Forundret.. Skrevet 28. april 2017 #21 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg ville tatt det opp med ham, sagt fra om at ''alle'' på jobb vet om det/ er blitt fortalt om det. Spurt om ikke han skal informere de hjemme før bomba smeller. Også minne ham på at venner av venner vet om dette så det er ikke lenge før det når dattera og at hun også bør inkluderes i nyheten. Personlig ville jeg ikke lagt meningene mine oppi det. Hadde kanskje liret av meg noe om at jeg aldri skulle tro at han kunne være så dum men ikke mer enn som så. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 28. april 2017 #22 Del Skrevet 28. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. I utgangspunktet har jeg valgt å holde kjeft. Det er jo en stund siden jeg fikk vite dette her, og jeg har holdt det for meg selv. Problemet nå er heller det at min kvinnelige kollega har fortalt så og si alle på jobb om dette, og til og med noen av mine venninner (de er heldigvis ikke venninner av stedatter til denne fyren). Så dette kommer nok ut i lyset før eller senere. Jeg begynner å lure på om jeg skal advare venninna mi. Og så vet jeg jo at mora hennes kommer til å føle seg ganske dum og sveket hvis "alle" vet om det og hun er den siste som får vite det... Anonymkode: 72c7f...094 Jeg ville nok ha konfrontert han med det jeg visste, og samtidig fortalt ham at det ble snakket om blant arbeidskollegene. Da har du spilt ballen over til den som har ansvaret og skylden her. Jeg forstår veldig godt at du syns dette er vanskelig ts! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Biri Skrevet 28. april 2017 #23 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg ville også konfrontert han med dette. Gjort han oppmerksom på at mange vet, og gi han en sjanse til å tilstå overfor kone og barn, før de hører det "på byen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #24 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg tror ikke noe på dette alle sier om at de ville konfrontert ham direkte med dette. Ville dere virkelig det? Veldig få - om noen gjør det. Og hva hvis han svarer at det ikke er sant? Jeg personlig ville ikke gjort noe annet enn å støtte kollegaen min, si at hun må ta vare på alle meldinger og eventuelt anmelde hvis det er over grensen til trakassering. Anonymkode: fd7c1...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #25 Del Skrevet 28. april 2017 Selvsagt skal du konfrontere han med det! Typ; jeg vet hva du gjør, enten forteller du det selv eller så gjør jeg det. det er IKKE greit å skjule noe sånt. Anonymkode: ed233...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. april 2017 #26 Del Skrevet 28. april 2017 Slik at han kan få klekke ut cover stories. Good choice.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #27 Del Skrevet 28. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: HVORFOR skal du skrive utenlandsk når du ikke kan det? Det er ingen ting som heter you'r. I dette tilfellet heter det "your" (din). Virker som du blander sammen med "you're", som er en sammentrekning av "you are" (du er). Men jeg vil anbefale deg å bruke et språk du kan, og skrive "Pass dine egne saker." Så skal jeg passe mine Neida, dette er jo ikke så nøye her inne på kg, men i andre, ikke-anonyme sammenhenger kan det være dumt å "pynte seg" med engelsk og så skrive det feil.... Anonymkode: e259c...944 Fuck deg- Anonymkode: fc391...3ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #28 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg hadde ikke sagt noe, det kommer bare til å slå feil tilbake, hørt om "dont shoot the messager"? Anonymkode: fc391...3ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErMeg Skrevet 28. april 2017 #29 Del Skrevet 28. april 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke sagt noe, det kommer bare til å slå feil tilbake, hørt om "dont shoot the messager"? Anonymkode: fc391...3ef Jeg er enig i denne, det kommer muligens til å slå tilbake på deg selv dersom du forteller noe. Kommer det frem senere kan du bare si at du ikke hører på sladder og rykter, og vil ikke bringe slikt videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 28. april 2017 #30 Del Skrevet 28. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke noe på dette alle sier om at de ville konfrontert ham direkte med dette. Ville dere virkelig det? Veldig få - om noen gjør det. Og hva hvis han svarer at det ikke er sant? Jeg personlig ville ikke gjort noe annet enn å støtte kollegaen min, si at hun må ta vare på alle meldinger og eventuelt anmelde hvis det er over grensen til trakassering. Anonymkode: fd7c1...551 Skjønner godt at du ikke tror på det. Men jeg hadde sagt det basert på all fakta TS har kommet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #31 Del Skrevet 28. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fuck deg- Anonymkode: fc391...3ef *Eller "faen ta deg" som det ville være på norsk. Anonymkode: a80bc...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #32 Del Skrevet 28. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: *Eller "faen ta deg" som det ville være på norsk. Anonymkode: a80bc...e58 jajaja. språk politi, eller language police som det ville være på engelsk Anonymkode: fc391...3ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå