AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Kort og enkelt, hva betyr blikkontakt for dere? Og hvordan merker du at det er god kjemi/tiltrekning? Anonymkode: 8deba...f31
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Kjemi og tiltrekning er en følelse man bare kjenner. Man bare vet... blown away Anonymkode: 67b33...b6c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 På arbeidsplassen, på skolen, når jeg går ute på gaten, på fest - ja uansett hvor egentlig, betyr blikkontakt ikke noe mer enn blikket mitt at tilfeldigvis landet på en person og ikke et objekt. Hvis jeg finner noen interessante hopper jeg bare rett ut i det og begynner å snakke med mannen eller han kommer meg i forkjøpet og tar kontakt. Hvis det er en fremmed som ikke er med meg så får jeg blikkontakt, smiler og vinker personen til meg/går til han. Pleier egentlig ikke å drive med blikkontakt frem og tilbake, men bare som "første kontakt" en gang. Tiltrekning får jeg til alle med et utseende jeg tenner på. Den tiltrekningen forsvinner om mannens personlighet ikke er bra. Kjemi opplever jeg hvis jeg liker personens personlighet og det er enkelt å snakke sammen (samme type humor, snakkemåte, liker de samme tingene osv.). Så først kommer tiltrekning og deretter kjemi, der begge er avhengig av personlighet og utseende. Anonymkode: 37d0f...97c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 Blikkontakt betyr ingenting med fremmede. Med gode venner/kjærester/noen som kan bli en kjæreste: betyr det alt. Anonymkode: ac608...b48
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 Jeg driver ikke å blikker med noen jeg ikke finner interessante, i alle fall. Mine største forelskelser har startet med blikkontakt og så utviklet seg videre derfra, det er vel vanlig? Men det trenger heller ikke bety all verdens. Anonymkode: c1a6e...f96
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #9 Skrevet 2. mai 2017 Blikk kontakt betyr ingenting for meg. Selv om jeg kan stirre inn i personens øyne, men kan ikke noe for det. Har en såkalt "death stare". Det er som å stirre inn i sjelen deres. God kjemi føler jeg når man passer sammen, og kan prate med personen om hva som helst. I tillegg klarer man å være seg selv rundt personen. Anonymkode: 3590d...6f0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #10 Skrevet 2. mai 2017 Det betyr ingenting. Anonymkode: bc781...90f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #11 Skrevet 2. mai 2017 Jeg er, eller i alle fall var, vant til å møte blikket til alle jeg passerer, liten og stor, gammel og ung, mann og kvinne. I min verden er det en høflig ting å gjøre, det betyr at man anerkjenner at de er der, at de ikke er usynlig. Jeg opplever at de fleste kvinner og barn synes det er helt fint, enkelte sier hei eller smiler tilbake. Noen lyser også opp i et stort smil, det er bare hyggelig. Men når det gjelder menn, nærmest i alle aldre, men særlig eldre, så blir det fort tatt opp som noe LANGT mer enn hva det var ment som, de tar det som en invitasjon til samtale eller flørt, og dermed har jeg etterhvert blitt litt mer reservert for å møte blikket til menn eller å si hei. Forsøker å møte blikket deres på avstand, for så å stirre ned i bakken i det vi passerer. Er egentlig veldig dumt. Anonymkode: 4a715...313
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #12 Skrevet 2. mai 2017 Ubehagelig og konfrontasjon Anonymkode: a07de...ad7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå