Gjest sexysadie Skrevet 30. juli 2002 #1 Del Skrevet 30. juli 2002 Nå er jeg tilbake, og gleder meg til å diskutere med dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. juli 2002 #2 Del Skrevet 30. juli 2002 Velkommen tilbake Sexy Sadie, la er hylles i min lovsang Skal bli artig å ha deg her ja!! Savnet deg. Hatt en fin sommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 30. juli 2002 #3 Del Skrevet 30. juli 2002 Enig, welcome back! "Piffer" alltid opp diskusjonene... Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. juli 2002 #4 Del Skrevet 30. juli 2002 Hallo, Sexy! Hatt en fin ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 30. juli 2002 #5 Del Skrevet 30. juli 2002 Kjekt å ha deg tilbake, Sexy Sadie! Nu blir det liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. juli 2002 #6 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei, Sadie! Håper du har hatt en fin ferie! Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 1. august 2002 #7 Del Skrevet 1. august 2002 Velkommen tilbake, Sexy! ;-) Gleder meg til å se nye posteringer fra deg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. august 2002 #8 Del Skrevet 6. august 2002 Jo da folkens ferien min uttartet seg... Jeg hadde nemlig jobbet på hurtigruten hele juni mnd og trengte da til noe ferie. Høydepunktet var Bowie på Quart Jeg tok m venninne og barn ++ 3 hunder (Klaffet ikke med barnevakt) Og alle hadde d alle tiders! Ellers da slappet av med min deilige familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2002 #9 Del Skrevet 7. august 2002 Er det familien, venninna, barne, eller hundene som har fått smake pisken i sommer ? hilsen chris, som prøver å være morsom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. august 2002 #10 Del Skrevet 8. august 2002 Chris! Alle har fått smake den nihalede katten i sommer D har vært varmt veit du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #11 Del Skrevet 9. august 2002 Alle unntatt meg, som kanskje trenger det mest.... :-? hilsen chris, som .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. august 2002 #12 Del Skrevet 9. august 2002 Chris: Du får komme å besøke meg i steinkjer da, så skal d da bli en ordnings på det.... ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #13 Del Skrevet 9. august 2002 Billett er bestilt ! Jeg glede-gruer meg.... :oops: hilsen m-chris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. august 2002 #14 Del Skrevet 18. august 2002 Hei hei Sexy, velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå