Gjest Anonymous Skrevet 24. desember 2004 #1 Del Skrevet 24. desember 2004 Etter å ha vært sammen med en del menn kan jeg ikke la være å sammenlikne utstyret deres der nede. De kommer i så mange varianter! Noen er deilige og utfyllende...mens andre knapt merkes. Finner man den "perfekte" mannen kan det vise seg at han ikke er "perfekt" der nede. Hvordan finner man den rette kombinasjonen: bra personlighet og stort utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #2 Del Skrevet 25. desember 2004 Du får bare fortsette å hore rundt, før eller senere finner du kanskje det du leter etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 25. desember 2004 #3 Del Skrevet 25. desember 2004 Du får bare fortsette å hore rundt, før eller senere finner du kanskje det du leter etter. Kan ikke sånne frekkaser som deg logge seg inn å stå for det dere sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 25. desember 2004 #4 Del Skrevet 25. desember 2004 De kommer i så mange varianter! Noen er deilige og utfyllende...mens andre knapt merkes. Finner man den "perfekte" mannen kan det vise seg at han ikke er "perfekt" der nede. Hvordan finner man den rette kombinasjonen: bra personlighet og stort utstyr? Jeg har ofte lurt på det der. Når jeg er sammen med kvinner får jeg stadig tilbakemelding om "åh vær litt forsiktig" når jeg kommer helt inn så kommer det litt andre lyder liksom litt-vondt -lyd? Hva er det dere kvinner anser som ideeelt da? Jeg er glad den ikke er større for det er ikke så lett å være hemningsløs når den gjør vondt heller da. Men det er kanskje litt individuellt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 25. desember 2004 #5 Del Skrevet 25. desember 2004 Du får bare fortsette å hore rundt, før eller senere finner du kanskje det du leter etter. Har du hørt.... Titt frem da "Gjesten" ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. desember 2004 #6 Del Skrevet 25. desember 2004 Min erfaring er at størrelsen spiller liten rolle, så lenge den ikke er alt for miniatyr. Man må kunne å bruke det man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 25. desember 2004 #7 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvordan finner man den rette kombinasjonen: bra personlighet og stort utstyr? Det var ikke jeg som la inn innlegget med den usakelige teksten, men pga spørsmålets natur så er det eneste riktige svaret: Du får bare fortsette å hore rundt, før eller senere finner du kanskje det du leter etter. Her får du faktisk svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 25. desember 2004 #8 Del Skrevet 25. desember 2004 Mener du virkelig det?? Selv er ikke jeg så opphengt i utseendet men det må da være lov til å si at jeg som mann ønsker å møte en kvinne som har den rette utstrålinga og samtidig de rette puppene uten å kalle meg en horebukk for det? Ikke det at pupper er sååå viktig men det er da ikke noe minus heller. Ingen kaller meg en horebukk for det. Hvorfor ikke? Fordi jeg er mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 26. desember 2004 #9 Del Skrevet 26. desember 2004 Til trådstarter: Det er vel vanskelig å vite slikt før en har blitt ordentlig kjent med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #10 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, det er nettopp det som er så vanskelig og litt dumt: man vet jo aldri hvordan utstyret er før lenge etter at man har blitt kjent. Det er flott når man liker en mann på alle plan, men egentlig litt en skuffelse når det viser seg at penisen hans er liten. Det høres nok forferdelig ut, men det er sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #11 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, det er nettopp det som er så vanskelig og litt dumt: man vet jo aldri hvordan utstyret er før lenge etter at man har blitt kjent. . Hvorfor vente så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Første gjest Skrevet 26. desember 2004 #12 Del Skrevet 26. desember 2004 Det har vel noe med at jeg er den typen som ikke har sex med en mann før vi har blitt godt kjent på andre plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #13 Del Skrevet 26. desember 2004 Da kan du vel bare følge den urgamle reglen, se på hans hender(i forhold til hans kropp)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 26. desember 2004 #14 Del Skrevet 26. desember 2004 Da kan du vel bare følge den urgamle reglen, se på hans hender(i forhold til hans kropp)!! Stemmer overhodet ikke. Jeg har små hender og føtter bruker 41 i sko. Men har 47 i ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 26. desember 2004 #15 Del Skrevet 26. desember 2004 47 i hva? Nå lurer jeg veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #16 Del Skrevet 26. desember 2004 Har han en penis som er 47 cm? Det var vel litt drøyt kanskje? Drømmen må uansett være å finne en mann som virkelig har utstyret i orden samtidig som han er karslig og høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 26. desember 2004 #17 Del Skrevet 26. desember 2004 Sikkert. Men jeg ville bare avlive myten litt. Jeg har også hørt om den der men den er nok ikke til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare en mann Skrevet 26. desember 2004 #18 Del Skrevet 26. desember 2004 Har han en penis som er 47 cm? Det var vel litt drøyt kanskje? Drømmen må uansett være å finne en mann som virkelig har utstyret i orden samtidig som han er karslig og høy. Nei nei. Ikke 47 cm... ikke mobb da. :-? Stor nok og kanskje større en vanlig men ikke så veldig mye mer heller - tror jeg - håper jeg. Men dette til tross for at størrelsen på hender og føtter er mindre en normalt for min størrelse. Sånn ferdig med det... håper jeg. :oops: Hvordan er det med høye menn forresten? Hvorfor er det tiltrekkende på kvinner? Og er det slik med "alle" kvinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #19 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er jo bare å sjekke ut om denne "myten" stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. desember 2004 #20 Del Skrevet 26. desember 2004 Personlig skulle jeg ønske vi hadde et stempel i panna der alle intime detaljer står, slik at vi slapp ubehageligheter. På mannfolka skulle lengde og omkrets på penis stå, mens på kvinnfolka skulle tranghet, og puppestørrelse komme frem. Deretter skulle stempelet inneholde felles informasjon for begge kjønn. Der skulle det nevnes seksuelle preferanser, teknikker, utholdenhet, og poenggivning fra alle ekser er jo en selvfølge. På denne måten ville alt bare vært fryd og gammen... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå