Gå til innhold

Piercing i navlen--bivirkninger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurdere og ta en piercing i navlen nå i vinter. Problemet er bare at jeg ikke får lov av de hjemme, men nå når jeg er over seksten år har jeg vel lov til det alene ? De sier også at jeg ikke kan ha det siden jeg driver med hest, er dette sant eller kan jeg ta en med good samvittighet ?

Takk :)

Jeg har hatt piercing i navelen i to år, og har ridd og drevet med hest flere ganger i uken omtrent helt siden jeg tok den. Ikkenoe problem :-)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Linnea
Skrevet

Ingen problemer her heller! Hadde min i flere år :)

Jeg lurer på om det går an å ta piercing på nytt på samme sted man har hatt før? (mitt har grodd helt igjen pga graviditet)

Du kan ta det på nytt, meen hvis det er arr så kan det hende du ikke kan ta på nytt pga at huden og det inni er annerledes etter at det har tetta seg siden da er det vev og ikke fett der. Men ellers er det bare å ta! :D

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg tok piercing i går, og jeg ble svimmel og kastet opp når jeg holdt på å rense den... har vært fin etter det og var ikke dårlig før det heller. Kan jeg ha reagert på piercingen? Den er ganske sår og hoven, men regner med det er normalt.

• 10 måneder senere...
Skrevet

Hei jeg er en jente på 13 år som har tenkt på å ta persing nå i vinter men jeg er redd for at det skal gjøre vont og er arret veldig stykt eller ?

• 5 måneder senere...
Gjest Mallejentoo
Skrevet

Hei,jeg teker meg å få piercing i navlen eller nesen,jeg er mare 13 år.Er det for tidlig da...?☺

Skrevet

De fleste seriøse piercingstudioer har 16årsgrense hvis foreldrene er med, og 18årsgrense uten.

Piercing i øreflipp har lavere grenser, mest for at barna skal kunne få hull i ørene uten å måtte ty til frisørskyting.

Vent tre år, og spør foreldrene dine da. Hvis de ikke er enige, vent to år til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...