AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Del Skrevet 3. mai 2017 På jobb er det 4 'god'stoler tilgjengelig rundt lunchbordet. Skal flere sitte der, må de hente seg andre stoler fra kontorer. Vi var lenge bare fire personer som jobbet der... så ble plutselig 1 ledig kontor leid ut til en freelancer. Hver gang vi skal lunche, setter han seg i det som tidligere var min faste stol. Idag hadde jeg lagt maten min på bordet foran stolen, dette skjøv han til siden og satte seg, mens jeg var på kjøkkenet for å sette på kaffe til alle. Jeg syns det er frekt! Hva syns dere? Anonymkode: d4cff...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 3. mai 2017 #2 Del Skrevet 3. mai 2017 Høres for meg ut som på gamlehjemmet - der har også de gamle "fast" stol 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 3. mai 2017 #3 Del Skrevet 3. mai 2017 Kan hende han trodde du var ferdig?? Og missforsto deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Del Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, gladjenta96 skrev: Kan hende han trodde du var ferdig?? Og missforsto deg ? Nei. Det var full gjennomsiktig boks med mat. Og eple på toppen! Anonymkode: d4cff...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Del Skrevet 3. mai 2017 Det frekke er at dere ikke har funnet på å innstalere stol nummer 5 rundt bordet. Ingen eier stoler på et lunshrom, selv ommmangenoppfører seg som om de har både faste plasser og eierskap til stol og plass. Hvilken måte er dette å ta imot en ny kollega og å integrere kollegaer på? Rollene kunne vært byttet, ville du da vært like frekk? Anonymkode: c1a74...061 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 3. mai 2017 #6 Del Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det frekke er at dere ikke har funnet på å innstalere stol nummer 5 rundt bordet. Ingen eier stoler på et lunshrom, selv ommmangenoppfører seg som om de har både faste plasser og eierskap til stol og plass. Hvilken måte er dette å ta imot en ny kollega og å integrere kollegaer på? Rollene kunne vært byttet, ville du da vært like frekk? Anonymkode: c1a74...061 Å handle inn stoler til kontoret, går jeg utfra du skjønner at jeg ikke kan gjøre. Jeg er en vanlig ansatt. Han som kom inn, jobber ikke i vårt firma, men velger likevel å lunche med oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg synes det er frekt, ja. Ikke sånn alvorlig superfrekt, men typisk hverdagsfrekt. Som 'inntrenger' og freelanser burde man vel ligge litt lavere i terrenget?! Uklokt av freelanseren, spør du meg, og HI, synes det går fint an å sette ham litt på plass. Ikke superfrekt fra deg heller, men litt så han skjønner at han ikke kan komme her og komme her. Ah, elsker litt hverdagsdrama Anonymkode: 7e12d...715 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #8 Del Skrevet 3. mai 2017 3 minutter siden, Tatja skrev: Å handle inn stoler til kontoret, går jeg utfra du skjønner at jeg ikke kan gjøre. Jeg er en vanlig ansatt. Han som kom inn, jobber ikke i vårt firma, men velger likevel å lunche med oss. Det er null stress å klare å finne en stol til. Uansett om han ikke jobber i deres firma, er han der og lunsjer med dere, så da er han allikevel blitt nr 5 rundt bordet. Nekter å tro dere ikke kan finne en ledig stol i hele bygget som ikke kan bli permanent der inne. Men det er kanskje litt frekt å "stjele" plassen til noen som har plassert maten sin der. Men dette løser dere enkelt ved å finne tak i en enkel stol! Anonymkode: 50da9...ab2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #9 Del Skrevet 3. mai 2017 Elsker det fordi det kunne vært en Seinfeld-episode! George hadde blitt kjempesint! Anonymkode: 7e12d...715 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #10 Del Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er frekt, ja. Ikke sånn alvorlig superfrekt, men typisk hverdagsfrekt. Som 'inntrenger' og freelanser burde man vel ligge litt lavere i terrenget?! Uklokt av freelanseren, spør du meg, og HI, synes det går fint an å sette ham litt på plass. Ikke superfrekt fra deg heller, men litt så han skjønner at han ikke kan komme her og komme her. Ah, elsker litt hverdagsdrama Anonymkode: 7e12d...715 Hverdagsfrekt er et godt ord... syns det passer bra her. Litt komisk og gamlehjem er det vel også. Men også irriterende! Ts. Anonymkode: d4cff...ba2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #11 Del Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Elsker det fordi det kunne vært en Seinfeld-episode! George hadde blitt kjempesint! Anonymkode: 7e12d...715 Anonymkode: 50da9...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #12 Del Skrevet 3. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Elsker det fordi det kunne vært en Seinfeld-episode! George hadde blitt kjempesint! Anonymkode: 7e12d...715 Hihi, jeg er TS - og jeg SER den! Kanskje jeg skal ta en 'George' om det skjer igjen:) Anonymkode: d4cff...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 3. mai 2017 #13 Del Skrevet 3. mai 2017 Skriv navnet ditt på stolen, alternativt kan du tisse på den for å markere territoriet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 3. mai 2017 #14 Del Skrevet 3. mai 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det var full gjennomsiktig boks med mat. Og eple på toppen! Anonymkode: d4cff...ba2 Traumatiserende! *klempå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 3. mai 2017 #15 Del Skrevet 3. mai 2017 Dytt ham av stolen og ta din rettmessige plass med tvang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #16 Del Skrevet 3. mai 2017 46 minutter siden, Tatja skrev: Å handle inn stoler til kontoret, går jeg utfra du skjønner at jeg ikke kan gjøre. Jeg er en vanlig ansatt. Han som kom inn, jobber ikke i vårt firma, men velger likevel å lunche med oss. Hvordan mener du at en fremmed som kommer inn i deres interne "klikk" skal forstå de interne reglene på kontoret deres og at dere har helt faste plasser? Og at dere/du ikke er villig til å endre en millimeter på ting som alltid har vært slik? Du får gå og snakke med sjefen om at dere trenger en stol til, fordi den nye ikke skjønner de internereglene om at han må medbringe stol, ikke bare matpakke. Anonymkode: c1a74...061 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #17 Del Skrevet 3. mai 2017 Jeg synes ikke det er frekt å sette seg på stolen hvis den er ledig, men å sette seg der når du allerede har satt matboksen din der synes jeg er frekt ja. Anonymkode: 3cb2d...135 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 4. mai 2017 #18 Del Skrevet 4. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er frekt, ja. Ikke sånn alvorlig superfrekt, men typisk hverdagsfrekt. Som 'inntrenger' og freelanser burde man vel ligge litt lavere i terrenget?! Uklokt av freelanseren, spør du meg, og HI, synes det går fint an å sette ham litt på plass. Ikke superfrekt fra deg heller, men litt så han skjønner at han ikke kan komme her og komme her. Ah, elsker litt hverdagsdrama Anonymkode: 7e12d...715 Helt helt UENIG! Sette ham på plass? Har du eller ts i det hele tatt hørt om inkluderende arbeidsliv?! Jeg blir sjokkert! Du eier IKKE godstolen, ts! Voks opp og la den freelanceren sitte der. Snakk om ilandsproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 4. mai 2017 #19 Del Skrevet 4. mai 2017 8 timer siden, Silje Lien skrev: Skriv navnet ditt på stolen, alternativt kan du tisse på den for å markere territoriet. 7 timer siden, Cicero skrev: Dytt ham av stolen og ta din rettmessige plass med tvang. Hva faen er det med disse tullesvarene?! Alle undersøkelser viser at dårlig arbeidsmiljø er en kjempestor årsak til sykefravær og når jeg leser den tåredryppende historien til ts, kan jeg skjønne det. Hva med å kontakte ledelsen og be dem ordne en ekstra stol eller to? Siden du bare er en vanlig ansatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #20 Del Skrevet 4. mai 2017 8 timer siden, Tatja skrev: Å handle inn stoler til kontoret, går jeg utfra du skjønner at jeg ikke kan gjøre. Jeg er en vanlig ansatt. Han som kom inn, jobber ikke i vårt firma, men velger likevel å lunche med oss. Du er en vanlig ansatt som har en ledelse som kan handle inn stoler. Det koster deg ikke mye å sende en e-post og fortelle om at det hadde vært praktisk med flere stoler. Du vet, sånn som folk gjør når de prøver å finne løsninger på problemer. Og, selvfølgelig spiser han med dere. Forventet du at andre mennesker i kontorbygget skulle sitte alene i lunsjen? Anonymkode: 1d7f7...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå