AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #61 Del Skrevet 2. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bmi over 40, har absolutt ikke lyst til å være sånn, men fy så vanskelig det er å gjøre noe med det. Jeg har prøvd så mange ganger, men feiler hver gang. Jeg har kunnskapen nok, det er ikke der det ligger. Når man har vært overvektig så og si hele livet, så er det ikke bare å "ta seg sammen" også er problemet løst. Jeg er langt i fra stolt av meg selv, jeg skammer meg. Jeg hater å gå ut. Men nå er jeg igang med slankekur x X og håper at jeg får det til denne gangen, hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg gjør. Folk må bare slutte å kommentere andres utseende, uansett! Alle har speil, alle vet hvordan en ser ut. Pass på deg selv, det er som regel nok å ta tak i hos seg selv. Anonymkode: 99a08...096 Av ren nysgjerrighet: Hva er problemet med å gå ned i vekt? Hvis man har bestemt seg for å gå ned hva er det da som hindrer en? Er det ikke bare å trene mer og spiser mindre og sunnere? Anonymkode: 7df22...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå