AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #1 Skrevet 6. mai 2017 Jeg har hormonspiral, og anser det derfor som nærmest umulig at jeg er gravid. Men jeg har de siste dagene hatt mange gravititetssymtomer, de samme som jeg har hatt de to andre gangene jeg har vært gravid. Jeg har ømme bryster, mye luft i i magen og magesmerter/strekksmerter, og jeg har vært i kjempedårlig humør - sur og lei meg. Er det i det hele tatt en reell sjanse for å være gravid? Er det noen som har blitt det på spiral eller er det mest "jeg har hørt at søstra til venninna til venninna mi ble det"? Er det vanlig med topper i hormonnivået i kroppen når man har spiral, som gir graviditetssymptomer uten at man er det? Jeg skal selvsagt ta en test dersom dette vedvarer, men foreløpig er jeg bare ute eter synsing og eventuelt personlige erfaringer Anonymkode: ff895...e7d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #2 Skrevet 6. mai 2017 Kjenner flere spiralbarn. Deriblant min egen søster Anonymkode: aba27...65b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #3 Skrevet 6. mai 2017 Spiral er noe av det tryggeste du kan bruke, men ta en test for sikkerhetsskyld siden den kan forville seg ut av posisjon. Anonymkode: aefcb...ed1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 Takk for svar, tar gjerne imot flere erfaringer eller tanker. Jeg regner med at det bare er hormoner på vift, men dette likner såpass mye på de tidlige symptomene i de andre svangerskapene at jeg jammen ikke føler meg sikker. Ts Anonymkode: ff895...e7d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hormonspiral, og anser det derfor som nærmest umulig at jeg er gravid. Men jeg har de siste dagene hatt mange gravititetssymtomer, de samme som jeg har hatt de to andre gangene jeg har vært gravid. Jeg har ømme bryster, mye luft i i magen og magesmerter/strekksmerter, og jeg har vært i kjempedårlig humør - sur og lei meg. Er det i det hele tatt en reell sjanse for å være gravid? Er det noen som har blitt det på spiral eller er det mest "jeg har hørt at søstra til venninna til venninna mi ble det"? Er det vanlig med topper i hormonnivået i kroppen når man har spiral, som gir graviditetssymptomer uten at man er det? Jeg skal selvsagt ta en test dersom dette vedvarer, men foreløpig er jeg bare ute eter synsing og eventuelt personlige erfaringer Anonymkode: ff895...e7d Hormonspiraler har flere virkningseffekter. Men det hender at spiraler ikke sitter der den skal i livmoren og eller har mistet sin hormonelle funksjon. Derfor anbefales du å kontakte lege for å få utelukket graviditet, særlig når du opplever at kroppen din er slik du beskriver. Anonymkode: d06f6...137
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b47d7...a05 den spiralen er nok plassert der etter at barnet er født. Anonymkode: d06f6...137
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 Jeg er gravid nå, med kobberspiral. Her gjorde alle symptomene at jeg fortsatte å teste selv om den første testen var blendahvit.. Anonymkode: 1dd89...bfd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #9 Skrevet 7. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: den spiralen er nok plassert der etter at barnet er født. Anonymkode: d06f6...137 http://globalnews.ca/news/3426080/baby-iud-hand-birth/ plassert etterpå ja, men gøy bilde. Hele historien i artikkelen i linken. Anonymkode: 20ff4...e89
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #10 Skrevet 8. mai 2017 Har ikke blitt gravid med spiral, men har opplevd at spiralen falt ut uten at jeg merket det. Eneste grunnen til at jeg ikke ble gravid er at jeg tydeligvis har litt vansker med det.. Anonymkode: a15c2...5e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå