Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #1 Skrevet 25. desember 2004 Er detnoen som har erfaring med bivirkninger etter å ha satt in piercing i navlen eller andre steder? Som. f.eks utslett.....eller andre ting?
Gjest Moonshadow Skrevet 25. desember 2004 #2 Skrevet 25. desember 2004 Har ikke hatt noe prøblemer på de 8årene jeg har hatt den.
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #3 Skrevet 25. desember 2004 Ingen problemer her eller. Bare vær renslig, og rens den , og ikke skjipt smykke for fort
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 26. desember 2004 #4 Skrevet 26. desember 2004 Aldri hatt noen problemer her heller.
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #5 Skrevet 26. desember 2004 Ikke jeg heller, jeg fikk verk sist gang jeg byttet .. Det skyldtes nok smykket jeg prøvde sette i. Jeg tok den ut nå etter og ha hatt den i 5 år problemfritt, har bare i tunga igjen. Vær flnk med rens og god kvalitet på smykkene går det nok helt fint. Men.. det vil jo bli et arr når du tar den ut, mitt ser ikke noe pent ut.
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #6 Skrevet 26. desember 2004 Ingen bivirkninger her heller! Lucky me Rensing er alfa og omega de 3-4 første månedene!
lene24 Skrevet 26. desember 2004 #7 Skrevet 26. desember 2004 Har hatt i tre år ca, ingen problemer hos meg heller...
*Lillian* Skrevet 27. desember 2004 #9 Skrevet 27. desember 2004 Så lenge du renser skikkelig og bruker kirurgisk stål smykker så skal det ikke være noe problem. Jeg hadde det flere ganger for mange år siden (da magen var flat og kunne vises frem.. hehe), men jeg reagerte fordi jeg ikke hadde riktig smykke siden jeg ikke ble piercet i et studio men kjøpte vanlige øreringer. (ung og dum..)
Melon Skrevet 27. desember 2004 #10 Skrevet 27. desember 2004 Så lenge du renser skikkelig og bruker kirurgisk stål smykker så skal det ikke være noe problem. :enig_animasjon:
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2004 #11 Skrevet 27. desember 2004 Ingen problemer her heller. Men jeg blødde masse dagen jeg fikk piercingen. (Måtte forresten humre litt av overskriften. Har piercing noen virkning..?)
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #12 Skrevet 27. desember 2004 Nah, men etter 4 år fikk jeg en svær blodkul der, så jeg fjerna den, var bare irriterende uansett.
Imax Skrevet 29. desember 2004 #13 Skrevet 29. desember 2004 Ingen bivirkninger her. Tok min i navlen i 95. Har noen perioder vært plaget med betennelse, men det var mest da jeg hadde en stor krøllet dings i den (også kirurgisk stål), så jeg fiklet mye med den + at den hang seg opp. Nå har jeg en liten stav som ikke er i veien og det er faktisk litt fint, selv om den flate magen er borte. Uten piercingen min ser jeg faktisk litt naken ut!
chriztine Skrevet 30. desember 2004 #14 Skrevet 30. desember 2004 Ja, så lenge du renser nøye går det som regel helt fint. Og ta den hos noen du vet er flinke. Ei venninne av meg fikk satt inn en altfor kort barbell...endte med at huden vokste rundt den og full betennelse! Hadde ikke skjedd hos noen som var litt mere erfarne. Mine 4 piercinger har det aldri vært noen problemer med.
Robin Skrevet 30. desember 2004 #15 Skrevet 30. desember 2004 Min gikk ikke så bra. Den var fin de to første månedene, men etter det satte det seg verk i den. Til slutt så det ikke noe fint ut der nede at jeg måtte bare ta den ut. Det er et godt synelig arr der enda. Jeg var flink til å rense den, men det jeg tror gikk feil hos meg var et den hang seg opp i klær hele tiden og huden ble ganske irritert. Så bare vær forsiktig med dette, og styr unna bla. helsetrøyer. har vurdert å ta på undersiden av naveneln med tid og stunder. Fordi jeg tror ikke arret på øversiden er noe å stikke hull igjennom.
Gjest Needanswer Skrevet 4. juli 2010 #16 Skrevet 4. juli 2010 Hei:) Jeg skal ta piercing snart i navel, men lurer på en ting. Skal spille fotball på Norwaycup om ca 1 mnd. Er det lurt å ta piercing nå da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juli 2010 #17 Skrevet 4. juli 2010 Hei:) Jeg skal ta piercing snart i navel, men lurer på en ting. Skal spille fotball på Norwaycup om ca 1 mnd. Er det lurt å ta piercing nå da? Jeg ville ha ventet om jeg var deg. Om du skulle få en liten infeksjon og en ball i magen, eller fall så kan det gjøre ganske vondt.
Gjest Hilde Skrevet 4. juli 2010 #18 Skrevet 4. juli 2010 Ingen problemer her heller! Hadde min i flere år Jeg lurer på om det går an å ta piercing på nytt på samme sted man har hatt før? (mitt har grodd helt igjen pga graviditet)
Gjest tine Skrevet 10. oktober 2010 #19 Skrevet 10. oktober 2010 Ingen problemer her heller! Hadde min i flere år Jeg lurer på om det går an å ta piercing på nytt på samme sted man har hatt før? (mitt har grodd helt igjen pga graviditet) jaa det går ann jeg tok det på nytt når mitt var grodd igjen
Gjest Sa Skrevet 20. oktober 2010 #20 Skrevet 20. oktober 2010 Hei, jeg vurdere og ta en piercing i navlen nå i vinter. Problemet er bare at jeg ikke får lov av de hjemme, men nå når jeg er over seksten år har jeg vel lov til det alene ? De sier også at jeg ikke kan ha det siden jeg driver med hest, er dette sant eller kan jeg ta en med good samvittighet ? Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå