen stjal alkoholen din, er det første gang du har på fest eller klarer du ikke lære av dine feil? Anonymkode: afb6c...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå