Josefine85 Skrevet 1. mai 2017 #1 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Hei. Ettersom jeg er innflytter til Hønefoss har jeg måtte stifte nye bekjentskap, mine gamle venninner bor langt unna og de er som regel opptatt med sitt og vi har sklidd litt fra hverandre, og det er ikke bare bare å få venninner i voksen alder, så prøver her da Jeg savner en god venninne som jeg kan snakke med alt om, ta en kaffe, kino, gå tur, skravle osv. Jeg er 32 år, har 2 barn og er gift. Jeg er glad i å gå turer, lese, interiør. Ta kontakt så forteller jeg gjerne mer . Endret 1. mai 2017 av Josefine85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 1. mai 2017 #2 Del Skrevet 1. mai 2017 43 minutter siden, Josefine85 skrev: Hei. Jeg ønsker meg en god venninne som jeg kan snakke med alt om, ta en kaffe, kino, gå tur, skravle osv. Jeg er 32 år, har 2 barn og er gift. Jeg er glad i å gå turer, lese, interiør. Ta kontakt så forteller jeg gjerne mer . Så dumt du bor langt unna da. Vi har mye til felles og jevnaldrende 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josefine85 Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mai 2017 6 minutter siden, Jessica skrev: Så dumt du bor langt unna da. Vi har mye til felles og jevnaldrende 😇 Hvor bor du, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 1. mai 2017 #4 Del Skrevet 1. mai 2017 41 minutter siden, Josefine85 skrev: Hvor bor du, da? Kan sende til deg på inboks 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josefine85 Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 1. mai 2017 Akkurat nå, Jessica skrev: Kan sende til deg på inboks 😇 Ja, gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Josefine85 Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 1. mai 2017 Noen? Noen fra Buskerud, men steder som er nærme Hønefoss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå