Gå til innhold

28 år og tobarnsmor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er oddsen for å finne en barnløs mann på ca min alder?☺ gjerne erfaringer fra dere single mødre mottas med takk! Har et ryddig forhold til eksen og har barnefri rundt annenhver uke. 

Anonymkode: b6d16...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må han være barnløs? De fleste menn jeg kjenner på den alderen er barnløse, men de vil også ha en jente uten barn. 

Mye bedre odds med en fraskilt. 

Anonymkode: 6f3b4...a76

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at snittalderen for en manns å få sin første er over 30 år, bør sjansene dine være store.

Anonymkode: 013a6...4b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at snittalderen for en manns å få sin første er over 30 år, bør sjansene dine være store.

Anonymkode: 013a6...4b2

Seriøst. Det er gammelt

Anonymkode: 2bd0e...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring, som nærmere 40 enn 30 og mange skilte venninner i samme aldersgruppe, er at like barn leker best. 

Det å finne en ensling mann uten barn på ca 30 er ikke noe problem. Så jeg gir deg gode odds. Men samtidig gir jeg lave odds for å finne noe varig, en mann som er vant med å kun ha seg selv, som klarer å gå rett inn i rollen som stepappa og ta hensyn til en hel familie annenhver uke. 

Endret av Athene
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En barnløs mann i din alder er ikke ute etter en pakkeløsning, dessverre. Det er best å finne en som har barn fra før som forstår hva det innebærer. Kjæresten min var gift med en trebarnsmor før han møtte meg og han sa at han hadde ikke gjort det samme igjen. 

Anonymkode: 00810...e1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En barnløs mann i din alder er ikke ute etter en pakkeløsning, dessverre. Det er best å finne en som har barn fra før som forstår hva det innebærer. Kjæresten min var gift med en trebarnsmor før han møtte meg og han sa at han hadde ikke gjort det samme igjen. 

Anonymkode: 00810...e1e

Likevel så valgte han altså å gifte seg med henne til tross for at hun hadde tre barn ;-)

TS: så lenge du ser noenlunde ok ut, tar vare på kroppen din og har en fin personlighet så er det ikke noen problem å finne en barnløs mann. Ett pluss at du har et ryddig forhold til eksen! Nå vet jeg ikke hvilken aldersgruppe du leter i, men du trenger ikke kun å se oppover.

Jeg har tre barn og har blitt kjent med flere menn som vil ha "pakkeløsningen" på heltid.

Anonymkode: 050ec...04b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Likevel så valgte han altså å gifte seg med henne til tross for at hun hadde tre barn ;-)

TS: så lenge du ser noenlunde ok ut, tar vare på kroppen din og har en fin personlighet så er det ikke noen problem å finne en barnløs mann. Ett pluss at du har et ryddig forhold til eksen! Nå vet jeg ikke hvilken aldersgruppe du leter i, men du trenger ikke kun å se oppover.

Jeg har tre barn og har blitt kjent med flere menn som vil ha "pakkeløsningen" på heltid.

Anonymkode: 050ec...04b

Ja, men så valgte han også å gå ;)

Anonymkode: 00810...e1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri datet en kvinne med barn, det er bare ikke noe for meg. Men det finnes nok av mannfolk som ville gjort det.

Men for meg er det ikke en trivelig tanke å se over av en annen manns puletrofeer.

Endret av hocane
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hocane skrev:

Jeg ville aldri datet en kvinne med barn, det er bare ikke noe for meg. Men det finnes nok av mannfolk som ville gjort det.

Men for meg er det ikke en trivelig tanke å se over av en annen manns puletrofeer.

Puletrofé? Skjerp deg.. langvarige forhold kan resultere i barn. 

Anonymkode: b6d16...3a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, hocane skrev:

Jeg ville aldri datet en kvinne med barn, det er bare ikke noe for meg. Men det finnes nok av mannfolk som ville gjort det.

Men for meg er det ikke en trivelig tanke å se over av en annen manns puletrofeer.

En kvinne med barn ville aldri datet en mann som kaller barn for puletrofé så du kan ta det helt med ro. 

Anonymkode: 00810...e1e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Puletrofé? Skjerp deg.. langvarige forhold kan resultere i barn. 

Anonymkode: b6d16...3a2

Og så? Det betyr ikke at vi som ikke har barn vil oppdra andre sine.

Anonymkode: 5f77b...bc4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne med barn ville aldri datet en mann som kaller barn for puletrofé så du kan ta det helt med ro. 

Anonymkode: 00810...e1e

Nei? Så hva er det å ta sånn på vei for da?

Anonymkode: 5f77b...bc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Så hva er det å ta sånn på vei for da?

Anonymkode: 5f77b...bc4

Er vel ingen som tar på vei. Bare informerer om at en kvinne med barn aldri ville datet en som deg. Ikke en oppegående kvinne uten barn heller. 

Anonymkode: 00810...e1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det betyr heller ikke at en kvinne som er singel og har barn ønsker en stepappa til barnet sitt! For min del da som har to barn så ønsker jeg kun en kjæreste å ha det hyggelig med den uka barna er hos pappaen sin, rett og slett for st jeg ønsker et kjæresteforhold uten hverdagens kjas og mas med slt det innebærer å ha barn.

Anonymkode: d3472...1ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Og det betyr heller ikke at en kvinne som er singel og har barn ønsker en stepappa til barnet sitt! For min del da som har to barn så ønsker jeg kun en kjæreste å ha det hyggelig med den uka barna er hos pappaen sin, rett og slett for st jeg ønsker et kjæresteforhold uten hverdagens kjas og mas med slt det innebærer å ha barn.

 

Med andre ord du ønsker deg en pulevenn noe som er fullt forståelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltids mulig, men jeg tror nok samtidig man må belage seg på at drømmemannen gjerne ser etter noe ganske annet enn en ung tobarnsmor. Sånn sett har du nok gode odds for at det finnes menn der ute som er villige til å gå inn i et seriøst forholdt med deg, men det er nok en fare for at de mest attraktive heller vil ønske å etablere seg med en på samme stadie i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det betyr heller ikke at en kvinne som er singel og har barn ønsker en stepappa til barnet sitt! For min del da som har to barn så ønsker jeg kun en kjæreste å ha det hyggelig med den uka barna er hos pappaen sin, rett og slett for st jeg ønsker et kjæresteforhold uten hverdagens kjas og mas med slt det innebærer å ha barn.

Anonymkode: d3472...1ae

Og det er helt greit, men for å ha en mann med samme behov bør man også ha en i samme situasjon. Menn på TS' alder (29) har enda ikke etablert seg, og bevisst utsatt det. De vil ha en singel, barnløs kvinne som de kan etablere seg med. 

Det beste er å gå for en fraskilt mann med barn, som ikke vil ha en "ny runde"; men rett og slett det samme - en kjæreste man ikke bor med. 

Da må hun riktignok gå en del opp i alder. 

Anonymkode: 6f3b4...a76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...