AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #61 Del Skrevet 29. april 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Til alle FØR dere svarer- LES RASSH SVARENE TS GIR TIL DENNE DAMA ! Anonymkode: c7f28...4b6 Dette svaret kom etter mange runder med himling med ørnene, drittsnakk bak min rygg, frekke svar og latterliggjøring. Jeg forstår godt at svaret var umodent og Litt ungdomsskole nivå. MEN jeg er så lei oppførselen til den dama. Broren og jeg har faktisk et ganske greit forhold. Han har ingenting imot meg, men oppfordret meg likevel til å ikke snakke om min jobb eller positive ting jeg opplever. Det er for å ikke gjøre henne lei seg. Hun blir nemlig det hvis hun føler at andre har det bedre eller er bedre. Jeg forstår godt at jeg ikke viste en god side av meg selv, dette ville jeg ikke gjort med andre. Og alle som skriker troll. Hva er usannsynlig med dette? Jeg er forresten normal vektig for de som lurer. Går aldri med vulgær utringning fordi jeg har komplekser for de store puppene mine. Nå er vi på vei for å treffe broren. Bak riggen hennes fordi hun tillater ikke at vi treffes. Det var hans ide, og da er vi selvsagt åpne for en dialog Anonymkode: 06f78...7a3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #62 Del Skrevet 30. april 2017 Hvordan gikk det? Anonymkode: 3c4b7...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 30. april 2017 #63 Del Skrevet 30. april 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette svaret kom etter mange runder med himling med ørnene, drittsnakk bak min rygg, frekke svar og latterliggjøring. Jeg forstår godt at svaret var umodent og Litt ungdomsskole nivå. MEN jeg er så lei oppførselen til den dama. Broren og jeg har faktisk et ganske greit forhold. Han har ingenting imot meg, men oppfordret meg likevel til å ikke snakke om min jobb eller positive ting jeg opplever. Det er for å ikke gjøre henne lei seg. Hun blir nemlig det hvis hun føler at andre har det bedre eller er bedre. Jeg forstår godt at jeg ikke viste en god side av meg selv, dette ville jeg ikke gjort med andre. Og alle som skriker troll. Hva er usannsynlig med dette? Jeg er forresten normal vektig for de som lurer. Går aldri med vulgær utringning fordi jeg har komplekser for de store puppene mine. Nå er vi på vei for å treffe broren. Bak riggen hennes fordi hun tillater ikke at vi treffes. Det var hans ide, og da er vi selvsagt åpne for en dialog Anonymkode: 06f78...7a3 Så du må bare snakke om negative ting? Fordervelse og sånt, ellers blir hun lei seg? Det er jo utrolig barnslig av henne. Be henne om å dra hjem ts. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 30. april 2017 #64 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) På 28.4.2017 den 1.51, AnonymBruker skrev: Svar: "Ingen problem, hun skal selvfølgelig gjøre en brystreduksjon for å tilfredstille dama di, innen neste gang vi treffes. Regner med dere dekker kostnaden siden det er ingen andre som klager?" Anonymkode: a28dd...4ee Er det noen sak? Nettopp. Endret 30. april 2017 av fuglekvitter__ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #65 Del Skrevet 30. april 2017 På 29. april 2017 den 19.25, AnonymBruker skrev: Dette svaret kom etter mange runder med himling med ørnene, drittsnakk bak min rygg, frekke svar og latterliggjøring. Jeg forstår godt at svaret var umodent og Litt ungdomsskole nivå. MEN jeg er så lei oppførselen til den dama. Broren og jeg har faktisk et ganske greit forhold. Han har ingenting imot meg, men oppfordret meg likevel til å ikke snakke om min jobb eller positive ting jeg opplever. Det er for å ikke gjøre henne lei seg. Hun blir nemlig det hvis hun føler at andre har det bedre eller er bedre. Jeg forstår godt at jeg ikke viste en god side av meg selv, dette ville jeg ikke gjort med andre. Og alle som skriker troll. Hva er usannsynlig med dette? Jeg er forresten normal vektig for de som lurer. Går aldri med vulgær utringning fordi jeg har komplekser for de store puppene mine. Nå er vi på vei for å treffe broren. Bak riggen hennes fordi hun tillater ikke at vi treffes. Det var hans ide, og da er vi selvsagt åpne for en dialog Anonymkode: 06f78...7a3 Skjønner deg godt ts, og jeg har støttet deg hele veien her inne. Hvem skriver noe sånt til noen på den måten hun gjorde? Det lyyyser jo at dama ikke er helt god! Nå har vel mannen hennes også fått nok siden han vil møte dere alene. Viser at det var rett å skrive tibake med samme mynt. Skriv gjerne hvordan det gikk. Hun dama har iallefall tydeligvis ekstremt kontrollbehov og komplekser... Anonymkode: 6bdbd...a3f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #66 Del Skrevet 30. april 2017 Dere skriver at det er dårlig å peke på andres komplekser (små pupper hos bror-dama), men det er jo nettopp det bror-dama allerede gjorde mot TS jo. Det er absolutt mulig å ha komplekser for store pupper. Ikke sånn jeg ville svart, evig diplomat liksom, men samtidig skjønner jeg godt at nå ble det bare nok og man gidder ikke ta "the high road" mer! Lurer på hvordan det gikk etter praten med broren i går! Anonymkode: 7192e...747 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #67 Del Skrevet 1. mai 2017 På 28.4.2017 den 18.37, AnonymBruker skrev: Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men jeg tror ikke den dama ville skjønt det dessverre...I dette tilfellet synes jeg faktisk godt ts kunne svare slik hun gjorde! Hun dama tråkket fullstendig over hennes personlige grenser. Da har hun godt av å få den samme medisinen tilbake. Makan til frekkhet! Anonymkode: 6bdbd...a3f Hadde det vært et vennepar hvor dama oppførte seg sånn, så hadde jeg vært helt enig. Sånne venner trenger man ikke. Men dette er familie. Familie kan man dessverre ikke velge. Jeg gidder ikke ta imot så mye dritt selv, men jeg er mye mer vigglig til å svelge kameler om det er familie det er snakk om. Og kommer man ingen vei med diplomati velger man heller å redusere kontakten til et minimum, for "husfredens skyld". Jeg har vært nodt til å gjøre det selv, med et familiemedlem, og det føles mye greiere enn stadig å bli utsatt for ett eller annet drama. Er jo uansett ikke noe hyggelig å være sammen med sånne folk. På 29.4.2017 den 19.25, AnonymBruker skrev: Dette svaret kom etter mange runder med himling med ørnene, drittsnakk bak min rygg, frekke svar og latterliggjøring. Jeg forstår godt at svaret var umodent og Litt ungdomsskole nivå. MEN jeg er så lei oppførselen til den dama. Broren og jeg har faktisk et ganske greit forhold. Han har ingenting imot meg, men oppfordret meg likevel til å ikke snakke om min jobb eller positive ting jeg opplever. Det er for å ikke gjøre henne lei seg. Hun blir nemlig det hvis hun føler at andre har det bedre eller er bedre. Jeg forstår godt at jeg ikke viste en god side av meg selv, dette ville jeg ikke gjort med andre. Og alle som skriker troll. Hva er usannsynlig med dette? Jeg er forresten normal vektig for de som lurer. Går aldri med vulgær utringning fordi jeg har komplekser for de store puppene mine. Nå er vi på vei for å treffe broren. Bak riggen hennes fordi hun tillater ikke at vi treffes. Det var hans ide, og da er vi selvsagt åpne for en dialog Anonymkode: 06f78...7a3 Skjønner at du er lei, men det er broren hans. Var jeg dere ville jeg heller holdt kjeft, rett og slett vært bedre folk, og heller bare latt være å omgås dem mer enn høyst nødvendig, som i familieselskaper osv. Hun har jo åpenbart en god del issues, og har det nok ikke så godt med seg selv. Det er vel ingen vits i å starte krig med sånne? Vet ikke om det har vært nevnt, men hvor gamle er dere? Anonymkode: 68cd2...f3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #68 Del Skrevet 2. mai 2017 Kan du vise bilde (enten av deg selv med kun bilde av kløft, eller bilde av noen andre/f.eks fra google) hvor mye kløft det er snakk om? Virker du kanskje flørtete itilleg? Kunsten i å være god og snill er å være klar over at det er to sider til alle saker, og at andre kanskje oppfatter ting annerledes - selvinnsikt Du har gjort alt rett ut ifra innlegget ditt, helt til den siste kommentaren i mld. Smålig og slemt, personangrep og dårlig gjort. Folk med god oppdragelse og godt menneskesyn snakker ikke slik til andre. Anonymkode: 13e48...e6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #69 Del Skrevet 7. mai 2017 Fikk dere snakket sammen? Anonymkode: 3c4b7...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå