Gå til innhold

Marta Alise

Kelsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Breaks my heart å åpne de siste snappene hennes om han... Hun kan umulig ha det så bra som hun sier at hun har det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Frøkenkantarell skrev:

Ok, ja beklager det var en korttenkt og beskyldende kommentar. 
Jeg redigerer og sletter for det er som du sier at vi ikke har noe med hennes økonomi å gjøre!

Smart. Tror hun er ganske ordentlig på de områdene der. I hvertfall slik jeg har fått inntrykk av henne og de rundt henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bloggleser123 skrev:

Breaks my heart å åpne de siste snappene hennes om han... Hun kan umulig ha det så bra som hun sier at hun har det. 

Hva sier hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, bloggleser123 skrev:

Huff :( Hva er snappen hennes? 

Endret av Frøkenkantarell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse snapper av dem sammen og livene deres. Skjønner ikke at han har den bakgrunnen han har. Liker han så godt. Umulig å ikke like han når man "blir kjent" med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkenkantarell skrev:

Huff :( Hva er snappen hennes? 
Ps: Slett gjerne kommentaren din der du siterte meg med den spekulerende kommentaren min, så det ikke trenger å oppstå noe spekulasjoner rundt det hvis andre leser. Jeg angrer fælt på at jeg skrev det og det var godt du påpekte det raskt så jeg fikk slettet. 

Hun heter Martalise på Snapchat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sirenas skrev:

Synes hun er flott jeg! Litt naiv muligens, det vil tiden vise. Heier uansett på henne og kjærligheten.

Enig i denne kommentaren. 10/10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Undret meg over det samme, men leste et sted( vet ikke om det er sant) at hun Eide mange leiligheter hun leide ut... og at familien hadde mye penger ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun i papp og ekte dress ved bordet til julemiddagen? Ikke humor, men bisarr

Endret av Miranda16
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 timer siden, Vinglass skrev:

Undret meg over det samme, men leste et sted( vet ikke om det er sant) at hun Eide mange leiligheter hun leide ut... og at familien hadde mye penger ?

Har også lest en plass at familien har mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Slettet henne fra snap men kom over dette, hvorfor stemmer ikke tallene overens på nouw og blogglisten?

http://blogglisten.no/blogg?q=www.martaalise.com

Viser mellom 700 og 1200 sidevisninger daglig de siste syv dagene

https://nouw.com/blog/top

Her viser det over 62000 og som det står nederst på siden skal det være antall viste innlegg på bloggen de siste syv dagene. 

Men det stemmer jo ikke?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
13 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Nå er Audun, samboeren hennes, dømt til ytterligere syv års fengsel i denne «mafiasaken».

Hun må være veldig tålmodig og sinnsykt glad i ham.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/oR8dBK/mafiarettsaken-nokas-raner-metkel-betew-frifinnes-for-drapsforbund

Sykt, etter så mange år i fengsel har jeg vansker med å tro at han kommer til å klare å komme utav det miljøet og den spenningen han søker. Håper ikke hun kaster bort livet på å vente på han.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...