Gå til innhold

Hun ble sur fordi jeg har pupper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ari Loys
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foe all del, de må gjerne fortsette å prøve å overgå hverandre med fornærmelser om det er det de vil. Blir nok hyggelige familiesammenkomster av sånt.

Er du tilhenger av vendetta og blodhevn også?

Anonymkode: e17ac...edf

Nei, jeg skiller mellom verbale og fysiske angrep. Gjør ikke du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, Ari Loys skrev:

Nei, jeg skiller mellom verbale og fysiske angrep. Gjør ikke du?

Javel?

28 minutter siden, Ari Loys skrev:

Åh? Jeg syns snarere det fremstår som høyst nødvendig i dette tilfellet.

Å gi noen svar på tiltale, eller gi tilbake med samme mynt om du vil, er på ingen måte å synke ned på samme nivå. Det er en form for læring som i mange tilfeller er helt nødvendig for at den som først initierer verbal (eller fysisk) aggresjon mot en annen skal få kjenne på konsekvensene av sine feilsteg, og forhåpentligvis vokse på det som menneske.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ari Loys
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel?

Fysisk retaliasjon er selvsagt helt ok i et selvforsvarsøyemed. Om det er det som er nødvendig for å få noen til å stoppe, så er det det man må gjøre. Men dette er uansett en avsporing fra trådens tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes vel kanskje dere bæsja litt på leggen ved å svare på den måten, for da sank dere ned på deres nivå. Dere hadde vunnet mye på å være saklige og ordentlige i svaret deres. Nå har dere jo vært med på å starte krig. Hadde dere svart saklig hadde alt dette ligget på broren og dama hans.

Selvsagt er det ikke opptil andre å bestemme hvordan du skal kle deg, og at du har relativt solid frontparti har ingen relevans overhodet. De har et holdningsproblem, og burde virkelig konsentrere seg om helt andre ting enn andre folk sine pupper. God mat/drikke og hyggelig prat, f.eks.

Anonymkode: 68cd2...f3f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nowyouseeme skrev:

Nå vet jeg ikke hvor utringet du var antrukket, eller hvor mye pupp du hadde på utstilling eller hvilken restaurant du var på - så det er vanskelig å si hvem som har rett her. Det er noe som heter anstendig, og selvinnsikt, også for de med store pupper. 

Sånn generelt så har vi med naturlig store pupper veldig fokus på anstendighet ved påkledning, da vi er veldig klare over hvor lite som skal til før det bikker vulgært. Men med mindre vi kun skal gå i uformelige overdeler og pologensere, vil vi ofte vise noe kløft. Uten at det er noe galt i det. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes vel kanskje dere bæsja litt på leggen ved å svare på den måten, for da sank dere ned på deres nivå. Dere hadde vunnet mye på å være saklige og ordentlige i svaret deres. Nå har dere jo vært med på å starte krig. Hadde dere svart saklig hadde alt dette ligget på broren og dama hans.

Selvsagt er det ikke opptil andre å bestemme hvordan du skal kle deg, og at du har relativt solid frontparti har ingen relevans overhodet. De har et holdningsproblem, og burde virkelig konsentrere seg om helt andre ting enn andre folk sine pupper. God mat/drikke og hyggelig prat, f.eks.

Anonymkode: 68cd2...f3f

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men jeg tror ikke den dama ville skjønt det dessverre...I dette tilfellet synes jeg faktisk godt ts kunne svare slik hun gjorde! Hun dama tråkket fullstendig over hennes personlige grenser. Da har hun godt av å få den samme medisinen tilbake. Makan til frekkhet!

Anonymkode: 6bdbd...a3f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
1 time siden, Rosalie skrev:

Sånn generelt så har vi med naturlig store pupper veldig fokus på anstendighet ved påkledning, da vi er veldig klare over hvor lite som skal til før det bikker vulgært. Men med mindre vi kun skal gå i uformelige overdeler og pologensere, vil vi ofte vise noe kløft. Uten at det er noe galt i det. 

Er klar over det. Man trenger ikke særlig størrelse på puppestellet for å være tacky. Man kan være uanstendig med små også. Men HI og oppfølgingen ga meg et bilde av en heller trashy TS. Sorry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor du ønsker å ha dyp utringning så det blir kløft forstår jeg ikke, jeg har alltid synes det ser billig ut. Man kan se veldig elegant og sexy ut uten at hele puppestellet nesten detter ut.

Når det er sagt, så er det ditt valg, og denne dama overreagerte noe veldig. 

Anonymkode: 98721...506

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi svarte først nå 

' Hei "per" hvordan føles det å være dørmatte? En fri kvinne kler seg akkurat slik hun vil. Du må gjerne bli styrt av den kvinnen, men hun styrer ikke oss 😉. Jeg nyter synet av en kløft. Det hadde helt sikkert du også gjort hvis samboeren din hadde hatt pupper. God helg. Sees hos mamma og pappa i 17 mai. '

Anonymkode: 06f78...7a3

Dette var virkelig et smakløst svar, fy a meg. Synes nesten dette var verre enn den opprinnelige sms en. Hvorfor synke til deres nivå?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er pupper. Vi kan ikke noe for at vi har dem og vi kan dessverre ikke bestemme størrelsen. Uansett om det er vanskelig å skjule puppene eller ikke har det ikke noe å si synes jeg. Så lenge ikke begge geitene henger helt ut av overdelen. Haha.

Enten tåler hun ikke en drit og overreagerer eller så handler det nok ikke om puppene dine. Tenker jeg!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor du ønsker å ha dyp utringning så det blir kløft forstår jeg ikke, jeg har alltid synes det ser billig ut. Man kan se veldig elegant og sexy ut uten at hele puppestellet nesten detter ut.

Når det er sagt, så er det ditt valg, og denne dama overreagerte noe veldig. 

Med G-cup trenger man ikke dyp utringing for å vise kløft. En normal topp til 99 kr på HM gir meg kløft, for å si det slik.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Rosalie skrev:

Med G-cup trenger man ikke dyp utringing for å vise kløft. En normal topp til 99 kr på HM gir meg kløft, for å si det slik.

Jeg har selv store pupper, og det er slett ikke nødvendig å vise kløft selv med en normal topp. Det er vel bare å kjøpe en topp som skjuler puppene det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts  opptrer som et motbydelig rasshøl!

Svarene hun skriver , spytter på dama til broren og virker helt fullstendig blåst I knollen. 

Anonymkode: c7f28...4b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Til alle FØR dere svarer- LES RASSH SVARENE TS GIR TIL DENNE DAMA ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til alle FØR dere svarer- LES RASSH SVARENE TS GIR TIL DENNE DAMA ! 

SKJØNNER GODT AT TS SVARTE SÅNN, FORDI DET VAR DEN SYKELIGE KONTROLLFREAK AV EI KJÆRRING TIL BROREN SOM BEGYNTE , OG FIKK BEGERET TIL Å FLYTE OVER!!! Hun tråkket så til de grader over hennes personlige grenser. Da kan hun ikke forvente annet enn samme svar tilbake!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts  opptrer som et motbydelig rasshøl!

Svarene hun skriver , spytter på dama til broren og virker helt fullstendig blåst I knollen. 

Følte du deg truffet av svaret hennes? Høres nemlig sånn ut...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble hun sur for at du hadde pupper, eller for at du følte for å flashe de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der var vel unødvendig.

Kanskje ikke så rart at hun misliker TS i grunn. Virker som en bitchete dame med tanken på svaret hun sendte tilbake. Kanskje TS må leve hele livet og vite at folk ikke liker henne for den hun er, men for puppene. Man hever seg over ting, men måten TS skriver tilbake på og poengterer at broren til samboeren sitter og ser på puppene hennes er jo tydeligvis bevisst måte for henne å skape en unødvendig situasjon på. Uansett er det lite classy med utrigninger, kaldt eller ikke.

Anonymkode: ae47f...b92

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde gjort det samme som TS. Hvorfor skal man være så politisk korrekt hele tiden? Ftate Beate fortjener å høre sannheten pluss litt til. Og tøffelbroren trenger en oppvekker. 

Anonymkode: 26033...bfe

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...