Brunhilde Skrevet 29. desember 2004 #21 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg fikk så uendelig mye fint, men en av tingene jeg satte mest pris på var kaffen som 14 åringen hadde vært i spesialbutikk og kjøpt til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 30. desember 2004 #22 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg fikk: Penger av mamma og pappa til å kjøpe meg støvletter og jeans. Besteforelder-konvolutter (penger) + de sedvanlige besteforelder- såpe/deodorant pakkene (veldig kjekke å få) En MP3 spiller (ble hysterisk glad, bruker ikke engang å tenke på å ønske meg så dyre gaver fra kjæresten) Parfyme og bodylotion Tovede votter Bøker håndklær to fine rammer Har tydeligvis vært snillere enn jeg trodde i år, eller så følger ikke nissen helt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 30. desember 2004 #23 Del Skrevet 30. desember 2004 Det jeg kommer på i farten: * Profesjonelle tenger til smykkelaging * Lekkert syskrin + skrin til å sortere perler i * Kinesisk silketopp * Øredobber med kinesiske kulturperler * TO olje/eddik-sett * Lekre votter * 3 dvd-filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. desember 2004 #24 Del Skrevet 31. desember 2004 *Hårføner *glattetang *tulipanvase *sjokolade *vin *smykke fra Pilgrim *nål med glitterstener *gløggsett *Steninge Slott telysestake *skinnbag *kinobilletter *kjøkkenutstyr *badesalt *lysestaker *.....og mere sjokolade........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 31. desember 2004 #25 Del Skrevet 31. desember 2004 Treningssykkel Treningsstrikker Grytevotter Luktesåpe Sokker DVD - Mulan Stor gryte Kjøkkenhåndkle Toalettvæske Lipgloss Glass og rørepinner Ramme Irish coffee sett Brødrister Frityrkoker Vaffelljern Meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 2. januar 2005 #26 Del Skrevet 2. januar 2005 Fikk masse fint til jul, det beste var bilsetet til ettåringen og bunader til begge barna. Ellers fikk jeg; Kattelampe, to CDer (Kurt Nilsen og Robbie Williams), veske, vinflaske, rammer, ostebestikk, salatbolle, undertøy, sjokolade.. kommer ikke på mer i farta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiia Skrevet 3. januar 2005 #27 Del Skrevet 3. januar 2005 - Fikk mest deler til bestikket og serviset jeg samler på - Badevekt - Skjerf - Morter - Urtehakker - 3 vinflasker - Et nydelig bilde av min lille niese - Lysestaker - Pute - Hjemmestrikkede sokker - ++++++++ Kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå