Gå til innhold

Når utbetales trygd og bostøtte i mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Drakan skrev:

Får den 16, har heldigvis spart litt så burde ha råd til å reise til familie eventuelt til 17 mai. :) 

Sikker på at du ikke har fått de på konto? Vet at det står at de skal komme den 16. på Nav sine sider, men jeg har sjekket min konto og de har kommet. Jeg regnet også med at de ikke kom før den 16., men glad for at de kom nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Poppzy skrev:

Sikker på at du ikke har fått de på konto? Vet at det står at de skal komme den 16. på Nav sine sider, men jeg har sjekket min konto og de har kommet. Jeg regnet også med at de ikke kom før den 16., men glad for at de kom nå.

Sjekket akkurat så ja. :) 
Sender inn meldekort i morgen, så regner med jeg ikke får før 16 uansett. :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått inn pengene👌

Anonymkode: e4dbb...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så tåpelig, "banken sender til utbetaling dagen før så de fleste har de mandag" sa han fyren fra nav i intervjuer. Pengene er jo inne nå! Hvorfor i alle dager skulle de lage dette styret når banken eller nav fant ut at 12. Var lurt likevel?! For å skremme folk? 

Anonymkode: 19f0b...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe så tåpelig, "banken sender til utbetaling dagen før så de fleste har de mandag" sa han fyren fra nav i intervjuer. Pengene er jo inne nå! Hvorfor i alle dager skulle de lage dette styret når banken eller nav fant ut at 12. Var lurt likevel?! For å skremme folk? 

Anonymkode: 19f0b...198

Syns jeg ser at en arbeidsgiver hadde holdt på sånn.

Anonymkode: 3ccac...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2017 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke kredittkort. Banken sa jeg har for lav inntekt. 

Anonymkode: 229fb...025

 

På 8.5.2017 den 11.04, AnonymBruker skrev:
 
Hvorfor skriver du så bastant om noe du tydeligvis ikke har peiling på? Jeg er uføretrygdet og har fått avslag på søknad om kredittkort pga for lav inntekt. Det er ingen andre grunner til avslaget!
 

Anonymkode: 30b2a...67a

Jeg lever kun på studielån og jeg har kredittkort. Dere har jo høyere inntekt enn meg. 

Anonymkode: 068ac...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...