Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #21 Del Skrevet 26. desember 2004 sure mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 26. desember 2004 #22 Del Skrevet 26. desember 2004 Nja jeg vet ikke helt. Forsøker å tilpasse meg litt jeg da. Er hun sulten og i nymfe modus så jo det bærre lekkert. Er hun ikke klar så går det greit også. Til en viss grad da.. Om hun er trang lang vid eller brei kort eller har slengepupper eller silikon plast fendere spiller ikke så stor rolle da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 26. desember 2004 #23 Del Skrevet 26. desember 2004 sure mannfolk SUR???? Ikketale om. Ikke antydningen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #24 Del Skrevet 26. desember 2004 Nei nei. Ikke 47 cm... ikke mobb da. :-? Stor nok og kanskje større en vanlig men ikke så veldig mye mer heller - tror jeg - håper jeg. Men dette til tross for at størrelsen på hender og føtter er mindre en normalt for min størrelse. Sånn ferdig med det... håper jeg. :oops: Hvordan er det med høye menn forresten? Hvorfor er det tiltrekkende på kvinner? Og er det slik med "alle" kvinner? For min del liker jeg høye menn (les: en del høyere enn meg selv), som ikke er tynne pingler og sveklinger. De kan være "normale" i muskler/skulderbredde, men likevel såpass at man ser at dette er klart en mann. Grunnen til at det er idealet for meg er at det er fint å føle seg som en kvinne som kan føle seg trygg og passet på av mannen hun er sammen med (likestillingsfeministene vil selvsagt blånekte). I tillegg til en fin personlighet er det altså perfekt med et noe stort utstyr +. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #25 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen her nevnte at størrelsen ikke betyr alt. Nei, men den betyr ganske mye for den seksuelle trivselen til mange damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 28. desember 2004 #26 Del Skrevet 28. desember 2004 Nei nei. Ikke 47 cm... ikke mobb da. :-? Stor nok og kanskje større en vanlig men ikke så veldig mye mer heller - tror jeg - håper jeg. Hvorfor håper du ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #27 Del Skrevet 28. desember 2004 Og hvorfor lurer du på det da Christer? Fordi du selv har problemer med utstyret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå