Gå til innhold

Vil du ha Auduin Lysbakken som statsminister?

Audun Lysbakken   

44 stemmer

1. 1. Bør Audun Lysbakken bli statsminister?

• Ja
      6
    • Nei
      38

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: dd0d2...521

Videoannonse
Annonse
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

En ting er at Trump ble president, men Lysbakken som statsminister må være 50 ganger verre :)

Skrevet

"Mannen som ville avskaffe børsen"...

Ehh, NEI!

Skrevet

Jeg er selv SV velger men stemte nei, er fortsatt av den mening at det var helt feil og velge han som partileder. Etter den skandalen som førte til at han måtte trekke som som statsråd under Stoltenbergregjeringen.

Problemstillignen er vel uansett helt uaktuell da SV uansett ikke vil få Statsministerposten om de faktisk skulle komme i Regjering. Klarer ihvertfall ikke å se for meg at en SVer skal klare å ta en såkalt Bondevik. Altså grine seg til statsministerposten til tross for at et annet parti i regjeringen er betydelig større.

Skrevet

NEI!!!

Skrevet

Nei, tror det ville blitt katastrofalt 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, aldri i verden.

Skrevet

Nei

Skrevet

Herregud, nei.

Skrevet

Vel han er ikke en Lenin. Men jeg vet ikke helt. Fyren tar opp noen viktige samfunnspørsmål iallfall som jeg liker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja og nei. Han har noen gode politiske verdier, men han er litt for sjåvinistisk etter min mening. 

Anonymkode: 21917...326

Skrevet

Aldri stemt på SV og har ikke noe behov for å ha han som statsminister, men jeg har heller ingen sterke motforestillinger.  :cowboy:

Skrevet

Nei, fanden heller!

Skrevet

Herregud, er det i det hele tatt ett alternativ??! !

:sjokk::skratte:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei dere kan jo ta Vedum isteden.

Endret av Severus
Skrevet

Aldri i verden. Mannen minnet kraftig om "Komiske Ali" da han etter flyktningkrisen i 2015, da Sverige stengte grensene, mente det overhodet ikke var noe uttrykk for en feilslått politikk, og "hyllet" Sverige. Der forsvant siste lille rest av tiltro til mannen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men bare hvis Petter Pihlgård da blir finansminister.

Anonymkode: dff31...d92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...