AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg tenke at siden vi hadde en for kvinner, så hadde det vært gøy å se hva menn også tenker her på dette feltet All type hat og slik kan man legge igjen utenfor. Anonymkode: ed6cf...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 30. april 2017 #2 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Kommer ikke på noe. Endret 30. april 2017 av AnonymSjiraff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severin Skrevet 30. april 2017 #3 Del Skrevet 30. april 2017 At de fleste ikke tenker at også menn opplever kroppspress. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 30. april 2017 #4 Del Skrevet 30. april 2017 At man kollektivt blir tildelt skylden for alt som er galt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #5 Del Skrevet 30. april 2017 - Å forholde seg til kvinner, som stort sett er håpløse. Men så er det jo sexen man trenger, derfor velger man å bruke tid på kvinnen. - Å se at kvinnen alltid er et offer, uansett. "kvinner lyver ikke om voldtekt"...sa en mindre lur kvinne. - Samfunnet har bestemt at kvinner er beste parten til å ha foreldreansvar i barnefordelingsaker, uansett. - Kvinnen er nye mannen. Mannen skal trykkes ned. Anonymkode: 136d4...703 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #6 Del Skrevet 30. april 2017 Forventningspresset. Er man på jobb så forventes det at man gjør en bedre jobb kun fordi man er en mann. Frykten for fysisk vold. Alt for mange som mener at man "ikke skal slå kvinner" i stedet for "man ikke skal slå". Det siste går jo utover oss menn. Å bli barnløs. Så lenge en kvinne fysisk kan bli gravid så slipper de unna den frykten. Utseendepresset. Om man ikke ser veldig bra ut så sliter man enormt som mann på datingplattformene som nettdating. Og da får man ikke gått på date og man får ikke vist frem personligheten sin eller sjekket om man passer sammen med dama. Om man i tillegg ikke liker å gå på byen eller har flust av kvinnelige venner så ender man med å ikke få dates. Anonymkode: 6f24e...fb1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #7 Del Skrevet 30. april 2017 Så dere to, det verste ved å være mann er kvinner? Anonymkode: 0750d...988 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Johannessen Skrevet 30. april 2017 #8 Del Skrevet 30. april 2017 Det verste med å være mann er nok at det i alle fall i gjennomsnitt er noe vanskeligere å få en partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 30. april 2017 #9 Del Skrevet 30. april 2017 Mannen er nok en god del dårligere stilt når det kommer til å få seg en partner, helt klart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #10 Del Skrevet 30. april 2017 Akkurat nå så føler jeg det er vanskelig å være mann kun pga damer. Noen menn har naturlig dametekke, andre trekker damer når de er fulle og slipper hemningene, også har man de som ikke har tekke,og som ikke blir fulle, som går uten damer. De går hele tiden og håper på at noe skal skje, kanskje en venninne plutselig blir interessert, kanskje noen damer sjekker meg opp på byn etc....men slike ting skjer så godt som aldri. Så mannen ønsker å forbedre seg slik at damer vil like ham...han sitter hver våkne time og leser og studerer videoer om psykologi, kroppspråk, stemmebruk, toneleie, hvordan lede en dame, hvordan isolere, samtalemner, hvordan small talk,hvordan få henne interessert seksuelt, hvordan få henne med hjem, hva man må gjør når hun tester deg, hvordan takle alle sperrene hun setter opp før det kommer til sex, hvordan tekste henne, spørre henne ut, hvordan skape verdi over tekst, når skal man eskalere på date, når skal man kysse, hvordan berøre henne,når berøre henne og hvor +++ tusen andre ting som han må tenke på for å få til tiltrekning. OGså når man har sittet i et år og lest 100 bøker og sett videoer og følgt sjekkeguruer +++ så går man ut for å prøve dette i praksis, og ingenting funker fordi man ikke har den rette rammen, eller man ikke er "genuin", og damer er sykt kalibrert til følelser - de vet stort sett hva mannen føler om seg selv,henne og resten av verden før han i det hele tatt åpner munnen, de senser vibber- gode eller dårlige som en hai som lukter en dråpe blod fra en mil unna. Det gjør vondt som mann å ikke få damer,og det gjør vondt å bli avvist gang på gang, man føler seg mislykket. Så for å lykkes i dette er det ikke nok å vite alt jeg skrev om tidligere,men man må gå på en reise dypt inni seg selv - lære å meditere, finne indre ro, akseptere seg selv, ikke søke ekstern bekreftelse(altså ikke bry seg om dama blir sur på meg,eller om hun blir glad i meg), kvitte seg med egoet, lære seg å takle avvisning uten å ta seg nær av det, lære seg å alltid være i godt og positivt humør uansett hvor jævlig damer behandler en...etc. Så ja...dette er en helt sinnsyk reise som jeg må gjennom, det tøffeste jeg noensinne har prøvd å lykkes i, og uten å bli spesifikk så har jeg vært gjennom mye tøffe greier, men intet måler seg mot å bli flink med damer. OG det å være kjekk har relativt lite å si hvis ikke alt det andre er på plass. Dette er en reise ingen dame trenger å gjøre, noe som kanskje er dumt ettersom det kunne vært en styrkende opplevelse om man gjorde det, kunne sannelig gitt en del selvinnsikt til noen damer. Anonymkode: 992c5...5fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ari Loys Skrevet 30. april 2017 #11 Del Skrevet 30. april 2017 Sjalusien fra enkelte kvinner over det å være mann. Ellers kan jeg ikke komme på så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #12 Del Skrevet 30. april 2017 At alle forventer at mannen skal ta det første intiativet Anonymkode: 65ff4...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #13 Del Skrevet 30. april 2017 Dakar menn har det så vanskelig. Anonymkode: 15b6d...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 30. april 2017 #14 Del Skrevet 30. april 2017 3 timer siden, Jalp skrev: At man kollektivt blir tildelt skylden for alt som er galt Samt kravet om likestilling mens det forventes at vi men må betale på date og kino etc. Likestilling skal gå begge veier men gjør ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #15 Del Skrevet 30. april 2017 Testoseronet gjør at jeg har lyst på sex omtrent hele tiden. Og det er litt slitsom. Er 46 år nå og det gir seg liksom ikke, men har etterhvert lært meg å leve med det. Har vært sexuelt aktiv i omtrent 30 år og har ALDRI takket nei til sex. Ikke vært utro men aldri avvist kjæreste noengang. Onanerer minst 3x pr dag....oftere hvis jeg har mulighet. Ikke lett. Registrerer at kvinner flest lsn gå i årevis og kose seg med hobbyer og 5 katter. Å ha den roen må være deilig. Men jeg elsker sex for mye..... Anonymkode: 43892...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #16 Del Skrevet 30. april 2017 Uansett hva, stemples du som den skyldige og aktive parten i negative handlinger. Mannen er utro, han er den dumme. Dama er utro, må være mannen som er dum. Anonymkode: 57d54...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 30. april 2017 #17 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ja...dette er en helt sinnsyk reise som jeg må gjennom, det tøffeste jeg noensinne har prøvd å lykkes i, og uten å bli spesifikk så har jeg vært gjennom mye tøffe greier, men intet måler seg mot å bli flink med damer. OG det å være kjekk har relativt lite å si hvis ikke alt det andre er på plass. Dette er en reise ingen dame trenger å gjøre, noe som kanskje er dumt ettersom det kunne vært en styrkende opplevelse om man gjorde det, kunne sannelig gitt en del selvinnsikt til noen damer. Anonymkode: 992c5...5fd Jeg hadde tenkt til å si det var fint det ordnet seg for deg til slutt og at det står respekt av en som har jobbet seg frem til noen han finner vanskelig, men tror ikke du er helt i mål enda når du tror at dette med å vanskleigheter på partnermarkedet er noe unikt for menn. Det er da mange kvinner som sliter like mye som menn og som jobber knallhardt for å få en partner. Endret 30. april 2017 av Hermine Grang 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #18 Del Skrevet 30. april 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå så føler jeg det er vanskelig å være mann kun pga damer. Noen menn har naturlig dametekke, andre trekker damer når de er fulle og slipper hemningene, også har man de som ikke har tekke,og som ikke blir fulle, som går uten damer. De går hele tiden og håper på at noe skal skje, kanskje en venninne plutselig blir interessert, kanskje noen damer sjekker meg opp på byn etc....men slike ting skjer så godt som aldri. Så mannen ønsker å forbedre seg slik at damer vil like ham...han sitter hver våkne time og leser og studerer videoer om psykologi, kroppspråk, stemmebruk, toneleie, hvordan lede en dame, hvordan isolere, samtalemner, hvordan small talk,hvordan få henne interessert seksuelt, hvordan få henne med hjem, hva man må gjør når hun tester deg, hvordan takle alle sperrene hun setter opp før det kommer til sex, hvordan tekste henne, spørre henne ut, hvordan skape verdi over tekst, når skal man eskalere på date, når skal man kysse, hvordan berøre henne,når berøre henne og hvor +++ tusen andre ting som han må tenke på for å få til tiltrekning. OGså når man har sittet i et år og lest 100 bøker og sett videoer og følgt sjekkeguruer +++ så går man ut for å prøve dette i praksis, og ingenting funker fordi man ikke har den rette rammen, eller man ikke er "genuin", og damer er sykt kalibrert til følelser - de vet stort sett hva mannen føler om seg selv,henne og resten av verden før han i det hele tatt åpner munnen, de senser vibber- gode eller dårlige som en hai som lukter en dråpe blod fra en mil unna. Det gjør vondt som mann å ikke få damer,og det gjør vondt å bli avvist gang på gang, man føler seg mislykket. Så for å lykkes i dette er det ikke nok å vite alt jeg skrev om tidligere,men man må gå på en reise dypt inni seg selv - lære å meditere, finne indre ro, akseptere seg selv, ikke søke ekstern bekreftelse(altså ikke bry seg om dama blir sur på meg,eller om hun blir glad i meg), kvitte seg med egoet, lære seg å takle avvisning uten å ta seg nær av det, lære seg å alltid være i godt og positivt humør uansett hvor jævlig damer behandler en...etc. Så ja...dette er en helt sinnsyk reise som jeg må gjennom, det tøffeste jeg noensinne har prøvd å lykkes i, og uten å bli spesifikk så har jeg vært gjennom mye tøffe greier, men intet måler seg mot å bli flink med damer. OG det å være kjekk har relativt lite å si hvis ikke alt det andre er på plass. Dette er en reise ingen dame trenger å gjøre, noe som kanskje er dumt ettersom det kunne vært en styrkende opplevelse om man gjorde det, kunne sannelig gitt en del selvinnsikt til noen damer. Anonymkode: 992c5...5fd Hvis dette er det verste med å være mann, og det er det tøffeste du har prøvd å lykkes i er du SVÆRT SVÆRT PRIVILIGERT... Jeg blir sliten bare av å lese alt dette. Det å få kjæreste, eller date er da vitterlig ikke SÅ komplisert som du skal ha det til... Problemet for oss damer derimot, er å finne en mann som behandler oss bra og som generelt passer med oss. Om du ikke er særlig heldig med utseende kan du begynne å trene. Dette både for å få opp selvtilliten, og få en mer attraktiv kropp. Er du sjenert må du jobbe med dette og tørre å prate med kvinner. Ikke se på den som noen aliens men som et medmenneske du ønsker å bli bedre kjent med, og potensielt være sammen med. Har du dårlig selvtillitt må du jobbe med deg selv. Det finnes alltid en mann for en kvinne og motsatt. Det som er vanskelig for begge kjønn er å finne en de passer godt sammen med. Anonymkode: d9a8f...a82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #19 Del Skrevet 30. april 2017 1 minutt siden, Hermine Grang skrev: Jeg hadde tenkt til å si det var fint det ordnet seg for deg til slutt og at det står respekt av en som har jobbet seg frem til noen han finner vanskelig, men tror ikke du er helt i mål enda når du tror at dette med å lykkes på partnermarkedet er noe unikt for menn. Det er da mange kvinner som sliter like mye som menn og som jobber knallhardt for å få en partner. Helt enig. Den gutten har mye å lære Vi kvinner er ikke perfekte aliens som aldri har problemer og aldri har problemer for å finne partner. Anonymkode: d9a8f...a82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå