AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #21 Del Skrevet 6. mai 2017 Lukter ikke akkurat blomster av menn sine "bæsjehull" som du så elegant kaller det heller. Anonymkode: 0f133...474 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 6. mai 2017 #22 Del Skrevet 6. mai 2017 På 4.5.2017 den 13.11, AnonymBruker skrev: Etter å ha bodd endel år i østen har jeg nå flyttet tilbake til Norge. Og dermed også da tilbake til norske kvinner. Etter endel ons har jeg nå sett en klar tendens at norske kvinners rumper lukter mer ille enn de fra østen. Der borte bruker de som sagt rumpevasker mens i Norge tørker man kun dritten vekk med dopapir. Flere som har lagt merke til dette? Anonymkode: be0de...7c1 så tåpelig og umoden du er.typisk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2017 #23 Del Skrevet 6. mai 2017 Bæsjehull? Er du 4 år? "Temaet" ditt er også omtrent på samme nivå. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 6. mai 2017 #24 Del Skrevet 6. mai 2017 På 4.5.2017 den 13.11, AnonymBruker skrev: Etter å ha bodd endel år i østen har jeg nå flyttet tilbake til Norge. Og dermed også da tilbake til norske kvinner. Etter endel ons har jeg nå sett en klar tendens at norske kvinners rumper lukter mer ille enn de fra østen. Der borte bruker de som sagt rumpevasker mens i Norge tørker man kun dritten vekk med dopapir. Flere som har lagt merke til dette? Anonymkode: be0de...7c1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg