Gå til innhold

Kun 20000 igjen til neste lønning som er 25 mai, hvordan skal vi overleve???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hår ut minst 1000 kr pr dag til forbruk som er daglgvarer som tørkerull, babygrøt, toalettpapir, middag, lunch, tipping, bensin, en joe the juice, noe planter, et pledd, noen batterier osv her og der. Problemet er at vi kun har ca dette å klare oss på til neste lønning og derimellom kommer 17. mai...Jeg har 8000 igjen på konto og mannen ca 11000. Ser det er mye penger, men vet at minst halvparten forsvinner i " det store intet", resten går til den ryggesløse datteren hans på 25 år som alltid må ha noe ekstra.

Anonymkode: 4ce85...fb4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke akkurat lite å klare seg på da? Kutt ut planter, takeaway frokost/lunch/middag, pledd, batterier osv. Da skal dere klare dere fint.

Anonymkode: ba4ce...ac5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere ha tørkerull og toalettpapir hver dag?

Må dere ha dyr middag hver dag? Hva med å lage store porsjoner med feks lapskaus, suppe etc (billigmiddager) og ha rester noen dager. 

Og helt ærlig: Joe and the juice, et pledd, og noen planter og batterier... Hvorfor trengs alt dette akkurat denne ene måneden? Det er høres ut som sløseri for meg. Dere overlever på litt mindre penger frem til neste lønning. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker.. Er det mulig. 

Anonymkode: e95c5...d27

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannens datter- mannens prioritet/problem. Du har vel egen inntekt? Kutt ut sånn ca 90 prosent og du er i mål.

Anonymkode: bec8a...f3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20000? Her i mnd bruker vi ca 5000 kr på mat og hygieneartikler inkl mat og bleier til baby. Vi lager omtrent alle middagene fra bunn da, og vi handler sjeldent mat ute. Hadde vi hatt 20000 hadde vi satt av minst 12000 til sparing hver mnd. 

Anonymkode: 690c4...a5b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var en skrivefeil og at det riktige tallet var 2000,-kr, da hadde jeg forstått det, men 20k?! :P

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hår ut minst 1000 kr pr dag til forbruk som er daglgvarer som tørkerull, babygrøt, toalettpapir, middag, lunch, tipping, bensin, en joe the juice, noe planter, et pledd, noen batterier osv her og der. Problemet er at vi kun har ca dette å klare oss på til neste lønning og derimellom kommer 17. mai...Jeg har 8000 igjen på konto og mannen ca 11000. Ser det er mye penger, men vet at minst halvparten forsvinner i " det store intet", resten går til den ryggesløse datteren hans på 25 år som alltid må ha noe ekstra.

Anonymkode: 4ce85...fb4

Kutt ut tipping, joe the juice planter, pledd. Dere må kanskje lære og planlegge bedre. Jeg har bare 3000 pr mnd og bruke. Dere har MYE penger

Anonymkode: 4e3f3...dd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipping og planter :laugh: Hva med å investere i et pengetre?

Anonymkode: 523dd...9c6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hår ut minst 1000 kr pr dag til forbruk som er daglgvarer som tørkerull, babygrøt, toalettpapir, middag, lunch, tipping, bensin, en joe the juice, noe planter, et pledd, noen batterier osv her og der. Problemet er at vi kun har ca dette å klare oss på til neste lønning og derimellom kommer 17. mai...Jeg har 8000 igjen på konto og mannen ca 11000. Ser det er mye penger, men vet at minst halvparten forsvinner i " det store intet", resten går til den ryggesløse datteren hans på 25 år som alltid må ha noe ekstra.

Anonymkode: 4ce85...fb4

Dette kommer aldri til å gå. Jeg anbefaler deg å ringe sosialen på tirsdag og si at du er nok på vei ned om et par, tre dager.

Anonymkode: 0faa5...bb3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Margit Spat

Skal du prøve å provosere, så må du være litt mer elegant. Dette ble for teit og overdrevent. Men altså, hvis du mot formodning skulle mene alt heeeeelt seriøøøst, lizzm, så får du kjøpe frøposer istedenfor planter (mye billigere, og holder mye lengre), og så får du selge noen av pleddene på finn slik at du har råd til noen nye i nøden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er håpløst. Dere får legge dere ned og dø, og sende over pengene.

Anonymkode: b5009...7c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...