Gjest matmor Skrevet 22. desember 2004 #1 Del Skrevet 22. desember 2004 hjelp meg på denne; middag til mange; lettvint (venner jeg skjelden ser, har ikke lyst til å bruke hele kvelden på kjøkkenet...) . har kjøpt en god juleskinke. hva kan jeg ha med denne??? tenkte grønnsaker, lefse, potet..... noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 22. desember 2004 #2 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har kjøpt skinkestek (ikke så langt fra juleskinke), som jeg skal ha i ovnen sammen med slottspoteter paprika, gulrøtter, sjarlottløk og hele tomater (de blir så gode når de stekes i ovnen). Over det drysser jeg krydder og litt olje. Middag som omtrent lager seg selv Så går det jo ann å lage en sennepssaus å ha til, så blir det litt mer julete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matmor Skrevet 23. desember 2004 #3 Del Skrevet 23. desember 2004 det hørtes godt ut!! hmm ..... andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #4 Del Skrevet 23. desember 2004 Waldorfsalat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. desember 2004 #5 Del Skrevet 23. desember 2004 Potetsalat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #6 Del Skrevet 23. desember 2004 oki! hva med saus?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 23. desember 2004 #7 Del Skrevet 23. desember 2004 sennepssaus, rødvinssaus, peppersaus etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå