Gå til innhold

Hun kunne ikke bli med til Sverige pga hun var fyllesyk!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og en venninne skulle ha en dagstur til Sverige i dag. Hun er en partyjente og klarer ikke alltid å kontrollere alkoholinntaket da. Jeg fikk en melding fra henne i går om at hun skulle en tur på byen. Jeg ba henne om å ikke drikke seg full, siden vi måtte dra til båten kvart over 9 i dag. Neeeei daaa, hun skulle bare en liten tur ut og ta det helt med ro. Sånn ble det ikke. 

Kl 8 i dag så ringer jeg for å sørge for hun er stått opp. Ikke noe svar. Jeg dro hjem til henne og ble møtt i døra av det fylletrynet og håret til alle kanter. Jeg sa hun kunne kle på seg siden vi må dra snart. Det endte opp med at jeg måtte dra alene :rolleyes:   Hun havnet på nachspiel i går nemlig og var ikke hjemme før 6!!

Jeg hadde ikke noe problem å dra alene, men jeg var irritert på henne! At det ikke går an å drikke med måte? Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor hun måtte på byen i går. Bare dumskap. Kommer ikke til å dra på tur med henne på en lang stund. Arrg! :kjefte: 

Måtte bare få ut litt frustrasjon....

Anonymkode: dba5d...77f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du ble irritert. Det er dårlig gjort når folk bryter løftene sine. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT OM NATTEN, HELT OM DA'N

Er vel bare ikke å stole på henne til neste gang. Hvis det ender opp med at du må konfrontere henne med det, bare si "Du klarte jo det ikke forrige gang..." 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og en venninne skulle ha en dagstur til Sverige i dag. Hun er en partyjente og klarer ikke alltid å kontrollere alkoholinntaket da. Jeg fikk en melding fra henne i går om at hun skulle en tur på byen. Jeg ba henne om å ikke drikke seg full, siden vi måtte dra til båten kvart over 9 i dag. Neeeei daaa, hun skulle bare en liten tur ut og ta det helt med ro. Sånn ble det ikke. 

Kl 8 i dag så ringer jeg for å sørge for hun er stått opp. Ikke noe svar. Jeg dro hjem til henne og ble møtt i døra av det fylletrynet og håret til alle kanter. Jeg sa hun kunne kle på seg siden vi må dra snart. Det endte opp med at jeg måtte dra alene :rolleyes:   Hun havnet på nachspiel i går nemlig og var ikke hjemme før 6!!

Jeg hadde ikke noe problem å dra alene, men jeg var irritert på henne! At det ikke går an å drikke med måte? Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor hun måtte på byen i går. Bare dumskap. Kommer ikke til å dra på tur med henne på en lang stund. Arrg! :kjefte: 

Måtte bare få ut litt frustrasjon....

Anonymkode: dba5d...77f

Fyllesyke trumfer alt. Har jaggu avlyst min del opp gjennom årene.

Anonymkode: 03928...1b8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke dratt på tur med henne igjen. Gash, klarer hun ikke å holde seg unna fylla og byen en lørdag? Dårlig gjort siden hun visste godt dere skulle til Sverige i dag. 

Bra du fikk en fin tur alene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig kjedelig når man må reise alene pga den du skal reise med ikke gidder å møte opp. Virker ikke som hun hadde lyst til å reise med deg. Ellers hadde hun ikke gitt faen og gått på fylla dagen før! 

Jeg skulle til Syden med en venninne for noen år tilbake. Vi skulle møtes på flyplassen. Jeg kom først og hun var ingen plass å se. Jeg ringte og ringte, men kom bare til mobilsvar. Jeg stresset som en gal, men endte med at jeg dro aleine til Syden. Hun fikk jeg ikke tak i. Jeg hadde nå en fin tur, men gjett om jeg var forbanna!! Jeg hadde lagt ut for turen og de pengene fikk jeg aldri igjen. Vi er ikke venninner i dag.

Anonymkode: a413d...c3f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig kjedelig når man må reise alene pga den du skal reise med ikke gidder å møte opp. Virker ikke som hun hadde lyst til å reise med deg. Ellers hadde hun ikke gitt faen og gått på fylla dagen før! 

Jeg skulle til Syden med en venninne for noen år tilbake. Vi skulle møtes på flyplassen. Jeg kom først og hun var ingen plass å se. Jeg ringte og ringte, men kom bare til mobilsvar. Jeg stresset som en gal, men endte med at jeg dro aleine til Syden. Hun fikk jeg ikke tak i. Jeg hadde nå en fin tur, men gjett om jeg var forbanna!! Jeg hadde lagt ut for turen og de pengene fikk jeg aldri igjen. Vi er ikke venninner i dag.

Så ufattelig dårlig gjort. Tøft av deg å bare reise alene! Kom hun ikke fordi hun var fyllesyk?

Anonymkode: 3cada...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åfyfaen 😳 At folk får seg til å gjøre sånn! Hva slags unnskyldning kom hun med? 

Anonymkode: b266f...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åfyfaen 😳 At folk får seg til å gjøre sånn! Hva slags unnskyldning kom hun med? 

Anonymkode: b266f...eb4

En VELDIG vag unnskyldning. Hun hadde liksom "glemt" vi skulle på tur. Fikk vite av en felles venn hun ikke ville på tur med meg, fordi jeg var visst blitt så kjedelig siden jeg ikke drakk alkohol mer. Så hadde hun dratt på hyttetur med en dude samme fredagen vi skulle reise. 

Jeg sendte henne en skikkelig krass melding da jeg fikk vite dette og avsluttet vennskapet. Sa hun kunne sette inn pengene på konto asp, men de pengene fikk jeg aldri 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En VELDIG vag unnskyldning. Hun hadde liksom "glemt" vi skulle på tur. Fikk vite av en felles venn hun ikke ville på tur med meg, fordi jeg var visst blitt så kjedelig siden jeg ikke drakk alkohol mer. Så hadde hun dratt på hyttetur med en dude samme fredagen vi skulle reise. 

Jeg sendte henne en skikkelig krass melding da jeg fikk vite dette og avsluttet vennskapet. Sa hun kunne sette inn pengene på konto asp, men de pengene fikk jeg aldri 

Oi, så ufattelig råttent gjort!! Jeg har ikke ord. Hvordan kan folk gjøre sånt?  Noen eier virkelig ikke skam. Bra du kvittet deg med kjerringa. Det hadde jeg også gjort. Makan :angry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...