LillyBe Skrevet 9. mai 2017 #41 Del Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, mzmika skrev: Ojoj. Skulle skrive tvitvi, men er vel litt sent ute med det. Hvordan går det? Her er alt krysset for deg Takk innsettet gikk supert! Så nå må jeg bare ruge i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #42 Del Skrevet 9. mai 2017 5 timer siden, mzmika skrev: Da har jeg kommet hjem fra uttaket, 21 egg ute. Så det blir en spennende telefonsamtale i morgen og dagene framover. Må innrømme at dette var svært vondt, og endte med kvalme og nærbesvimmelse når alt var ferdig for min del. Gratulerer. Så bra at to har overlevd og at det snart blir innsett for deg. Spennende tider dette altså. Når blir det innsett da? Har du snakket med klinikken om at du har så store smerter? Så bra å woow så mange egg! Supert! Håper de får befruktet mange! Håper du ikke får det så vondt som meg etter uttak.. Ubehagelig at du hadde det sånn i uttaket.. Var kjempe vond uttak for meg også denne gangen iforhold til sist.. Jeg har blitt litt bedre utover dagen idag.. Var ikke så mye smerter etter sist uttak, så om vi må ha et uttak til så kommer jeg til å få skikkelig skrekk etter denne runden! For har hatt skikkelig smertehelvette uten søvn osv.. Satser på at jeg er enda bedre imorgen til innsett... Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #43 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, LillyBe skrev: Takk innsettet gikk supert! Så nå må jeg bare ruge i vei Så bra! Nå må du ruge i vei så må spiren klore seg fast! Husk å slappe godt av! Jeg vet at å slappe av har en god virkning.. Har en vennine som hadde utallige mange misslykket runder med IVF. Siste runden så sykmeldte hun seg hele runden og da satt den! Så jeg er overbevist om at å slappe av har en stor medvirkning 😊😃 Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. mai 2017 #44 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Nå må du ruge i vei så må spiren klore seg fast! Husk å slappe godt av! Jeg vet at å slappe av har en god virkning.. Har en vennine som hadde utallige mange misslykket runder med IVF. Siste runden så sykmeldte hun seg hele runden og da satt den! Så jeg er overbevist om at å slappe av har en stor medvirkning 😊😃 Anonymkode: b68cc...462 Jeg er enig!!!! Jeg har slappet altfor lite av gjennom mine forsøk tidligere...å tror man får svi for det. Nå er jeg sykemeldt fra i dag etter ordre fra legen, så da får vi se da Men hvordan klare å roe det psykiske stresset?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #45 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, LillyBe skrev: Jeg er enig!!!! Jeg har slappet altfor lite av gjennom mine forsøk tidligere...å tror man får svi for det. Nå er jeg sykemeldt fra i dag etter ordre fra legen, så da får vi se da Men hvordan klare å roe det psykiske stresset?! så bra! Ja det psykiske stresset styrer jo man kun selv, og det er vanskelig å ikke ha indre uro/indre stress i en sånn situasjon! Men er du hjemme fra jobb og finne på ting du har lyst til, gå en tur hver dag og slapper godt av fysisk så må jo det hjelpe på også. Man må vel bare prøve så godt man kan å roe ned, men tankene på dette er jo der heme tiden uansett, umulig noe annet Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #46 Del Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra å woow så mange egg! Supert! Håper de får befruktet mange! Håper du ikke får det så vondt som meg etter uttak.. Ubehagelig at du hadde det sånn i uttaket.. Var kjempe vond uttak for meg også denne gangen iforhold til sist.. Jeg har blitt litt bedre utover dagen idag.. Var ikke så mye smerter etter sist uttak, så om vi må ha et uttak til så kommer jeg til å få skikkelig skrekk etter denne runden! For har hatt skikkelig smertehelvette uten søvn osv.. Satser på at jeg er enda bedre imorgen til innsett... Anonymkode: b68cc...462 Så bra at du har blitt bedre, og jeg forstår virkelig din frykt for å måtte ha et uttak til, da jeg føler det sammen, men forhåpentligvis kan man kreve litt mer smertestillende neste gang. Det skal i hvert fall jeg. Smertemessig ligger jeg på en 8 av 10 nå, men det er kanskje normalt når det er samme dagen. Føler at jeg har sting helt opp i brystet og smerter ved hver en bevegelse, men satser på en bedre dag i morgen. Har du innsett i morgen? Gud, så spennende da. Skal krysse alt for deg også. Måtte det bli spirer på oss alle nå. 4 timer siden, LillyBe skrev: Takk innsettet gikk supert! Så nå må jeg bare ruge i vei Håper du får en fin rugetid, med mye avslapning og bare kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. mai 2017 #47 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: så bra! Ja det psykiske stresset styrer jo man kun selv, og det er vanskelig å ikke ha indre uro/indre stress i en sånn situasjon! Men er du hjemme fra jobb og finne på ting du har lyst til, gå en tur hver dag og slapper godt av fysisk så må jo det hjelpe på også. Man må vel bare prøve så godt man kan å roe ned, men tankene på dette er jo der heme tiden uansett, umulig noe annet Anonymkode: b68cc...462 Helt klart...det å stresse ned fysisk må jo hjelpe på for ja, tankene er der..er så altfor mye å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 10. mai 2017 Forfatter #48 Del Skrevet 10. mai 2017 Da fikk jeg telefon fra klinikken. 11-12 egg har overlevd første døgnet og er befruktet. Nå er det bare å håpe at de aller fleste overlever til søndagen. Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 10. mai 2017 #49 Del Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, mzmika skrev: Da fikk jeg telefon fra klinikken. 11-12 egg har overlevd første døgnet og er befruktet. Nå er det bare å håpe at de aller fleste overlever til søndagen. Hvordan går det med dere? Så bra!! Da er det sjanser for at mange klarer seg Åssen er formen fin i dag? Her går rugingen fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #50 Del Skrevet 10. mai 2017 5 timer siden, mzmika skrev: Da fikk jeg telefon fra klinikken. 11-12 egg har overlevd første døgnet og er befruktet. Nå er det bare å håpe at de aller fleste overlever til søndagen. Hvordan går det med dere? Så bra, du fikk jo befruktet mange egg da! Godt med gode nyheter! 😃 Kom nettopp hjem. Har satt inn et fint 4delt egg. Og ikke nok med det, men alle 8 som vi fikk ut ble befruktet og har delt seg kjempe bra! De sa det var sjelden at alle eggene ble befruktet! Så heldige der! Nå må bare noen av dem klare seg til lørdag så vi får noen på frys... Ellers så er formen min ikke bra i det hele tatt.. Har sovet 2 timer inatt, fått sterke smerter igjen som holder på hele tiden! Har holdt på i et siden igår kveld og til nå.. Er så vondt, helt sykt... Sa ifra når vi var der til innsett, tok en ultralyd for å sjekke eggstokkene osv, alt såg bra ut.. Så skjønner ikke hvorfor det er så vondt.. håper det går over, og at det ikke ødelegger for det stakkars egget... Håper du er i bedre form idag? Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #51 Del Skrevet 14. mai 2017 På 10. mai 2017 den 12.58, LillyBe skrev: Så bra!! Da er det sjanser for at mange klarer seg Åssen er formen fin i dag? Her går rugingen fint Hvordan går det? Kjenner du noe symptomer? Venter du til testdag med å teste? jeg er bare på rugedag 4. 6 dpo. Jeg har hatt kilinger eller hvordan jeg skal beskrive det i livmoromerådet, begynte igår kveld og har kommet å gått siden. Håper dette er et positiv tegn, men samtidig synes jeg at det var tidlig å kjenne noe. Blir jo over 5dpo igår kveld, kan det ha begynt å festa seg så tidlig?.. Ellers så kjenner jeg ingenting annet, mn det er vel gjern litt tidlig.. Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 14. mai 2017 Forfatter #52 Del Skrevet 14. mai 2017 Fikk telefon fra klinikken i dag om at 2 egg har overlevd og nå er fryst. Gikk fort ned fra 21 egg til 2, men så lenge det er gulleggene som er fryst så er jeg mer enn fornøyd. Ellers begynte jeg å spotte i dag, det vil si at mensen kommer i morgen. Er ikke det litt tidlig? Hadde jo håpet å prøve så fort mensen kom, og det sa de også på klinikken at skulle være mulig, men jeg tenker at siden den kom så tidlig så må det jo være noe kluss i systemet mitt, eller? Hvordan har det vært hos dere, om dere har hatt avbrutt forsøk så klart, når kom mensen? Har jo ikke gått på noe medisiner etter uttaket så vet ikke hva som skjer med kroppen. Egentlig... Ellers, var formen etter uttak dårlig, men allerede dagen etter var jeg i god form. Så på torsdagen dro jeg på jobb, og siden da har formen vært god. Hvordan går det med dere da? Kjenner dere noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå