Gå til innhold

Mannen min har tatt dildoen min!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en ny, diger svart dildo og legg i skapet. 🤣

Anonymkode: cbe5a...671

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest Cicero
Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig forbanna om mannen min hadde fått påvist lite testosteron og ikke gjort noe for å endre på det. 

Nå skjønner jeg heller ikke helt hvorfor du har gått i flere år med så lite sex når det tydeligvis ikke er nok for deg. Sex en gang i året er drøyt lite og med mindre begge to synes det er greit er det noe man må snakke ordentlig om enten man vil eller ikke. Regner med at dere er litt oppi åra ettersom dere har vært gift såpass lenge og da må han greie å snakke om sexlysten sin som en voksen person. Jeg forstår at det er et sårt tema, men et år mellom hver gang man har sex er mye!

AnonymBruker
Skrevet

Den er sikkert i rumpa hans nå.

Anonymkode: 0bef7...0b4

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en ny, diger svart dildo og legg i skapet. 🤣

Anonymkode: cbe5a...671

Tanken har slått meg!

1 time siden, Cicero skrev:

Jeg hadde blitt rimelig forbanna om mannen min hadde fått påvist lite testosteron og ikke gjort noe for å endre på det. 

Nå skjønner jeg heller ikke helt hvorfor du har gått i flere år med så lite sex når det tydeligvis ikke er nok for deg. Sex en gang i året er drøyt lite og med mindre begge to synes det er greit er det noe man må snakke ordentlig om enten man vil eller ikke. Regner med at dere er litt oppi åra ettersom dere har vært gift såpass lenge og da må han greie å snakke om sexlysten sin som en voksen person. Jeg forstår at det er et sårt tema, men et år mellom hver gang man har sex er mye!

Vi har snakket om sexlivet vårt i mange år. Vi har aldri blitt enige og det har ført til alvorlige krangler. Til og med en separasjon. Vi har forsøkt samtaleterapi og derfra gikk vi videre til sexolog i flere måneder. Vi pratet åpent om sexlivet hos sexologen, men vi kom, ved hjelp av henne, til konklusjonen at vi ikke er kompatible. Slik er det visst noen ganger. Betingelsene for å flytte sammen igjen var at vi la diskusjonen om sex død. Selvfølgelig synes jeg det er trist, men jeg kan ikke tvinge han til å forndre personlighet.   Hadde jeg visst dette når vi ble sammen, hadde jeg kanskje ikke fortsatt forholdet. Men å gå fra hverandre nå er ikke noe alternativ. Å leve uten sex (med mannen min) er et valg jeg har tatt, og jeg ser ingen grunn til å begynne å krangle om dette igjen. Men jeg synes det er underlig å ta dildoen min!

Vi er foresten 42 og 43.

ts

Anonymkode: 3bbb6...011

• Liker 3
Gjest Cicero
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanken har slått meg!

Vi har snakket om sexlivet vårt i mange år. Vi har aldri blitt enige og det har ført til alvorlige krangler. Til og med en separasjon. Vi har forsøkt samtaleterapi og derfra gikk vi videre til sexolog i flere måneder. Vi pratet åpent om sexlivet hos sexologen, men vi kom, ved hjelp av henne, til konklusjonen at vi ikke er kompatible. Slik er det visst noen ganger. Betingelsene for å flytte sammen igjen var at vi la diskusjonen om sex død. Selvfølgelig synes jeg det er trist, men jeg kan ikke tvinge han til å forndre personlighet.   Hadde jeg visst dette når vi ble sammen, hadde jeg kanskje ikke fortsatt forholdet. Men å gå fra hverandre nå er ikke noe alternativ. Å leve uten sex (med mannen min) er et valg jeg har tatt, og jeg ser ingen grunn til å begynne å krangle om dette igjen. Men jeg synes det er underlig å ta dildoen min!

Vi er foresten 42 og 43.

ts

Da så. Fikk inntrykk av at du var misfornøyd med mangelen på sex uten å gjøre noe med det. 

Du bør fremdeles spørre om hvorfor i huleste han har tatt dildoen, da. Det er bare sært. 

Gjest Tamsi
Skrevet

Skaff deg en ny, gjem den et annet sted og ikke si noe. Han prøver jo å nekte deg et seksualliv.

Skrevet
1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Det kan ikke være noen komplekser i spill her da, som gjør sex vanskelig for ham? 

Mine tanker også. Han føler seg nok mindreverdig pga manglende lyst.

Men å ta dem slik framfor å snakke om det, hvor nå vanskelig det måtte være, det blir sært. Jeg har forståelse for at det kan være vanskelig. Menn som viser svakhet blir ofte sett annerledes på etterpå. Men her må han krype til korset.

• Liker 2
Gjest O.G.
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med det?

Han bare er teit.

Endret av O.G.
Skrevet

Ikke for å være frekk eller tråkke over en grense her, men han er ikke homofil? Det er mange som lever i et ekteskap og underbygger dette fordi det er sårt. Siden han har slitt med dette i så mange år? Det er veldig rart at han stjeler dildoen din liksom.. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Auroraborealiset skrev:

Ikke for å være frekk eller tråkke over en grense her, men han er ikke homofil? Det er mange som lever i et ekteskap og underbygger dette fordi det er sårt. Siden han har slitt med dette i så mange år? Det er veldig rart at han stjeler dildoen din liksom.. 

Jeg synes ikke det er frekt i det hele tatt, men et betimelig spørsmål. Man skal aldri utelukke noe, men jeg ville blitt veldig overrasket. Jeg vet at dette kan skyldes skam over en annen legning, men mannen min er fullstendig blottet for fordommer når det gjelder homofili. Han er av den typen som gjør det han har lyst til, og jeg har vondt for å se for meg at han skal holde ut i et 20 år langt ekteskap, hvis han heller ville vært med en mann. Slik jeg kjenner han, hadde han nok valgt en mann i utgangspunktet, hvis det var det han ville ha. Vi har jo til og med gått fra hverandre. Det måtte jo være en gylden mulighet for å komme ut av skapet.

Når det gjelder den dildoen er det snakk om en litt knudrete rabbit-type. Jeg kan ikke tenke meg at den er noe god å ha oppi ræva. Og hva med den lille vibratoren, hva skal han med den? Og hvis han har sjålet den for det formålet, ble det med den ene gangen. Jeg har lett høyt og lavt, og jeg har utelukket at den befinner seg i huset.

Han skal selvfølgelig jobbe overtid i dag, så det blir ikke anledning til å ta den samtalen i dag. Jeg skulle gjerne gjort det mens jeg har nyskjerrigheten som drivkraft.

ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde finne noen andre å ha sex med på siden?

Anonymkode: 2a248...2cf

Gjest Coolaid
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med det?

Vi har vært gift i 20 år, og har det veldig fint sammen. Men sexlivet er ikke-eksisterende. Det er over et år siden vi hadde sex sist, og da var det et år siden forrige gang. Vi har alltid hatt forskjellige behov. Jeg har hatt lyst på mye sex, han virker til ikke å ha lyst i det hele tatt. Men når vi først kommer i gang, er det bra. Før var det alltid jeg som tok initiativet, men etterhvert gadd jeg ikke. Jeg følte at jeg presset meg på, og tenkte at det ble bedre hvis jeg ikke maste på han.

Dialogen omkring dette var så som så. Standardsvaret hans var alltid at han ikke hadde så stort behov for sex, og så var han ferdig med den samtalen. Det var tydeligvis veldig sårt. Vi gikk til sexolog, og hun sendte han videre til undersøkelser. Det viste seg at han hadde lite testosteron, så han fikk piller for dette. Han sluttet å ta disse etter en uke, fordi han fikk bivirkninger. Det var 6-7 år siden. Han var på helsesjekk nå, og prøvene viste igjen lavt testosteron. Han sa at han ikke ønsket å gjøre noe med dette, og at han ikke trengte det. Fordi jeg var fornøyd med ordningen siden jeg går på medisiner som kan gi nedsatt sexlyst (han fortalte meg dette, ikke legen selvfølgelig). Han sier at han er glad for at vi er på samme nivå når det gjelder sexlyst. Jeg protesterer ikke, for jeg vet at det aldri kommer til å endre seg. Det har ingen hensikt å ta den diskusjonen, for det eneste som skjer er at det blir dårlig stemning.

Sexlysten min er nedsatt, men ikke borte. Derfor har jeg en dildo, slik at jeg ordner meg selv. Den har alltid ligget i en boks i garderoben vår, og det er ingen hemmelighet at den ligger der. Men i dag var den borte. Det samme var en liten vibrator som lå der. Alt som er igjen er en flaske med glidemiddel. Jeg skjønner ingen ting, og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette.

Det er verdens mest naturlige ting å onanere? Spør ham om han har sett/tatt den. Man er selv ansvarlig for sin egen seksualitet, så vedder på at han, selv om han har liten sexlyst, onanerer av og til. Det skal selvfølgelig du også kunne gjøre. Blir det bare rot og krangling så kjøper du deg en ny som han ikke får labbene sine på. Spør ham.

Gjest Coolaid
Skrevet
1 time siden, Tamsi skrev:

Skaff deg en ny, gjem den et annet sted og ikke si noe. Han prøver jo å nekte deg et seksualliv.

Hvorfor skal hun ikke sin noe, eller skjule noe? Hun har ingenting å skamme seg over. Hun skal selvfølgelig ikke gjemme seksualiteten sin bort. Klager han kan han få tilbudet om å være med å bruke den.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Spør han, eller har folk sluttet med kommunikasjon !?!

Gjest Coolaid
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde finne noen andre å ha sex med på siden?

Anonymkode: 2a248...2cf

Kanskje hun skulle la være. Hun skal selvfølgelig ikke gå bak ryggen til mannen sin. Skal hun finnen noen andre så må han være enig i at det er greit. 

Skrevet

Spørr han hvor dildoen er, er ikke være enn det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tanken har slått meg!

Vi er foresten 42 og 43.

ts

Vel, dersom du ønsker å leve uten sex i et kommunikasjonsløst og forhold med en mann som med all tydelighet ikke eier respekt for deg så er det ditt valg. 

I så fall er løsningen å kjøpe seg en ny og legge den i en låst skuff. 

Vær så snill å gå dersom han viser andre tegn på psykisk mishandling enn dem du har beskrevet, og før den blir fysisk. :blomst:

Anonymkode: cbf85...a80

• Liker 2
Gjest Tamsi
Skrevet
40 minutter siden, Coolaid skrev:

Hvorfor skal hun ikke sin noe, eller skjule noe? Hun har ingenting å skamme seg over. Hun skal selvfølgelig ikke gjemme seksualiteten sin bort. Klager han kan han få tilbudet om å være med å bruke den.

Fordi når han visste hvor den lå så tok han den tydeligvis?

Har du lest noe av det hun har skrevet? Ikke skjønner jeg hvorfor hun gidder, men det virker jo totalt uaktuelt for denne mannen å delta på noe som helst som har med sex å gjøre, og nå virker det som ikke hun skal få lov til selv heller. 

Gjest Coolaid
Skrevet
22 timer siden, Tamsi skrev:

Fordi når han visste hvor den lå så tok han den tydeligvis?

Har du lest noe av det hun har skrevet? Ikke skjønner jeg hvorfor hun gidder, men det virker jo totalt uaktuelt for denne mannen å delta på noe som helst som har med sex å gjøre, og nå virker det som ikke hun skal få lov til selv heller. 

Ja jeg har lest alt hun har skrevet. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du spurt han, TS?

Anonymkode: 59d66...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...