Gå til innhold

Hva er det imamene sier?

waco

Anbefalte innlegg

I dag er jeg nok litt oppgitt.

Noen ganger kan man spørre seg selv, er idioti noe som er medfødt når det kommer til damer? Det kan virke sånn.

Aah, jeg blir så lei og så sliten av hvor vanskelige damer hele tiden er.

Hvorfor må dere snakke i gåter? Hvorfor driver dere og finner på argumenter?

En ting er at mange av dere liker sikkert ikke meg her.. men det må dere få lov til, vi lever jo tross alt i et demokrati… men når disse kvinnemenneskene kommer med påstander som ”Få imamene ut” er det jammen på tide å reagere.

Imamer synes norske kvinner stort sett er ganske løse og veldig tilfeldige i hvem de har sex med.

Jammen det er jo helt rett. Man kan ikke nekte for fakta. Det blir å skyte budbringeren i stedet for å søke sannheten. Og hvis Imamene skulle ta feil, hvorfor blir dere sure da?

Imamer sier bare det som riktig er, og hvem er egentlig flinkest til å betrakte oss objektivt, enn øyne sett utenifra?

Hvem dere har sex med, bunner stort sett ut i tilfeldige hendelser i jentas omgangskrets. Noen ganger har hun behov for å føle litt trøst…hun er sur på typen… trenger litt selvbekreftelse, vel uansett, årsakene er mange, jeg vet om damer som har ligget med broren til typen for oppmerksomhetens skyld. Jeg har hørt om jenter som har hatt ons ”fordi de følte for det” sier ryktene.

Sannheten er at norske kvinner har dannet seg en markedsføring som ikke er annet enn løgn, og et bedragerispill jeg skulle fortelle dere littegranne mer om.

Den jomfruelige, plettfrie jenta, hun eksister kun i gutters fantasi, det er bare et reklametriks, skapt av kvinner. Jeg skal holde meg til eeeen, jeg har funnet den reeeette. Bare tull, for det er de samme kvinnene som året etter forteller… ”haaan lurte meeeg”…. Og ”x’en er sååå teit, han driver og forfølger meg” ( hver gang Waco hører noe slikt tenker han selvfølgelig på alle de kvinnene som stakk av gårde og etterlot en svær visagjeld)…..

Waco sier; La oss diskutere hva Imamene mener og sier, og hva kan vi gjøre for å fjerne noe av den falske fasaden vi vet kvinner besitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei waco

jammen meg har jeg lest mange av dine innlegg her inne og mange synes jeg har vært litt på kanten om du fatter! men dette falt jeg for! er selv en jente men kanfor det si meg enig i mye av det du sier! det er sant at vi norske jenter er litt mer løssaktige og gjør som vi vill! hvertfall dersom vi sammenligner oss med muslimske jenter! vi norske bryr oss ikke stort om hvem vi mister jomfruhinnen med og når! dette er ikke det store sentrale emnet vårt! det er ikke sjeldent vi hører om jenter helt ned i 13 års alderen som har hatt sex!

det du sier at vi jenter kan faktisk ha sex med en bare fordi vi trenger trøst det kan jeg ogå si meg enig i! det er sant og jeg kjenner flere personer somhar gjort dette!

og hvem har vel ikke hatt rotevenner. det vil si ikke kjæreste men en venn du kan gå tik og rote med ettersom du vil og har et behov for det!

så jeg vil nok si meg enig waco norske jenter har litt lettere for å være løsere i trøya enn muslimske . men vårt proble er bare det at vi ikke liker å høre at andre sier det til oss! for som oftest kommer de med (spesielt muslimsktroende ) kommentarer som "horer" osv.. dette er ord vi ikke tolerer men innerts inne er det saNT! men det kunne ha vært sagt penere!

hilsen gjest 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siste gjest, hyggelig at en jente også kunne gå litt inn i seg selv.... som alle vet er gutter stort sett ganske drøye når det kommer til utroskap og sjekking... men saken er at vi innrømmer det!

Da er det værre med jenter, stort sett er kvinner oftere opptatt av å ha en fasade... en sånn "uskyldig prektig image"....

Men hvorfor kan ikke alle bare være seg selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skal være oss selv, skal vi da være enig i at vi er horer?

Alle er da horer? Ingen er seg selv 100%...?

Hvor mange gutter lurer ikke jenter i seng? Bare for å få seg et nummer.

Motivene er mange, men det å ha sex med flere mennesker i løpet av et liv, er helt naturlig for noen. De menneskene som er utro mot sine kjære får ta det på sin kappe. Mennesker er forskjellige. Og hadde det ikke vært forskjeller i samfunnet, så hadde det ikke vært et samfunn. Hvis ikke noen var mindre tiltalende i oppførsel, ville vi ikke satt så stor pris på de ærlige, redelige menneskene når vi møter dem på vår vei.

Hvis vi hele tiden skal tenke på hva vi gjør og passe på å virke ok i forhold til andre ville det vært slitsomt. Og hvis vi alle skal være oss selv 100 % hele tiden, på godt og vondt, kunnne man ikke unngått at andre kanskje dømmer og ser ned på oss. Derfor har vi kanskje funnet en gylden middelvei. Vi holder det som vi ikke liker med oss selv, for oss selv, og resten lar vi skinne gjennom for andre. Jeg er syntes vi skal bli flinkere til å godta foskjeller, og være forsiktigere med å dømme andre.

Man kaster ikke sten når man sitter i glasshus.

(Bare noen tanker på morgenen :kgsmil: )

God sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter er altfor opptatt av hva andre jenter synes om oss, derfor liker vi å opprettholde en viss fasade, løgn eller ikke... Jenter liker å baksnakke og sladre, gjerne om den ene venninna som ikke er tilstede, men som hadde litt for mye sex med litt for mange. Gutter slår hverandre på ryggen og ler litt isteden (hø, hø, hø)...

Så til saken: det dreier seg om en heftig kulturkræsj- i vårt samfunn er det helt akseptert å ha sex med folk man ikke er gift med (mener ikke å være utro, selv om det høres litt sånn ut), mens det er strengt forbudt i islamske samfunn. Derfor er det heller ikke rart at imamene reagerer...!

Jeg synes du har mye rett, Waco, men orker ikke å kommentere mer akkurat nu. Du er nok god og fornuftig på bunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

du tar helt feil kid-a waco er IKKE god og fornuftig på bunnen, og det med imamer blir for dumt, det forholder jeg meg ikke til, alt jeg kan si at imamer er noe av de teiteste folka jeg vet om, i og med at de har oppfatninger og holdninger som høre minst tusen år tilbake.. det er jo kjent at mange land i verden er land som står i ro, og ikke vil eller greier å se hvor feil de kan ta av kvinner.

Imamer og andre mannfolk som mener det samme, kan bare dra en viss plass, det er slike folk som skaper unødvendige mange lidelser for mange kvinner og menn forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje greit å holde seg litt i skinnet, eller?

du tar helt feil kid-a waco er IKKE god og fornuftig på bunnen

Hva vet vi egentlig om Waco? Med mindre du kjenner han godt som privatperson, er det kanskje ok å holde seg til saken... det er ihvertfall lurt å ikke komme med såå bastante påstander om noe du tydeligvis ikke vet noen verdens ting om.

Uten å på noen måte ha dokumentasjon for mine påstander, velger jeg å tro at imamer også kan være gode mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes vi trenger noen moralens voktere, jeg. Det har i hvertfall sklidd totalt ut her i landet. Går du ut på byen er kryr det både av mannlige og kvinnelige "horer". Alle er ute for å få seg noe, gjerne noe på si. Utroskap er ikke mer alvorlig en å spille ludo sammen. Masse unger blir født uten far, og mange blir skillsmissebarn. Ofte av den enkle grunn at foreldrene skulle ha seg litt. Tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat slettet. Hege (mod.)

Ojojoj, gjest... snakk om å være bombesikker i sine påstander!

Det kan være et stykke ned til bunnen, vet du... og det er ikke sikkert alle og enhver viser sitt sanne ansikt her inne. Bare så det er sagt. Tro hva du vil...

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slutter visst aldri å skrive negative ting om kvinner du...

Jeg har lest mange av dine tidligere innlegg og mange av de henger ikke på greip.

Og jeg synes imanene har et forvrengt syn på kvinner. Hvis f eks en kvinne blir voldtatt, så må hun finne 4! vitner som så voldtekten, hvis ikke så blir hun steinet til døde. Sinnsykt og grotesk er det.

Deres syn hører middelalderen til og jeg er sjeleglad for at jeg er norsk og kan gjøre som JEG vil.

Hva så om vi er løsaktige? Noen kvinner må vel få lov til å være det vel?

Men så er det jo sånn at hvis en dame er løsaktig og ligger med en del menn, så er hun en hore.

Ligger en mann med en del kvinner, så er det helt fint. Han blir ikke kalt for en rundbrenner nei.....

Jeg begynner faktisk å bli lei disse påstandene og disse folkene. Nå vil de gjøre norge om til en muslimsk stat styrt under Sharia-lovene.

Hva med å dra tilbake til sitt eget hjemland? Hvis de ikke liker lovene her i landet, så får de flytte da.

Nå krever de til og med sin egen mat i fengselet. Hvorfor skal de få særbehandling når de har brutt loven? De får vennligst spise den maten de blir servert.

Men nå er jeg drittlei...har du absolutt ingenting fint å si om kvinner?

Det kommer bare negative ord ut av munnen på deg om kvinner.

Enten har du hatt utrolig dårlig flaks med kvinner eller så har du et tåpelig syn på kvinner og hvordan ting skulle vært.

Det er mange negative ting jeg kan si om menn og, men jeg holder meg for god til å synke ned på det nivået. Det er dumt og barnslig.

Det er ikke noe gale i å si meningen sin, men det får være grenser for hva man kan si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei kid-a.

Waco er ikke god og fornuftig på bunnen.

For å komme på så mye rart å skrive om som ham, må man være litt spesiell, for å si det mildt, og han avslører at han liker rett og slett å plage og erte oss her på kg, og det er dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...