Gå til innhold

Teen Mom O.G.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så litt voksent av Amber å ta «krangelen» over på sosiale medier.

Heldigvis er Kristina mer fornuftig og holdt diskusjon på et mer voksent nivå. Men Amber er bra innbilsk, når hun mener at det ikke hadde blitt noe av Gary uten henne. Hun hadde da ikke blitt gravid uten Gary.

Hun virker fryktelig lat og sitter stortsett i sengen. 

Anonymkode: f8332...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.5.2018 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Så litt voksent av Amber å ta «krangelen» over på sosiale medier.

Heldigvis er Kristina mer fornuftig og holdt diskusjon på et mer voksent nivå. Men Amber er bra innbilsk, når hun mener at det ikke hadde blitt noe av Gary uten henne. Hun hadde da ikke blitt gravid uten Gary.

Hun virker fryktelig lat og sitter stortsett i sengen. 

Anonymkode: f8332...2f2

Hvor ser dere?
Fortsatt bare på episode 15 på viafree

Anonymkode: c3472...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser dere?
Fortsatt bare på episode 15 på viafree

Anonymkode: c3472...d15

Det går på MTV på søndager😊

Anonymkode: f8332...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2018 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Det går på MTV på søndager😊

Anonymkode: f8332...2f2

Ahh, har ikke TV, så får ikke sett der :P Sjekka på nettsiden til mtv, men der fant jeg bare bonusklipp.

Anonymkode: c3472...d15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk låne rikstv-innlogging så nå er jeg oppdatert igjen! Bare missa en episode.

Jeg FATTER bare ikke hvordan noen vil få barn med en som kjører i rusa tilstand, kommer rusa i sitt første bryllup, og full i sitt andre..
Plager meg også at andre enn mødrene får mye skjermtid. Mackenzie er jo allerede nevnt. Men altså; kusina til Amber?
Skjønner at det er for fylle opp siden Farrah sluttet, men likevel.
Ser ut som det er Mackenzie fra Teen Mom 3 som skal inn i stedet, spent på det. Husker henne som søt og litt naiv :)

Anonymkode: c3472...d15

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på siden sesong 7, tror det var siste sesong. Da var jeg ganske lei 

Men herlig å lese at Farrah er ute. Det var på tide. Så ufyselig og fæl hun har vært med alle. Crewet fikk ikke lov å gå do i hennes hus, kjefter på folk så fort de er uenig med ho, behandler foreldrene som drittog husker under en reunion der hun sa Matt lignet på en pedofil og Simon bare lo. Hjelpes. Så mye dritt hun har sagt om alle på SoMe. Kalte Amber for Miss peggy 

Jeg kan ikke begripe at noen vil ha barn med Ryan?! 😨 Har hun i det hele tatt sett på Teen Mom? Virker som han bare blir verre og verre. Er ikke egnet til å være far. Kom han full i sitt eget bryllup?? Jeg hadde klikket!

Endret av Aurora**
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Aurora** skrev:

 

Jeg kan ikke begripe at noen vil ha barn med Ryan?! 😨 Har hun i det hele tatt sett på Teen Mom? Virker som han bare blir verre og verre. Er ikke egnet til å være far. Kom han full i sitt eget bryllup?? Jeg hadde klikket!

Han giftet seg med Mackenzie litt i full fart i forbindelse med å prøve å få i gang en sak for å  få mer omsorg for sønnen. Da mente vel advokaten at det var en fordel at de var gift, så de hadde en mini-seremoni utendørss. Det var her han var rusa. Så hadde den en "skikkelig" bryllupsfest senere, og der var han ikke helt dritings, men full og vel så det. Brukte vel både kakeskjæringen og første på å utspørre Mackenzie på hva alt kostet og klage på hvor dyrt det var om jeg ikke husker feil :P

Anonymkode: c3472...d15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han giftet seg med Mackenzie litt i full fart i forbindelse med å prøve å få i gang en sak for å  få mer omsorg for sønnen. Da mente vel advokaten at det var en fordel at de var gift, så de hadde en mini-seremoni utendørss. Det var her han var rusa. Så hadde den en "skikkelig" bryllupsfest senere, og der var han ikke helt dritings, men full og vel så det. Brukte vel både kakeskjæringen og første på å utspørre Mackenzie på hva alt kostet og klage på hvor dyrt det var om jeg ikke husker feil :P

Anonymkode: c3472...d15

Så han mente det ville bli lettere å få mer omsorg for sønnen hvis han giftet seg? Ha med å heller sjekke inn på rehab, først og fremst. Det bryllupet hørtes jo romantisk ut :roll: Synes nesten han burde bli beskyttet mot seg selv og ikke fått delta i serien. De legger ut når han kjører i rusa tilstand. De tenker vel kun på underholdning. Lurer på hva Maci tenker om det hele. Hun som han skal ha barn med, er hun litt av samme ulla?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aurora** skrev:

Så han mente det ville bli lettere å få mer omsorg for sønnen hvis han giftet seg? Ha med å heller sjekke inn på rehab, først og fremst. Det bryllupet hørtes jo romantisk ut :roll: Synes nesten han burde bli beskyttet mot seg selv og ikke fått delta i serien. De legger ut når han kjører i rusa tilstand. De tenker vel kun på underholdning. Lurer på hva Maci tenker om det hele. Hun som han skal ha barn med, er hun litt av samme ulla?

Han var en runde på rehab faktisk. Skulle vel være 1 mnd, men "slapp ut" etter 21 dager...
Kona hans har faktisk et barn fra før! Men ikke fått med meg om noen av hennes holdninger til verken dop eller alkohol. Har lagt Maci for hat da, hun og faren til Ryan. De mener hun fortsatt er forelsket i han, og at det er derfor hun ikke lar han se sønnen! Hun tilbød seg til og med å betalefor en doptest for Ryan, så han skulle få se sønnen hvis den var negativ. Kostet 400 dollar eller noe, men hun fikk aldri svar en gang.. Vet hvem jeg ser på som mest voksen av  de altså..

Anonymkode: c3472...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 13.5.2018 den 12.51, AnonymBruker skrev:

Han var en runde på rehab faktisk. Skulle vel være 1 mnd, men "slapp ut" etter 21 dager...
Kona hans har faktisk et barn fra før! Men ikke fått med meg om noen av hennes holdninger til verken dop eller alkohol. Har lagt Maci for hat da, hun og faren til Ryan. De mener hun fortsatt er forelsket i han, og at det er derfor hun ikke lar han se sønnen! Hun tilbød seg til og med å betalefor en doptest for Ryan, så han skulle få se sønnen hvis den var negativ. Kostet 400 dollar eller noe, men hun fikk aldri svar en gang.. Vet hvem jeg ser på som mest voksen av  de altså..

Anonymkode: c3472...d15

Herregud, glemte helt å svare 🙈

Så de mener det er Maci sin feil? Noe så tullete! På tide han vokser opp. Ta ansvar for sine egne handlinger og liv. Så må mora slutte å sy puter under armene på han. Ryan har visst fått besøksforbud mot Maci og mannen. Men får se Bentley under oppsyn.

Leste for en tid tilbake at David (typen til Janelle) har fått sparken fra Teen Mom 2, og Jenelle ruste seg da hun gikk gravid med datteren. Er ikke særlig overasket. 🙄

Endret av Aurora**
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ryktes at Mackenzie og Ryan har gått fra hverandre. Hun har ifølge en amerikansk nettside dratt fra alt, til og med sønnen sin?! Dagen etter de kunngjorde graviditeten ble han nemlig arrestert for dopbruk og for å ha brutt prøvebetingelsene og ble lagt inn på rehab igjen. All ære til Maci å tviholde på rene doptester før han fikk møte B igjen, for han har ikke vært rustfri. Hvem blir rusfri på 21 dager etter sterk avhengighet av heroin, liksom? 

Anonymkode: bd62d...930

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke sendt vanlig episode på søndag? Handlet jo bare om Gary....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å se første episode av siste sesong. 

Det jeg lurer på er hva er det egentlig David som er forloveden til Farrahs mor gjort/sagt til Farrah? Farrahtåler tydeligvis ikke trynet på han. 

Helt siden starten, har jeg tenkt at Michael (faren til Farrah) er den normale og snille i familien. Men han var tydeligvis årsaken til skilsmissen mellom han og Debra, siden han har vært utro flere ganger. Er det pga pengene til Farrah at de går på tå hev rundt henne? Det gjør jo både moren og faren tydeligvis.

Anonymkode: f8332...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 30.5.2018 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg begynt å se første episode av siste sesong. 

Det jeg lurer på er hva er det egentlig David som er forloveden til Farrahs mor gjort/sagt til Farrah? Farrahtåler tydeligvis ikke trynet på han. 

Helt siden starten, har jeg tenkt at Michael (faren til Farrah) er den normale og snille i familien. Men han var tydeligvis årsaken til skilsmissen mellom han og Debra, siden han har vært utro flere ganger. Er det pga pengene til Farrah at de går på tå hev rundt henne? Det gjør jo både moren og faren tydeligvis.

Anonymkode: f8332...2f2

Farrah legger jo alle for hat. Ikke lett å vite hvorfor. Føler hun er uvenn med alle 🙊 

Farrah ble forresten arrestert på et hotell. Hun var skikkelig kranglete med den ansatte og fløy på han. Nektet å forlate hotellet. Føler hun krangler med alle hun kommer i snakk med. Hun er så ufyselig! 😠

Anonymkode: e1655...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farrah legger jo alle for hat. Ikke lett å vite hvorfor. Føler hun er uvenn med alle 🙊 

Farrah ble forresten arrestert på et hotell. Hun var skikkelig kranglete med den ansatte og fløy på han. Nektet å forlate hotellet. Føler hun krangler med alle hun kommer i snakk med. Hun er så ufyselig! 😠

Anonymkode: e1655...999

Ja, det leste jeg. 

Da hun ble arrestert så skrek hun visst til politifolka om de visste hvem hun var. *flaut*

Leste også at Catelynn og Tyler skal skilles.

Anonymkode: f8332...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det leste jeg. 

Da hun ble arrestert så skrek hun visst til politifolka om de visste hvem hun var. *flaut*

Leste også at Catelynn og Tyler skal skilles.

Anonymkode: f8332...2f2

Hva så om de vet hvem hun er? Skal de liksom bare la henne gå fordi hun er en D kjendis?! Så pinlig. Hun trenger å jekkes ned 100 hakk

Åh, så trist 😟 Har alltid likt de, så det var dumt

Anonymkode: e1655...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Absolutt ingenting overasket meg med den jenta. Alt som kommer ut av munnen på ho er bare så........har ikke ord. Hun må ha hatt en helt forjævelig oppvekst siden hun har blitt så ufordragelig og skikkelig bitch. På bilder ser hun snill og hyggelig ut, men det inntrykket forsvinner når hun åpner munnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare var rykter og spekulasjoner ang Caitlynn og Tyler. De lever hvertfall fortsatt sammen i sosiale medier.

Anonymkode: 6c3f4...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia er bare 8 år og er ALT for ung til å bruke ansiktsmaske! La hun nå få være barn. Hun har en egen YT kanal. Farrah er ikke akkurat åreys mor. Lot Sophia gå med sminke da hun var 5 år og vokser bryna hennes. Yikes

Anonymkode: e1655...999

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...