Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #1 Del Skrevet 25. desember 2004 Hva fikk dere til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 25. desember 2004 #2 Del Skrevet 25. desember 2004 Smykke og øredobber fra Pilgrim Fiskesnelle kaffeservise stearinlys fra Løiten Hardangerbestikk,sauseøse og potetskje en halv Kenwood Major... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. desember 2004 #3 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk bla annet: Gitar gitar stativ, gitar stemmer Penger Seksjon Tvilling skål fra tupperwere Kjeler Gavekort på Ikea Duker Massasje gel pakke fra Boddy shop Fotbad med massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. desember 2004 #4 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk blant annet: Tre gensere En bukse Gavekort Penger Blomster Sjokolade Seksjon Kjøkkenmaskin Pynteting Julepynt Duk Juicepresse Parfymer Sminke Smykke fra AHA Jakke Singstar Party til PS2 Fleece kosedress Scrappingting Vin Lampe Vaffeljern Veldig fornøyd!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 25. desember 2004 #5 Del Skrevet 25. desember 2004 Noe av det jeg fikk: Thomas Dybdahl cd. Lysestake. Lys. Bok. Ring. Øredobber. Gavekort. Kontantkort. Undertøy. Godteri. Sokker med tær på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. desember 2004 #6 Del Skrevet 26. desember 2004 Tissot-armbåndsur Penger Kokebok Nemi-boken Parfyme Hudpleieprodukter Bøker Kalender med pusekatter +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #7 Del Skrevet 26. desember 2004 Oj! mange som har fått masse gaver her i år skjønner jeg .. Heldiggriser Jeg ba om penger jeg..til Klær..og ønsker meg acessories fra venninner Min liste : -Kakespade fra hardangerbestikk - 1000 kr -Gavekort fra Hennes og mauritz, 300,- kr -Strasssmykke - 2 sommerfugl smykker - En håndsydd løper og deilige frottehåndkler -samsung mobil (x-450) + mere Jeg var veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 26. desember 2004 #8 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk: -900 kr -gavekort på 600 på hennes -en trillekoffert -da vinci-koden -en engelsk bok med sånne ting som folk har sagt feil fordi jeg er så dårlig i engelsk og meg og typen skal til london snart -øreringer -et smykke -et fruktfat -laminates shampo og conditioner fra sebastian -3 lamper -en brosje -gavekort på 300 på free record shop -en cd som kjæresten min hadde laget til meg -vaffeljern -2 tepper -en vannkaraffel -2 x doble sengesett -serviettringer -sånn til å ha glass på -2 stearinlys og det tror jeg var det.. jeg er kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 26. desember 2004 #9 Del Skrevet 26. desember 2004 Her er hva jeg fikk i år: - Skivotter med remmer - Norrøna "Narvik" gore tex jakke - Bertine Zetlitz¨cd - HH T-shirt - Oliviers produkter - Ring fra sønnen min - Div selv-lagde ting fra sønn og stedatter - Sengetøy - Raclette - 2 flotte løpere Veldig veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 26. desember 2004 #10 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk også masse fint: -Brødbakemaskin -Return of the king, ext.ver :-) -To håndklær -Genser -Sjokoladefonduesett -4000 kroner (skal til Asia i mars) -Sex and the city, 6 sesong -To par hansker -Smulestøvsuger -700 gram toffee -Silmarillion -Badehåndkle -Dusjkrem/bodylotion ++ alle småting jeg ikke kommer på. Er også svært fornøyd, spesielt med alle pengene, for nå blir ikke tuen så dyr likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 26. desember 2004 #11 Del Skrevet 26. desember 2004 Store pynteputer til sofaen Kjøkkengardiner Gavekort på Byggmix Penger Brevpapir Badeskum Spisebrikker Støvsuger Hurtigmixer Brødbakemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jasså Skrevet 26. desember 2004 #12 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg fikk: 6 nisse glass 2 juleduker brødboks sengesett håndkle "pels pledd kjøpt på kid :-) :-) ting som barna har lagd på skolen og en hel del med pynte ting som havner langt inn i et skap :-x (har sagt INGEN PYNTETING!!!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. desember 2004 #13 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk; * Mp3-spiller * Boka Odel og Nemi filofax lignende sak * Gavekort på Platekompaniet for 400 kr og på OsloCity for 400 kr. * 2600 kr * 24-karat gulløredobber og vanlig gullkjede med mellomstort kors * 3 gensere * Kurt Nilsen cd :-? * 2 stk såpesett Og noe annet rart Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. desember 2004 #14 Del Skrevet 26. desember 2004 .. alt jeg ønsket meg .. og litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #15 Del Skrevet 27. desember 2004 .. alt jeg ønsket meg .. og litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 27. desember 2004 #16 Del Skrevet 27. desember 2004 Noe av det jeg fikk var: - Parfyme - Støvletter - Mixmaster - Mandelkvern - Duker - Lystestaker - Hardanger bestikk (til pizza) - Håndklær - Genser - Sengetøy - Bøker - Skjerf - Veske - Glassboller - Penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2004 #17 Del Skrevet 27. desember 2004 - ipod mini - vaskemaskin - grytelapper fra eva solo - jerngryte - såpe - krølltang - skjerf - lysestake - kalender - julepynt - sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 27. desember 2004 #18 Del Skrevet 27. desember 2004 Det jeg kommer på: Digitalt videokamera Kassetter til DV-kamera Chanel øyenskygger 2500 kr Tinn lysestaker Kjele Stekepanne Elizabeth Arden dusjsåpe og bodylotion Brødmaskin Bakesett Tøyservietter Selskapsveske Flaxlodd Vannskål til hund Kokebok Håndklær Sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseline Skrevet 28. desember 2004 #19 Del Skrevet 28. desember 2004 Noe av det jeg var så heldig å få..... Sydentur Bok - Gjennom Ilden (Lasse Gustavson) Bok - Da Vinci-koden 2 pyntekatter Olje/eddiksett 2 JPF gensere 2 topper 2 gensere Manikyrsett Jakke Lysslukker Gavekort kr 1000 Bestikksett (hel koffert) Sengesett Lykt Bukse cd Badevekt vedkurv Jeg er kjempefornøyd, fått alt på ønskelisten, pluss noe jeg ikke regnet med å få (sydenturen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. desember 2004 #20 Del Skrevet 29. desember 2004 -Stort og fint Stereoanlegg -Sko -Foundation -Smykke -Sminkeskrin -Gavekort på Steen og Strøm og Platekompaniet -2 t-skjorter -Parfyme -Friis belte -2 håndkremer osvosv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå