Uffda Skrevet 1. mai 2017 #21 Skrevet 1. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tre barn og har blitt kjent med flere menn som vil ha "pakkeløsningen" på heltid. Anonymkode: 050ec...04b Yes, er utrolig mange desperate menn med lavt selvbilde og som dessverre tar til takke med hva som helst de kan få seg noe av. Om noen av dine tre små er hankjønn så får du prøve å ta det litt innover deg å gjøre det du kan for at de skal slippe å ende opp med lav selvtillit og selvbilde og må følge fotspora til de lutrygga typene du har tilbud fra som åpenbart ikke skjønner sitt eget beste.
hocane Skrevet 1. mai 2017 #22 Skrevet 1. mai 2017 9 minutter siden, Uffda skrev: Yes, er utrolig mange desperate menn med lavt selvbilde og som dessverre tar til takke med hva som helst de kan få seg noe av. Om noen av dine tre små er hankjønn så får du prøve å ta det litt innover deg å gjøre det du kan for at de skal slippe å ende opp med lav selvtillit og selvbilde og må følge fotspora til de lutrygga typene du har tilbud fra som åpenbart ikke skjønner sitt eget beste. Barn, spesielt gutter trenger daglig kontakt med faren sin, det er så kraftig undervurdert i samfunnet vårt. All statistikk viser det. Det viser seg at en stor del av kriminelle kommer fra single mødre hjem, jeg sier ikke at kvinner er dårlige forsørgere, men de kan ikke være "pappa" for barna sine og det kan få negative konsekvenser for barna. Jeg vil ha slutt på denne alenemamma positiviteten vi ser på sosiale medier. Nei er du en alenemamma finner du deg i en dårlig situasjon og det er absolutt ikke noe å være stolt over. Når det er sagt ønsker jeg alle single mødre lykke til og håper det beste for både dem selv og barna sine.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #23 Skrevet 1. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og så? Det betyr ikke at vi som ikke har barn vil oppdra andre sine. Anonymkode: 5f77b...bc4 Og det er helt greit. Men spar deg for den munnbruken 😊 Anonymkode: b6d16...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #24 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som tar på vei. Bare informerer om at en kvinne med barn aldri ville datet en som deg. Ikke en oppegående kvinne uten barn heller. Anonymkode: 00810...e1e Du kan ta det med ro, de færreste normale menn ville nok heller ikke datet deg, med de holdningene du fremviser i denne tåden. Direkte kvalmt. Anonymkode: 5f77b...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #25 Skrevet 1. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er helt greit. Men spar deg for den munnbruken 😊 Anonymkode: b6d16...3a2 Hvilken munnbruk? Har folk blitt så sarte nå at de ikke takler at folk sier at man ikke vil oppdra barna deres? Anonymkode: 5f77b...bc4 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #26 Skrevet 1. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: En barnløs mann i din alder er ikke ute etter en pakkeløsning, dessverre. Det er best å finne en som har barn fra før som forstår hva det innebærer. Kjæresten min var gift med en trebarnsmor før han møtte meg og han sa at han hadde ikke gjort det samme igjen. Anonymkode: 00810...e1e Å, siden din kjæreste sier det, da stemmer det jo for alle da Anonymkode: 28933...d80 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #27 Skrevet 1. mai 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: En barnløs mann i din alder er ikke ute etter en pakkeløsning, dessverre. Det er best å finne en som har barn fra før som forstår hva det innebærer. Kjæresten min var gift med en trebarnsmor før han møtte meg og han sa at han hadde ikke gjort det samme igjen. Anonymkode: 00810...e1e Det stemmer, kompisen min er 29 år og han holder seg langt unna kvinner med barn, fordi han rett å slett ønsker å finne en dame som ikke har barn, slik at han kan starte på "skrætsj". Tror flertallet av menn i alderen 27-32 gjør dette. Vis TS ønsker seg kjæreste er det enkleste å finne seg en med barn fra før av, som vet hva dette innebærer, det finnes jo menn som er 28 år og bare har ett barn, dette ville vært en mer reel målgruppe for TS. Har flere venninner som sliter med å finne seg kjæreste, for straks det kommer frem at de har barn, så "steiler" de unge mennene. Det er trist for de det gjelder, men sånn blir det bare. Det er mye ansvar å gå inn i et forhold der den ene har barn, jeg har vært der selv flere ganger, og endte til slutt opp med å finne med en barnløs kjæreste, vi har ingen barn ennå.. Men vi har det mye bedre sammen, nettopp fordi vi har samme interesser og vi kan stort sett gjøre hva vi vil uten at noen setter en stopper for dette.. Så ja Like barn leker best tenker jeg. Anonymkode: 33147...4ed 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #28 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, Uffda skrev: Yes, er utrolig mange desperate menn med lavt selvbilde og som dessverre tar til takke med hva som helst de kan få seg noe av. Om noen av dine tre små er hankjønn så får du prøve å ta det litt innover deg å gjøre det du kan for at de skal slippe å ende opp med lav selvtillit og selvbilde og må følge fotspora til de lutrygga typene du har tilbud fra som åpenbart ikke skjønner sitt eget beste. Du får nå tro hva du vil. Jeg forstår godt at det må føles kjipt når vi aleneforeldre fisker i "deres hav" blant barnløse, flotte mennesker. "Hvorfor kan vi ikke holde oss til andre aleneforeldre i samme situasjon?". Det må være surt å se noen av oss bli valgt av folk dere mener vi ikke er gode nok for, fordi dere mener vi har lavere verdi pga barn. I tillegg til bittert selvsagt, og at noen av dere stempler de barnløse som velger oss for "desperate", "lav selvtillit" og "lutrygget". Jeg forstår det, vi fisker av deres kvote, og det blir færre barnløse for dere andre barnløse. Har dere tenkt på at menneskesynet og holdningen deres er lite tiltrekkende også for en del barnløse? (Jeg er dønn seriøs, ingenting er ment hoverende eller sarkastisk, i tilfelle noen vil tillegge meg noe sånt) Jeg tror som sagt ikke TS vil ha noe problem å finne en ny, ordentlig mann. Barnløs eller med barn. Anonymkode: 050ec...04b 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #29 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du får nå tro hva du vil. Jeg forstår godt at det må føles kjipt når vi aleneforeldre fisker i "deres hav" blant barnløse, flotte mennesker. "Hvorfor kan vi ikke holde oss til andre aleneforeldre i samme situasjon?". Det må være surt å se noen av oss bli valgt av folk dere mener vi ikke er gode nok for, fordi dere mener vi har lavere verdi pga barn. I tillegg til bittert selvsagt, og at noen av dere stempler de barnløse som velger oss for "desperate", "lav selvtillit" og "lutrygget". Jeg forstår det, vi fisker av deres kvote, og det blir færre barnløse for dere andre barnløse. Har dere tenkt på at menneskesynet og holdningen deres er lite tiltrekkende også for en del barnløse? (Jeg er dønn seriøs, ingenting er ment hoverende eller sarkastisk, i tilfelle noen vil tillegge meg noe sånt) Jeg tror som sagt ikke TS vil ha noe problem å finne en ny, ordentlig mann. Barnløs eller med barn. Anonymkode: 050ec...04b Takk💛💛 ikke ute etter en far til de, for de har en far som stiller opp! Det må derimot være en som godtar at jeg er forelder:) Åpen for flere barn med den rette mannen. Anonymkode: b6d16...3a2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #30 Skrevet 1. mai 2017 Du kan nok ikke velge like fritt som en 28-årig dame uten barn. De fleste barnløse menn på den alderen ønsker nok fortrinnsvis en barnløs kvinne som de kan bygge en familie fra scratch med, og ikke minst oppleve noen år sammen som kjærester uten barneansvar. Men det burde være fullt mulig å finne noen. Det kommer jo an på om du er en attraktiv og spennende dame. Selv om de fleste menn vil ha en barnløs dame i teorien så betyr det ikke at de ikke kan forandre mening om de i praksis blir kjent med en flott, interessant alenemor og forelsker seg. Selv skjønner jeg ikke folk med barn som kun søker barnløse partnere. Jeg har også barn (er 35) og foretrekker å date menn med barn fra før. Rett og slett fordi vi forstår hverandre bedre, vi forstår hva det vil si å ha stort ansvar, og jeg trenger ikke være redd for at han synes jeg og mine barn "hindrer" ham i å leve livet sitt så fritt han vil. Og så maser han ikke på meg om flere barn - hvis vi får et felles barn en gang på sikt, så er det en bonus, men ikke noe jeg må "gi" ham for at han skal få oppleve å bli far til egne barn. Anonymkode: 4c587...7ac
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #31 Skrevet 2. mai 2017 Barnløs mann?... Jeg tror du må lete ganske lenge om du er kresen på personlighet og utseende skal matche barnløs når du er 28. Intet er likevel umulig! Jeg ville nok satset på at du kommer til å finne en mann med barn fra før slik vi andre må gjøre også. Jeg har datet menn på 30+ uten barn, men lets face it... Det å finne keepers uten barn på den alderen er som å vinne hovedgevinsten i vikinglotto. Sjeldne Anonymkode: 7b8a9...6c0 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #32 Skrevet 2. mai 2017 Er det ikke litt dårlig av deg å forvente å finne en barnløs mann, når du selv har barn? Anonymkode: 20178...b05 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #33 Skrevet 2. mai 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt dårlig av deg å forvente å finne en barnløs mann, når du selv har barn? Anonymkode: 20178...b05 Næh. Hvorfor det? Jeg forventer ingenting, men er han barnløs er det et pluss. Har datet en fyr med 3 unger, men et evig styr å samkjøre barnefri. Får jeg en som kan besøke meg etter ungene er lagt og som jeg kan være hos den tiden jeg er uten unger ville det være perfekt. Jeg er ung, pen og har mange ambisjoner! Trener en del og holder meg i form. Elsker ungene mer enn alt, og vil da tro det finnes en kar der ute som også kan bli glad i dem. Anonymkode: b6d16...3a2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #34 Skrevet 2. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Næh. Hvorfor det? Jeg forventer ingenting, men er han barnløs er det et pluss. Har datet en fyr med 3 unger, men et evig styr å samkjøre barnefri. Får jeg en som kan besøke meg etter ungene er lagt og som jeg kan være hos den tiden jeg er uten unger ville det være perfekt. Jeg er ung, pen og har mange ambisjoner! Trener en del og holder meg i form. Elsker ungene mer enn alt, og vil da tro det finnes en kar der ute som også kan bli glad i dem. Anonymkode: b6d16...3a2 Det lov å drømme, men du kan seriøst ikke tro at en barnløs og ung mann vil ha en hel pakke løsning? Anonymkode: 00810...e1e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #35 Skrevet 2. mai 2017 Har en venninne som er er 27, hun har 2 barn under 8 år. Hun har overhodet ikke problemer med å få seg mann, hun er en utrolig nydelig jente, både inni og utenpå. Problemet er bare at mennene ikke blir værende, ytterst få menn er mann nok til å gå inn i et langvarig forhold til en dame som allerede har en familie. Er rett og slett for mye for mannen i gata å forholde seg til, men er sikker på at hun en dag treffer et skikkelig mannfolk som er bra nok for hennes lille familie. Anonymkode: 7d08a...170
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #36 Skrevet 2. mai 2017 Hvorfor må han være barnløs, når ikke du er det? Du orker liksom ikke å forholde deg til stebarn, men setter kriteriet at han må det? Ei slik dame hadde jeg aldri datea. Anonymkode: f6c23...3e0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #37 Skrevet 2. mai 2017 Du vil ikke ha byrdene som kommer med andres unger, men vil gjerne slenge byrden på en barnløs partner, er det så? Det hadde i alle fall ikke jeg giddet med. Anonymkode: 3b9bd...743
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå