AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #1 Skrevet 29. april 2017 Nå har jeg prøvd alt. Sukker, Tinder, blind date gjennom venner....og er fortsatt like singel. Jeg orker ikke flere første dates der man skal fortelle halve livshistorien, hvor man jobber og hvor mange søsken man har. Jeg blir fullstendig matt og har mistet all motivasjon til å date. Jeg ikke vært på en eneste date i 2017. Er det ikke mulig å finne en fyr på gode, gamle måten? Treffe en tilfeldigvis eller gjennom jobb og interesser? Hva skjedde med det? Er det virkelig meningen at man skal sveipe høyre og venstre, treffe en haug menn/kvinner før man treffer på den rette? For meg har det vært mer ødeleggende enn bra iallfall. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje høre om det er andre som har samme erfaring? Anonymkode: 043ca...05d 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #2 Skrevet 29. april 2017 Jo, jeg er i samme båt. Begynte med Tinder for 2,5 år siden, og har vel møtt rundt 20 gjennom Tinder og Sukker. 2 av dem har jeg holdt på med i 2 mnd, men det var ganske klart at vi ikke passet sammen likevel. Ellers har det stort sett vært 1-2 dates med de andre. Var på en blind date satt opp gjennom venner, som faktisk er den verste daten av alle. :/ Jeg er også KJEMPELEI, og tar meg i perioder pauser. De fleste jeg har møtt har vært hyggelige og det er vel kun 1 som såret meg, så jeg føler meg ikke brent og ødelagt, men egentlig mer matt som du sier. På en måte føler jeg meg ikke stressa, men samtidig jo. Jeg er 28, og ønsker barn, og jeg ønsker også å være i et forhold med en mann i noen år før vi får barn. Dermed "bør" jeg jo møte han snart. For min del vet jeg at problemet er at jeg ikke møter nok nye mennesker i det daglige. Jeg har mest kvinner i min omgangskrets, og ingen med kjærester som har aktuelle kompiser. Prøver å finne nye aktiviteter/turer, og har faktisk nå meldt meg på DNT singeltur… ikke hovedsaklig for å finne kjæreste, tror det kanskje er litt optimistisk, men for å kanskje få utvidet nettverket litt. Anonymkode: eaeb5...750 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #3 Skrevet 29. april 2017 Hvorfor skulle det bli anderledes om du traff en på jobb eller interesser? Du må på en første date der og, du må ha flaks for å treffe en der og? Anonymkode: 86442...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #4 Skrevet 29. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg prøvd alt. Sukker, Tinder, blind date gjennom venner....og er fortsatt like singel. Jeg orker ikke flere første dates der man skal fortelle halve livshistorien, hvor man jobber og hvor mange søsken man har. Jeg blir fullstendig matt og har mistet all motivasjon til å date. Jeg ikke vært på en eneste date i 2017. Er det ikke mulig å finne en fyr på gode, gamle måten? Treffe en tilfeldigvis eller gjennom jobb og interesser? Hva skjedde med det? Er det virkelig meningen at man skal sveipe høyre og venstre, treffe en haug menn/kvinner før man treffer på den rette? For meg har det vært mer ødeleggende enn bra iallfall. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje høre om det er andre som har samme erfaring? Anonymkode: 043ca...05d Jeg har det som deg. Orker ikke mer dating. Anonymkode: f1acf...f3a 1
QQbaby Skrevet 29. april 2017 #5 Skrevet 29. april 2017 Hvorfor så overrasket. Alle vet jo at de som bruker sukker eller tinder kun er der for ons. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #6 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Hvorfor så overrasket. Alle vet jo at de som bruker sukker eller tinder kun er der for ons. TS sier ingenting om dette. Av de 20 jeg har møtt var det kanskje bom med 1-2 som bare ville ha ONS, resten var seriøse. På Sukker er det såpass dyrt med medlemskap at jeg ville blitt overrasket om man møtte noen som ikke ville ha noe seriøst Dét sagt så kan jo alle i utgangspunktet være ute etter noe seriøst, men hvis det ikke er klaff kan sex være et alternativ for noen. Anonymkode: eaeb5...750 5
QQbaby Skrevet 29. april 2017 #7 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS sier ingenting om dette. Av de 20 jeg har møtt var det kanskje bom med 1-2 som bare ville ha ONS, resten var seriøse. På Sukker er det såpass dyrt med medlemskap at jeg ville blitt overrasket om man møtte noen som ikke ville ha noe seriøst Dét sagt så kan jo alle i utgangspunktet være ute etter noe seriøst, men hvis det ikke er klaff kan sex være et alternativ for noen. Anonymkode: eaeb5...750 Om du tror resten var seriøse så lurer du bare deg selv. Ung og naiv er det noe som heter. Menn er langt flinkere til å late som de er interessert kun for å få det som de vill enn hva du tror. 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #8 Skrevet 29. april 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det bli anderledes om du traff en på jobb eller interesser? Du må på en første date der og, du må ha flaks for å treffe en der og? Anonymkode: 86442...ce3 Ehhh .. fordi der har man truffet hverandre først, kjenner på om man liker hverandre og er tiltrukket... Anonymkode: 41e22...2ef 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #9 Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS sier ingenting om dette. Av de 20 jeg har møtt var det kanskje bom med 1-2 som bare ville ha ONS, resten var seriøse. På Sukker er det såpass dyrt med medlemskap at jeg ville blitt overrasket om man møtte noen som ikke ville ha noe seriøst Dét sagt så kan jo alle i utgangspunktet være ute etter noe seriøst, men hvis det ikke er klaff kan sex være et alternativ for noen. Anonymkode: eaeb5...750 Det virker som mange damer har alt for høye krav/forventninger,og er altfor kjappe til å trekke seg unna. Jeg begynner selv å bli lei dating fordi jeg har hatt sikkert 6-7 første dates med damer som ikke virker interessert å treffes igjen. Greia er at jeg selv følte datene gikk veldig bra, vi hadde ting til felles,vi ler sammen, vi hadde ingen kleine øyeblikk, fikk som regel til å eskalere/kysse/kline litt med alle sammen...men så er det full stopp. Jeg er veldig sosialt kalibrert, så vet jeg ikke har gjort eller sagt noe som skulle skremme dem vekk. Kanskje det er noe signaler jeg sender ut med kroppspråket som avslører at jeg er litt usikker eller et eller annet....men jeg sitter igjen med følelsen at kravene damene setter er skyhøye...og nå er jeg litt oppgitt... første dates føles nå som et intevju for en jobb som jeg MÅ bestå for å komme til neste runde. Anonymkode: ca6d3...079 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #10 Skrevet 29. april 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg prøvd alt. Sukker, Tinder, blind date gjennom venner....og er fortsatt like singel. Jeg orker ikke flere første dates der man skal fortelle halve livshistorien, hvor man jobber og hvor mange søsken man har. Jeg blir fullstendig matt og har mistet all motivasjon til å date. Jeg ikke vært på en eneste date i 2017. Er det ikke mulig å finne en fyr på gode, gamle måten? Treffe en tilfeldigvis eller gjennom jobb og interesser? Hva skjedde med det? Er det virkelig meningen at man skal sveipe høyre og venstre, treffe en haug menn/kvinner før man treffer på den rette? For meg har det vært mer ødeleggende enn bra iallfall. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje høre om det er andre som har samme erfaring? Anonymkode: 043ca...05d Tiden vi lever i er blitt hasardiøs. Den digitale verden vil bryte ned alt. Anonymkode: 2a1af...0aa 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #11 Skrevet 29. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det virker som mange damer har alt for høye krav/forventninger,og er altfor kjappe til å trekke seg unna. Jeg begynner selv å bli lei dating fordi jeg har hatt sikkert 6-7 første dates med damer som ikke virker interessert å treffes igjen. Greia er at jeg selv følte datene gikk veldig bra, vi hadde ting til felles,vi ler sammen, vi hadde ingen kleine øyeblikk, fikk som regel til å eskalere/kysse/kline litt med alle sammen...men så er det full stopp. Jeg er veldig sosialt kalibrert, så vet jeg ikke har gjort eller sagt noe som skulle skremme dem vekk. Kanskje det er noe signaler jeg sender ut med kroppspråket som avslører at jeg er litt usikker eller et eller annet....men jeg sitter igjen med følelsen at kravene damene setter er skyhøye...og nå er jeg litt oppgitt... første dates føles nå som et intevju for en jobb som jeg MÅ bestå for å komme til neste runde. Anonymkode: ca6d3...079 Jeg er i samme båt som deg, men jeg er kvinne. Jeg har hatt noen dater som virkelig har gått kjempebra - t.o.m. to dater med samme fyr, der det ikke var måte på hvor fantastisk jeg var og hvor mye han gleder seg til å se meg igjen. Meldinger og bilder i bøttevis mellom hver date, timevis med skravling, og kyssing. Så får jeg melding der han avslutter tvert. Ingen reell forklaring. Mister all motivasjon. Anonymkode: 03fbb...0db 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #12 Skrevet 29. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ehhh .. fordi der har man truffet hverandre først, kjenner på om man liker hverandre og er tiltrukket... Anonymkode: 41e22...2ef ....igjen! Hvorfor skulle du ha mer flaks å treffe den rette mannen der? Du vil jo ha mye mindre utvalg. Anonymkode: 86442...ce3 1
Sykkelkopp Skrevet 29. april 2017 #13 Skrevet 29. april 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke flere første dates der man skal fortelle halve livshistorien, hvor man jobber og hvor mange søsken man har. Jeg blir fullstendig matt og har mistet all motivasjon til å date. Anonymkode: 043ca...05d Høres ut som du har veldig kjedelige dater, det kan bli vanskelig å finne seg noen da 2 timer siden, QQbaby skrev: Om du tror resten var seriøse så lurer du bare deg selv. Ung og naiv er det noe som heter. Menn er langt flinkere til å late som de er interessert kun for å få det som de vill enn hva du tror. Jeg er på tinder og er bare useriøs til jeg finner en jente jeg synes det er verdt å bli seriøs med. Men de fleste forteller halve livshistorien på date og er ikke spesielt med på å dra samtalen over på mer underholdende ting Endret 29. april 2017 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #14 Skrevet 29. april 2017 Jeg er i samme situasjon. Har vært singel i to år etter et langt forhold. Møtt kanskje 30 menn, de fleste fra Tinder og Happn, noen på byen og gjennom jobb. De fleste ble det én date med, noen møtte jeg flere ganger. To ble jeg ordentlig interessert i, men det gikk ikke (en skulle flytte, den andre fikk ikke de rette følelsene). Flere har vært interessert i å møte meg igjen, men da har ikke jeg følt at kjemien var riktig. Som 32-åring med mange etablerte venner og et eget ønske om å få familie og barn, føler jeg at det begynner å haste litt. Men vet ikke hva jeg kan gjøre annerledes. Gjør en hederlig innsats med å være sosial, utadvendt, være med på aktiviteter på jobb og fritid og ikke minst ved å date. Jeg vet jeg blir oppfattet som attraktiv, men det er ikke lett å finne en det klaffer med på alle områder. Har dessverre ingen råd å komme med, men vit at vi er flere ☺️ Anonymkode: ec232...4d3
Gjest Chauve-Souris Skrevet 29. april 2017 #15 Skrevet 29. april 2017 (endret) Ikke snakk om slike kjedelige ting da, det er jo ting man må vite om hverandre, men det er ikke nødvendig i starten. Lek, flørt og ha det gøy. Rett og slett bare bli kjent med hverandre, så kan man heller snakke litt og litt om de "kjedelige" detaljene underveis som man blir bedre kjent. Ikke ta det så høytidelig. Que sera, sera. Endret 29. april 2017 av Chauve-Souris
Gjest rayon de soleil Skrevet 29. april 2017 #16 Skrevet 29. april 2017 Ikke gi opp, for hver du treffer så er du en nærmere å treffe den rette.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #17 Skrevet 29. april 2017 Tja jeg ble sammen med min aller første nettdate fortsatt sammen. Ikke gi opp ts, personlig syns jeg nett og tinder er genialt for da kan man bli kjent uten å gå fysisk ut på leting , og fordi det ofte er mye lettere å åpne seg skriftlig enn muntlig. Liker å spørre om ting som sier litt om hvordan type moraler de har, hvordan type samfunnsengasjert og for eksempel om de har vært utro før. Jeg har en sykdom som jeg syntes var mye lettere å fortelle om over nett enn forhold til noen jeg kun har møtt og pratet med face to face, da unngår jeg å fortelle om sykdommen og plutselig får de heller sjokk om de merker det på den harde måten selv ved å se meg syk uten at jeg har sagt noe om det. Hvis man får en dyp relasjon på nett og bruker lang tid på å opprettholde kontakten så er man jo allerede godt connecta når man først møtes og føler at man kjenner hverandre fra før av på en måte og da blir jo daten mye mer avslappet og naturlig Ikke gi helt opp nett/tinder - det er vel det som har blitt den vanligste komme i kontakt måten nå i dag , men selvfølgelig er det også godt mulig både på byen, konserter, vennefester med venners venner, speed dating arrangementer, tur grupper , male grupper , danse trening osv ! Anonymkode: 97ba6...68c 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #18 Skrevet 29. april 2017 Jeg har vært singel i to år, har vært på ørten deits. Fortsatt ikke møtt menn som bare utnytter, bruker deg for sex også videre. Hvor finner dere dem? Møter bare snille menn, jeg. Anonymkode: d2a93...e59 4
JackIost Skrevet 29. april 2017 #19 Skrevet 29. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel i to år, har vært på ørten deits. Fortsatt ikke møtt menn som bare utnytter, bruker deg for sex også videre. Hvor finner dere dem? Møter bare snille menn, jeg. Anonymkode: d2a93...e59 Det kommer nok an på hvilke menn man velger å møte 2
Gardermobanen Skrevet 29. april 2017 #20 Skrevet 29. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke mulig å finne en fyr på gode, gamle måten? Treffe en tilfeldigvis eller gjennom jobb og interesser? Hva skjedde med det? Anonymkode: 043ca...05d Selvsagt, men spørsmålet er jo om det fungerer for deg. Hjelper jo ikke at andre møter menn på jobben om du jobber på en arbeidsplass uten menn på din alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå