sol87 Skrevet 1. mai 2017 #41 Skrevet 1. mai 2017 Akkurat nå, QQbaby skrev: Er kjærlighet det å skaffe seg ons med fremmede så har du vel rett i at kjærligheten også finnes på tinder. At du ikke har funnet noen som vil ligge med deg på sukker motbeviser ikke at menn på disse nettsidene faktisk kun er ute etter ons. Du er herlig frekk, hehe! Jeg sa ikke at de jeg kjenner har skaffet seg ons, jeg sa at de fant kjærestene sine der. Ikke alle på Tinder har ons som enste mål. Det var mange som ville ligge med meg på sukker, og det var også mange som var seriøse i jakten på kjærligheten.
QQbaby Skrevet 1. mai 2017 #42 Skrevet 1. mai 2017 6 minutter siden, sol87 skrev: Du er herlig frekk, hehe! Jeg sa ikke at de jeg kjenner har skaffet seg ons, jeg sa at de fant kjærestene sine der. Ikke alle på Tinder har ons som enste mål. Det var mange som ville ligge med meg på sukker, og det var også mange som var seriøse i jakten på kjærligheten. Fint at du synes jeg er herlig Du finner nok kjærligheten til slutt, husk at mannfolk flest er ikke vanskelig å spørre
sol87 Skrevet 1. mai 2017 #43 Skrevet 1. mai 2017 8 minutter siden, QQbaby skrev: Fint at du synes jeg er herlig Du finner nok kjærligheten til slutt, husk at mannfolk flest er ikke vanskelig å spørre Jeg har funnet den, men et annet sted. Takk likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå