AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #21 Del Skrevet 3. mai 2017 2 timer siden, LillyBe skrev: Jeg er også i gang Hadde første forsøk i januar, frys i mars og nå nytt fersk. UL på tirsdag viste 6-7 eggposer så blir nok færre egg denne gangen (11 egg sist og dyrket 2 til blasto). Uttak i morgen (hjelp!!) Masse lykke til med uttak imorgen! Håper du får ut mange fine egg! Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 4. mai 2017 #22 Del Skrevet 4. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Masse lykke til med uttak imorgen! Håper du får ut mange fine egg! Anonymkode: b68cc...462 Tusen takk det gikk supert, 10 egg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #23 Del Skrevet 4. mai 2017 4 timer siden, LillyBe skrev: Tusen takk det gikk supert, 10 egg ut 10 egg er jo kjempe bra! 😃 Da er det vel noen spennende dager i vente hvilken dag har du innsett da? Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 4. mai 2017 #24 Del Skrevet 4. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 10 egg er jo kjempe bra! 😃 Da er det vel noen spennende dager i vente hvilken dag har du innsett da? Anonymkode: b68cc...462 Nå blir det spennende ja antagelig dyrkes de til blasto med innsett tirsdag, men det kommer ann på hvor mange som henger med i morgen. Er det få blir det innsett på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 7. mai 2017 På 3. mai 2017 den 22.58, Illy skrev: Åj, det var mange eggposer! Skjønner at du har en del ubehag da. Det er ikke noe gøy å få fravær fra jobb i forbindelse med dette, men det høres fornuftig ut med sykemelding nå. Håper du slipper unna overstimulering Uttaket gikk bra, men her er det helt andre tall vi snakker om Jeg fikk fire egg fra fem eggposer. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne få flere egg, men er samtidig lettet over at det kom ut noe i det hele tatt, og mer enn ett. Så nå venter jeg på den skumle telefonen om befruktning i morra tidlig. Fikk sykemelding ut onsdagen, da ubehaget har blitt ganske stort. Skal ha uttak på tirsdagen, og den største eggposen var på 19 mm på fredagen, så håper alt går bra. Blir ingen innsett denne syklusen da faren var så stor for overstimulering, så vi går for totalfrys og forhåpentligvis en god syklus neste måned. Hvgórdan går det med deg? Fire egg er jo veldig bra det da, tenker at det er jo bare ett egg som skal til. Så krysser fingrene for at du fikk en fin telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #26 Del Skrevet 8. mai 2017 Uttak idag. Fikk ut 8 egg. Var 13 stk på sist ultralyd, så vet ikke om jeg er helt fornøyd. Får bare håpe de fleste av de blir befrukta og deler seg fint videre hvordan går det med dere andre? Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 8. mai 2017 #27 Del Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uttak idag. Fikk ut 8 egg. Var 13 stk på sist ultralyd, så vet ikke om jeg er helt fornøyd. Får bare håpe de fleste av de blir befrukta og deler seg fint videre hvordan går det med dere andre? Anonymkode: b68cc...462 Gratulerer! 8 egg er jo en god fangst, men skjønner såklart skuffelsen også. Det viktigste er jo befruktning og deling ja Her er det bare fint, venter på innsett i morgen. 2,5 egg henger fortsatt med hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #28 Del Skrevet 8. mai 2017 8 minutter siden, LillyBe skrev: Gratulerer! 8 egg er jo en god fangst, men skjønner såklart skuffelsen også. Det viktigste er jo befruktning og deling ja Her er det bare fint, venter på innsett i morgen. 2,5 egg henger fortsatt med hjelp!! Tusen takk! Ja er kvaliteten som gjelder, så blir fornøyd så lenge jeg ikke får en kjip tlf før innsett. Blir innsett onsdag. Hadde håpet på blastocyst, men det kræsja med helg. Legen mente det kom på det samme om vi satte inn på dag 2 eller 3, så få vel bare stole på det du skal sette inn blastcyst? Da er det jo ikke så rart at det er få som henger med! Er jo kjempe bra at det i det hele tatt er noen igjen! Masse lykke til! Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 8. mai 2017 #29 Del Skrevet 8. mai 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Ja er kvaliteten som gjelder, så blir fornøyd så lenge jeg ikke får en kjip tlf før innsett. Blir innsett onsdag. Hadde håpet på blastocyst, men det kræsja med helg. Legen mente det kom på det samme om vi satte inn på dag 2 eller 3, så få vel bare stole på det du skal sette inn blastcyst? Da er det jo ikke så rart at det er få som henger med! Er jo kjempe bra at det i det hele tatt er noen igjen! Masse lykke til! Anonymkode: b68cc...462 Blir blsdtocyst ja (forhåpentligvis), så ikke rart i det hele tatt. Håper bare det faktisk ER noen igjen til i morra nervepirrende for oss begge. Du får vel en telefon i morgen? Gikk uttaket fint forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #30 Del Skrevet 8. mai 2017 7 minutter siden, LillyBe skrev: Blir blsdtocyst ja (forhåpentligvis), så ikke rart i det hele tatt. Håper bare det faktisk ER noen igjen til i morra nervepirrende for oss begge. Du får vel en telefon i morgen? Gikk uttaket fint forresten? Krysser fingrene for at det blir innsett imorgen for deg! ja dette er noe nervepirrende greier, umulig å ikke tenke på. Fikk bare beskjed av sykepleier at de ringer hvis det ikke blir noe innsett.. Hvor mange som er i delingsprossesen fikk jeg vite når jeg skal sette inn.. Synes også de kan ringe imorgen så jeg får høre hvor mange som er befruktet, men tydeligvis ikke.. Gikk helt greit! Syntes det var litt vondere enn sist! Men hva gjør man ikke for å få dette til Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #31 Del Skrevet 8. mai 2017 Heisann! JEg skal krysse fingerer og tær og alt som kan krysses for at det skal bli gullegg som settes inn hos dere, og at dette er måneden det går. Jeg selv skal på mitt første uttak i morgen så er veldig spent. Men så blir det pause til en normal syklus for min del, så kommer til å leve litt gjennom dere her. Synes 8 egg høres veldig bra ut jeg, samme med 2,5 (hvordan får man et halvt egg?). Er jo som sagt bare ETT vi egentlig trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 8. mai 2017 #32 Del Skrevet 8. mai 2017 56 minutter siden, mzmika skrev: Heisann! JEg skal krysse fingerer og tær og alt som kan krysses for at det skal bli gullegg som settes inn hos dere, og at dette er måneden det går. Jeg selv skal på mitt første uttak i morgen så er veldig spent. Men så blir det pause til en normal syklus for min del, så kommer til å leve litt gjennom dere her. Synes 8 egg høres veldig bra ut jeg, samme med 2,5 (hvordan får man et halvt egg?). Er jo som sagt bare ETT vi egentlig trenger. Takk for kryssing hehe,2,5 er jo ikke helt bokstavelig såklart..men 2 gode embryo og 1 som henger etter (og antagelig har falt fra i morgen). Masse lykke til i morgen, blir godt å få ut alle eggene krysser fingre for god befruktning også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #33 Del Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, mzmika skrev: Heisann! JEg skal krysse fingerer og tær og alt som kan krysses for at det skal bli gullegg som settes inn hos dere, og at dette er måneden det går. Jeg selv skal på mitt første uttak i morgen så er veldig spent. Men så blir det pause til en normal syklus for min del, så kommer til å leve litt gjennom dere her. Synes 8 egg høres veldig bra ut jeg, samme med 2,5 (hvordan får man et halvt egg?). Er jo som sagt bare ETT vi egentlig trenger. Tusen takk for kryssingen! godt at vi kan støtte opp hverandre her på kg. Ja, får vel bare håpe at 8 egg holder, tenkte før uttaket at jeg må si meg fornøyd så lenge det ikke blir mindre enn 5. Men hadde så klart håpet på alle de 13 eggposene de såg på ul. Krysser fingrene for deg også, og at du får ut mange fine egg imorgen! Og at du får satt inn gullegget neste mnd! 😃 Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #34 Del Skrevet 9. mai 2017 15 timer siden, LillyBe skrev: Takk for kryssing hehe,2,5 er jo ikke helt bokstavelig såklart..men 2 gode embryo og 1 som henger etter (og antagelig har falt fra i morgen). Masse lykke til i morgen, blir godt å få ut alle eggene krysser fingre for god befruktning også!! håper du har eller skal sette inn et blasto idag! Og at begge to overlevde idag Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. mai 2017 #35 Del Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: håper du har eller skal sette inn et blasto idag! Og at begge to overlevde idag Anonymkode: b68cc...462 Begge har overlevd Det blir 1 inn og 1 på frys! Snaaaart innsett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #36 Del Skrevet 9. mai 2017 12 minutter siden, LillyBe skrev: Begge har overlevd Det blir 1 inn og 1 på frys! Snaaaart innsett Så bra! Gratulerer som snart ruger! Så krysser jeg fingrene for at du sitter med en positiv test denne gangen! Godt å ha en på frys også! Supert! 😃 Jeg har veldig vondt etter uttak enda, blir kvalm av smertene.. Må spørre om du hadde smerter etter uttak? Er ganske intense smerter det er snakk om Anonymkode: b68cc...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. mai 2017 #37 Del Skrevet 9. mai 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Gratulerer som snart ruger! Så krysser jeg fingrene for at du sitter med en positiv test denne gangen! Godt å ha en på frys også! Supert! 😃 Jeg har veldig vondt etter uttak enda, blir kvalm av smertene.. Må spørre om du hadde smerter etter uttak? Er ganske intense smerter det er snakk om Anonymkode: b68cc...462 Takk takk veldig fint å ha 1 på frys altså. Klarer liksom ikke helt å tro på at det skal klaffe denne gangen heller... Denne runden hadde jeg faktisk minimalt med smerter! Men etter forrige uttak hadde jeg veldig vondt...tror det varierer mye?! Jeg fikk beskjed om å ta Paracet evnt...å at litt smerter må man regne med. Føles det veldig vondt kan du jo ringe de å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #38 Del Skrevet 9. mai 2017 Da har jeg kommet hjem fra uttaket, 21 egg ute. Så det blir en spennende telefonsamtale i morgen og dagene framover. Må innrømme at dette var svært vondt, og endte med kvalme og nærbesvimmelse når alt var ferdig for min del. 1 time siden, LillyBe skrev: Begge har overlevd Det blir 1 inn og 1 på frys! Snaaaart innsett Gratulerer. Så bra at to har overlevd og at det snart blir innsett for deg. Spennende tider dette altså. Når blir det innsett da? 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Gratulerer som snart ruger! Så krysser jeg fingrene for at du sitter med en positiv test denne gangen! Godt å ha en på frys også! Supert! 😃 Jeg har veldig vondt etter uttak enda, blir kvalm av smertene.. Må spørre om du hadde smerter etter uttak? Er ganske intense smerter det er snakk om Anonymkode: b68cc...462 Har du snakket med klinikken om at du har så store smerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 9. mai 2017 #39 Del Skrevet 9. mai 2017 10 minutter siden, mzmika skrev: Da har jeg kommet hjem fra uttaket, 21 egg ute. Så det blir en spennende telefonsamtale i morgen og dagene framover. Må innrømme at dette var svært vondt, og endte med kvalme og nærbesvimmelse når alt var ferdig for min del. Gratulerer. Så bra at to har overlevd og at det snart blir innsett for deg. Spennende tider dette altså. Når blir det innsett da? Har du snakket med klinikken om at du har så store smerter? WOW!!!! Det er jo sykt...spent på dine vegne jeg også Dette blir spennende ja...innsett om 5 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mighty_duckling Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #40 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, LillyBe skrev: WOW!!!! Det er jo sykt...spent på dine vegne jeg også Dette blir spennende ja...innsett om 5 min Ojoj. Skulle skrive tvitvi, men er vel litt sent ute med det. Hvordan går det? Her er alt krysset for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå