altflyter Skrevet 5. mai 2017 #101 Del Skrevet 5. mai 2017 Mensen og alt som følger med det djevelens verk av en kvinnefiendtlig forbannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #102 Del Skrevet 5. mai 2017 På 2.5.2017 den 20.04, Tamsi skrev: Jeg er veldig misunnelig på hvor lett det er for typen å få orgasme. Selv må jeg ha god tid, være i akkurat riktig humør, holde akkurat riktig tempo i en nøyaktig vinkel over så og så lang tid. Og så HATER jeg mensen over alt i verden. Jeg skulle gitt mye for å få hele livmoren fjernet for godt, synd friske organer ikke kan fjernes selv om de plager. Ser for meg at alt rundt mensen hadde sett annerledes ut om det var menn som led av helvetet. Han kommer lett, men dine er kanskje mye sterkere enn hans når du først kommer? Har lest og hørt at den mannlige orgasmen er ganske lik i styrke hver gang, men jeg har selv erfart at den kvinnelige kan være alt fra en sterk kiling til en langvarig og svært intens opplevelse. Jeg er så inderlig glad for at jeg får kvinnelige orgasmer! Det er like spennende hver gang å finne ut hvordan den blir Anonymkode: 10231...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #103 Del Skrevet 5. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kommer lett, men dine er kanskje mye sterkere enn hans når du først kommer? Har lest og hørt at den mannlige orgasmen er ganske lik i styrke hver gang, men jeg har selv erfart at den kvinnelige kan være alt fra en sterk kiling til en langvarig og svært intens opplevelse. Jeg er så inderlig glad for at jeg får kvinnelige orgasmer! Det er like spennende hver gang å finne ut hvordan den blir Anonymkode: 10231...7a3 Kan jo bare snakke for meg, men jeg er mann og min orgasme er ikke spesielt sterk. Den er mer sånn "etter orgasmen så er jeg som regel ikke kåt lenger". Det er egentlig alt. Anonymkode: 4d8a8...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #104 Del Skrevet 5. mai 2017 Nå som jeg er 40: å bli sett rart på fordi jeg ikke har barn. Anonymkode: 48899...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 5. mai 2017 #105 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) På 5/4/2017 den 0.18, lillehavfruen skrev: At man ikke kan være en av "gutta". Jeg liker gutteprat foran jenteprat, men som jente blir man aldri likestilt med resten av gutta. Hadde de hatt muligheten til å pule meg så hadde de gjort det. Og det irriterer meg og gjør meg nesten litt lei meg. Forstår ikke helt hva du mener. Irriterer du deg over at om du hadde spurt kompisene dine om de ville ligge med deg så ville alle sagt ja? Og er det det verste ved å være dame? Endret 5. mai 2017 av AnonymSjiraff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #106 Del Skrevet 5. mai 2017 Uten tvil: mensen, graviditet og fødsel! Da jeg var yngre elsket jeg å være jente! Jeg syntes synd på guttene og alt det spennende de gikk glipp av med å være gravid osv. Så ble jeg gravid selv, og det var mye verre enn jeg kunne forestilt meg. Jeg var konstant dårlig i 10 mnd (som er tiden man faktisk går gravid), i tillegg til alskens komplikasjoner og det å legge på seg ørten kilo mot sin vilje! Og så, når alt suger som værst, må man finne seg i å bli uglesett på jobb og i samfunnet generelt, fordi man er jo bare gravid, "og det å være gravid er ingen sykdom". Up yours sier bare jeg. Under fødselen holdt både jeg og barnet på å stryke med, under de grusomste smertene jeg har kjent noensinne. Det kjentes som at digre trestokker ble kjørt gjennom kroppen og knakk meg levende innenfra. Det endte med haste keisersnitt og massivt blodtap. Hadde dette vært i gamle dager, eller i et u-land, hadde jeg dødd. Og barnet. Så mye for et kvinneliv liksom. Det tok meg lang tid å komme til hektene både fysisk og psykisk. I etterkant av keisersnittet fikk jeg kraftige menstruasjoner hvor jeg blødde mye i over en uke hver gang, og mye smerter. Jeg som før hadde vært gniten på smertestillende måtte nå knaske det hver dag flere ganger for å kunne fungere. Jeg ser her at mange skriver at der værste med å være kvinne er; diskriminering, mannssjåvinisme osv. Dette er helt klart irriterende ja. Men når man har vært gjennom en dramatisk barnefødsel så blir det meste peanuts. Jeg gir en god f i idiotiske mannfolk og folk generelt. Jeg føler meg bare utrolig takknemlig for å være i live, og har enorm respekt for livet! Anonymkode: 2f9f3...0ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #107 Del Skrevet 5. mai 2017 På 4.5.2017 den 0.48, Solstrålen. skrev: Snakket med en guttekompis som er veldig oppegående og ikke på den måten som jeg skriver om her. Har gitt han et innblikk i hvordan ting er for oss jenter og han ble sjokkert, mildt sagt. Han viste ikke at det var slik. Tror de færreste forstå, fordi de har mannlig privilegie. Uansett, han sa at han har mange guttevenner som mener genuint at man ikke kan være venner med jenter. Dette må være noen av de samme som mener bevisst/ubevisst at vi ikke har annen verdi for dem enn sex og noe fint å se på, fordi de ser ikke vår verdi som person. Jeg føler også at siden samfunnet legger mest verdi i oss jenter på utseende og overfladiske ting, så blir vi slik selv. Guttevenner sier "er ikke noe artig å være med jenter, de er ikke morsomme". Vell, det er ikke så rart, når samfunnet ikke legger noe verdi på at vi skal ha en personlighet når vi vokser opp, noe som resulterer i at vi ikke er like morsomme og med like stor personlighet som dem. Av og til skulle jeg virkelig ønske at jeg var gutt. Skulle ønske folk kunne se meg som jeg er og de verdiene jeg har som menneske. Legger ved en artikkel som handler om en transkjønnet som byttet fra kvinne til man og hvordan han opplevde at han ble behandlet etter å ha blitt mann, ift når han var kvinne. http://everydayfeminism.com/2015/05/male-privilege-trans-men/ Jeg hadde ikke tenkt å kommentere før du linket til den artikkelen der, for den er bevist usann for mange, mange år siden (litt some "the wage gap"), men det er jo viden kjent feminister har en forkjærlighet for usannheter. Og alle har privilegier. På samme måte som at menn har mannlige privilegier har kvinner også kvinnelige privilegier. På 4.5.2017 den 14.04, AnonymBruker skrev: Det som er slitsomt er så klart mensen, men som en veldig uattraktiv kvinne må jeg si at det verste er hvor mye vekt som legges på vårt utseende for at vi skal bli sett på som aktuelle partnere. Det er svært lite annet som teller om ikke det ytre er "godkjent", og kravene til dette har blitt enda høyere etter retusjeringen begynte for fullt i alle blader. Mannfolka forventer damer som ligner mest mulig på de bildene de ser, og selv om jeg som særdeles stygg kvinne prøver å sminke meg, trene, finne flatterende klær (og hele pakka) så blir det som å forsøke å sminke en gris. Jeg har alt det andre på stell, bare ikke utseendet. Og derfor ser ingen menn meg. Det er vel evolusjonen som snakker, da. Ikke noe vits å videreføre genene til en over gjennomsnittet smart og omsorgsfull person hvis hun ikke er noe å se på utenpå, vel. Trist. Anonymkode: f3045...de6 Som en uatraktiv mann så skjønner jeg godt hvordan du føler det. I dagens samfunn vurderes man ført på utseende og så, hvis man blir godkjent, så kommer personlighet inn, noe som gjør det sabla vanskelig for oss som ikke er så heldig fra naturen sin side å skulle finne noen. Anonymkode: 853c7...864 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #108 Del Skrevet 5. mai 2017 På 29.4.2017 den 21.24, C.Tramell skrev: Å bli snakket ned til av menn som hører hjemme på atskillig lavere trinn enn deg Lykkekulturen og det helvetes tullet med "fineste" og "vakra" og lignende voksne kvinner terroriserer omgivelsene med Så uendelig enig! Særlig den første. Jeg har mastergrad med svært gode resultater og mye erfaring. Det stopper ikke mannlige kollegaer med null utdanning og null erfaring fra å "forklare" meg de enkleste ting, eller fra å svare mine klienter når de spør MEG om noe. Det provoserer inderlig. Anonymkode: 90dd7...77a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #109 Del Skrevet 5. mai 2017 På 4/29/2017 den 21.24, C.Tramell skrev: Å bli snakket ned til av menn som hører hjemme på atskillig lavere trinn enn deg Er det ikke å snakke ned noen å si de hører hjemme på atskillig lavere trinn enn deg? Anonymkode: 4d8a8...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 5. mai 2017 #110 Del Skrevet 5. mai 2017 Mensen. At mitt sinne ikke er gyldig, fordi det trossalt kan hende jeg har mensen, og derfor ikke tenker rasjonelt. Å bli ledd opp i trynet når jeg er sint, fordi jeg er så "søt når jeg er sint". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 5. mai 2017 #111 Del Skrevet 5. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke tenkt å kommentere før du linket til den artikkelen der, for den er bevist usann for mange, mange år siden (litt some "the wage gap"), men det er jo viden kjent feminister har en forkjærlighet for usannheter. Og alle har privilegier. På samme måte som at menn har mannlige privilegier har kvinner også kvinnelige privilegier. Som en uatraktiv mann så skjønner jeg godt hvordan du føler det. I dagens samfunn vurderes man ført på utseende og så, hvis man blir godkjent, så kommer personlighet inn, noe som gjør det sabla vanskelig for oss som ikke er så heldig fra naturen sin side å skulle finne noen. Anonymkode: 853c7...864 Jeg studerer på universitetsnivå og vi har om mannlig privilegie og privilegie for hvite. Så nei, det er ikke motbevist. Og en karakteristikk ved privilegie er at de som har det ikke ser det selv, fordi de tar det forgitt, mens de som ikke har det opplever effektene av dette i hverdagslivet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #112 Del Skrevet 5. mai 2017 Tradisjonelle kjønnsroller. Forventningene om at jeg må stå for alt. Ta mannens etternavn, rydde, vaske, lage middag - mannen deltar om han gidder og da er han flink, være hjemme med barna, ofre karrieren for barna, mens mannen ikke trenger å oppleve noe negativit med å få barn, at jeg blir diskriminert i arbeidslivet for alderen min. de er redd for at jeg skal bli gravid, mens menn aldri opplever dette. Anonymkode: d120f...d27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #113 Del Skrevet 7. mai 2017 Akkurat det med å føde er frivillig da. Anonymkode: 4d8a8...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. mai 2017 #114 Del Skrevet 7. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det med å føde er frivillig da. Anonymkode: 4d8a8...c0c Hvis man ønsker barn så må man jo. Er ikke alle som elsker graviditeten og fødselen selv om de ønsker seg sterkt å få et barn. Mange menn ønsker barn men de er heldige å slipper å føde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caduceus Skrevet 8. mai 2017 #115 Del Skrevet 8. mai 2017 At mange tar for gitt at jeg skal tenke,oppføre meg,snakke som om det er definert ut fra en felles "sprekk-mellom-beina" mal og ikke utfra min personlighet,bakgrunn,referanseramme og mitt interessefelt. Og ofte er kvinner noen av de verste dommerne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå