AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #21 Del Skrevet 6. mai 2017 Det er vanskelig å si. Vi var en ganske stor venninnegjeng på VGS og det er kun de som sto meg aller nærmest da som jeg fremdeles ser og prater med på en daglig basis (vi er 7 stykker). Av den nærmeste kjernen var det jeg som dro i Forsvaret, en annen venninne som dro på folkehøyskole og en som dro for å studere i utlandet. Resten ble i hjembyen. Men nå er alle utenom hun som bor i utlandet tilbake i hjembyen, og alle vi har veldig god kontakt fremdeles. Selv om jeg ikke så venninnene mine så ofte etter VGS var vi flink til å møtes i ferier og ellers når jeg var hjemme. Vi pratet også mye over meldinger (før snapchat og messenger kom). Vi har alle fått oss andre venner utenom, men vi fra VGS består som nærmeste vennegjeng for alle oss. Vi er 25 år nå. Det er vanskelig å si hva som skjer med dere, men er du flink til å opprettholde kontakten vil nok du fremdeles ha de som nære venner. Det kan jo godt hende at flere av de vender tilbake til Oslo om bare ett år. Anonymkode: bf349...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 6. mai 2017 #22 Del Skrevet 6. mai 2017 Det spørs hva man gjør ut av det selv. Om dere faller ut så prøv å møtes en dag i månden eller noe. Jeg kutta ut min "vennegjeng" og andre klarer å fortsette og holde kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå