Gå til innhold

25, snart 26 år, er det liksom "Over" nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Slapp av. Du er bare i kvart livs krisa. Den går over. Du lever ditt liv hvordan DU vil. Ja til barnslighet og leve livet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Bootyhunter skrev:

Slapp av. Du er bare i kvart livs krisa. Den går over. Du lever ditt liv hvordan DU vil. Ja til barnslighet og leve livet :) 

Enig! Selv hadde jeg en 30-årskrise, hvor jeg følte at livet mitt var over, før jeg innså at jeg ikke ønsker vanlig A4 liv, og begynte å leve i tråd med egne ønsker. Lever mer i nuet, er spontan, drikker vin i ukedagene, og tar ting som det kommer. Har det bedre nå enn noensinne! Syns du høres mer spennende ut enn mange av de som har "alt på plass" og som følger samfunnets normer uten å tenke over om det faktisk er dette man vil. Slapp av og nyt livet!

Anonymkode: 9f69c...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 28, blir 29 og er ferdig utdannet men ingen fast jobb. Har en midlertidig stilling som dessverre ikke blir fornyet når kontrakten går ut. Jeg eier ikke leilighet, jeg har knapt sparepenger på BSU, men jeg vet hvem jeg er og jeg trives :) Du må kommer over denne kneiken, som andre sier det er en liten identitetskrise. Over halvparten av mine venner er i full jobb (og har vært det i flere år), etablerer seg, har samboere, får barn osv. 

Jeg driver og planlegger min neste backpackingtur og lurer på hvordan jeg skal få råd til to turer i året :fnise: Du må finne din egen vei

Anonymkode: 04d3c...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ha,ha, jeg var småstressa i slutten av tenåra for da trodde jeg livet snart var "over" og at jeg måtte etablere meg og bli helt A4. Der tok jeg skikkelig feil!  Du kan leve akkurat som du vil :)  Jeg levde det du tenker på som det typiske ungdomslivet til jeg hadde passert 35, så kom noen år hvor barn og familie tok det meste av tiden, en fin periode det og. Nå er jeg midt i 50-åra, barna er voksne, jeg har god råd til å reise, jeg går ut på by`n, går på konserter og festivaler og er igjen i en situasjon hvor jeg stort sett gjør akkurat hva jeg vil. Hvis man ikke er av den litt "satte" typen så er det enkelt å styre unna det livet man forbinder det med.

Anonymkode: 89e86...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...