Gå til innhold

Vil du ha Auduin Lysbakken som statsminister?

Audun Lysbakken   

44 stemmer

1. 1. Bør Audun Lysbakken bli statsminister?

• Ja
      6
    • Nei
      38

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymkode: a25d7...28d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte å stemme SV før de mistet sjelen sin, og vil absolutt IKKE ha Lysbakken som statsminister. Han virker altfor svak. Han skulle aldri ha godtatt Libyabombingene.

Skrevet
På 4. mai 2017 den 11.44, Commander skrev:

Skal vi se...en korrupt marxist, stor fan av Chavez Venezuela eksperiment.

Så ille har vi det ikke i Norge.

Ref: Mitt personlig grunnsyn er at jeg er sosialist og marxist», sa Lysbakken til VG i 2005.

http://www.vg.no/nyheter/meninger/sv/fyrtaarnet-sluknet-igjen/a/23510248/

Du dumper han på feil grunnlag. Sosialist og marxistgreiene hans er forhistoriske og har svært lite med Lysbakken i dag å gjøre, muligens med unntak av litt kokettering. 

Skrevet
7 timer siden, I Grosny skrev:

Du dumper han på feil grunnlag. Sosialist og marxistgreiene hans er forhistoriske og har svært lite med Lysbakken i dag å gjøre, muligens med unntak av litt kokettering. 

Hehe. Lysbakken var som svenskene, ivrige nazister til det snudde ved stalingrad. Lysbakken var ivrig Chavez duskepike til revolusjoen gikk tom for penger. Noe de gjerne gjør. Når han hevder å ha et marxistisk grunnsyn så tror jeg han på det til han sier noe annet...

Skrevet (endret)
54 minutter siden, Commander skrev:

Hehe. Lysbakken var som svenskene, ivrige nazister til det snudde ved stalingrad. Lysbakken var ivrig Chavez duskepike til revolusjoen gikk tom for penger. Noe de gjerne gjør. Når han hevder å ha et marxistisk grunnsyn så tror jeg han på det til han sier noe annet...

Han kan ikke si noe annet. Det handler om markedføringsstrategi. SV var en merkevare , fundamentert på sosialistiske idéer. De bør egentlig klages inn for forbrukerombudet. Innhold og innholdsfortegnelse stemmer dårlig overens.  Sv har blitt ett Ap-logreparti, og Rødt har tatt mye av den plassen de hadde. Rødt har gått fra å være ganske kommunistiske til noe som ligner SV for en del år siden. Rødt er de som kritiserer Norges involvering i militære internasjonale operasjoner. Det var egentlig SV sin oppgave. SV var pasifister med lilla skjerf, fotformsko og toleranse.

Endret av I Grosny
Skrevet
På ‎03‎.‎05‎.‎2017 den 23.18, klompi skrev:

Gud nei :bond:

Gi han en hjernedød jobb i FN, så er vi kvitt han.

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: dd0d2...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...