Gå til innhold

Hvordan bli likt av andre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I flere år har jeg prøvd å bli kjent med folk (flyttet inn i en bygd). Her har folk egne klikker og jeg kom aldri inn i en av de. Er nå slutt mellom meg og eksen og jeg er på vei ut, til byen jeg jobber i.

På jobb har også folk egne klikker. Noen par damer er bestevenner, andre drar på hytteturer (mennene). Jeg er normalt høflig og hyggelig tror jeg.  Spør folk og lar de snakke om seg selv. Vi ler en del sammen også:) Når jeg prøver dra igang en lønningspils, er få intressert. Når andre gjør det, blir det noe av. 

På studiet mitt er vi da venner, men sees kun ca 1x i mnd. Har her hjemme to venninner og kjæresten til hun ene. Utover det er jeg venneløs her. 

Har prøvd å dra igang treff via Facebook der mange først var intressert, og påstår de er intressert. Men så har de aldri tid uansett til å møtes. 

Jeg hadde en gang venner, men nå er det så ekstremt vanskelig å passe inn! Mister motet litt mer og mer for hver dag. Har masse selvinnsikt, men vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli likt av andre? Eller hva jeg gjør galt. Baksnakker ingen og er aldri frekk mot noen. Folk er bare så utrolig uinteressert. Jeg er egentlig sosial av meg og blir trist av å sitte alene. Er nå blitt alene med barna mine på 3 og 8 år. Hvilken arena skal jeg da søke venner? Hilsen Vera venneløs 28😣

Anonymkode: 38c21...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

1: Vær FOR homoekteskap
2: Vær ateist, ha briller og vær hipster
3: Blek tennene dine
4: Vær medlem av dyrebeskyttelsen og NOAH (og fortell folk at du er medlem)
5: Gå til frisøren hver 6. uke
6: Sørg for gode hudpleierutiner
7: Snakk mye om sex
8: Vær slank og trent, og gå i ettersittende (men ikke vulgært) tøy

Anonymkode: aa288...ff4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullball.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var trist å lese ts. Tenkte jeg skulle gi deg en klem! Kansje det finnes single foreldre fb grupper eller noe sånt der medlemmene finner på ting?

Anonymkode: 93366...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var trist å lese ts. Tenkte jeg skulle gi deg en klem! Kansje det finnes single foreldre fb grupper eller noe sånt der medlemmene finner på ting?

Anonymkode: 93366...ebc

Er allerede medlem i en, men omtrent ingen fra min by! Har nå skaffet meg en avtale neste lørdag/playdate, så da får vi se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
58 minutter siden, Eulalie skrev:

Veldig trist å lese at du har det sånn! 

For min egen del så har jeg merkelig nok veldig mange venner og lett for å bli kjent med nye folk. Jeg tror helt ærlig ikke jeg er over snittet omgjengelig, men jeg er veldig åpen og deler mye av meg selv. Jeg er helt håpløs til å spørre spørsmål, og er ikke alltid supergod til å lytte heller, men folk liker likevel å henge med meg virker det som. Jeg tror mitt "triks" er å gi litt F og bare prate om ting som engasjerer meg, og å ikke holde så veldig tilbake. Det blir fort litt kjedelig å snakke med folk som aldri åpner seg, hvis man føler at man aldri kommer noe dypere.

Det at du får dårlig respons når du prøver å ta initiativ til ting kan godt være helt tilfeldig. Prøv å ikke ta det så veldig tungt, og prøv igjen! (Jeg er fullstendig klar over at det er enklere sagt enn gjort altså, jeg er ganske sensitiv og emosjonell av meg, og har en tendens til å overtenke ting.. Men jeg har erfart at når jeg tror det handler om meg så gjør det som oftest ikke det likevel). 

Lykke til, håper du treffer noen du klikker med snart, jeg er helt sikker på det løsner etterhvert! 😊 

Takk for svar😊 Håper også det..😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, Eulalie skrev:

Jeg er sikker på at det går bedre for deg på vennefronten snart!😊 Men som sagt, mitt tips er at du kanskje prøver å åpne deg littegrann mer.  Min erfaring er at folk stort sett tør å åpne seg tilbake, og man føler seg mer knyttet enn når man snakker med noen som bare er høflige og hyggelige. 😊 

Føler faktisk at jeg deler mye av meg selv. Men så blir jeg engstelig for at de ikke bryr seg om meg og mitt snakk🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.4.2017 den 20.56, AnonymBruker skrev:

I flere år har jeg prøvd å bli kjent med folk (flyttet inn i en bygd). Her har folk egne klikker og jeg kom aldri inn i en av de. Er nå slutt mellom meg og eksen og jeg er på vei ut, til byen jeg jobber i.

På jobb har også folk egne klikker. Noen par damer er bestevenner, andre drar på hytteturer (mennene). Jeg er normalt høflig og hyggelig tror jeg.  Spør folk og lar de snakke om seg selv. Vi ler en del sammen også:) Når jeg prøver dra igang en lønningspils, er få intressert. Når andre gjør det, blir det noe av. 

På studiet mitt er vi da venner, men sees kun ca 1x i mnd. Har her hjemme to venninner og kjæresten til hun ene. Utover det er jeg venneløs her. 

Har prøvd å dra igang treff via Facebook der mange først var intressert, og påstår de er intressert. Men så har de aldri tid uansett til å møtes. 

Jeg hadde en gang venner, men nå er det så ekstremt vanskelig å passe inn! Mister motet litt mer og mer for hver dag. Har masse selvinnsikt, men vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli likt av andre? Eller hva jeg gjør galt. Baksnakker ingen og er aldri frekk mot noen. Folk er bare så utrolig uinteressert. Jeg er egentlig sosial av meg og blir trist av å sitte alene. Er nå blitt alene med barna mine på 3 og 8 år. Hvilken arena skal jeg da søke venner? Hilsen Vera venneløs 28😣

Kjenner meg igjen 100 % :( 

Anonymkode: a6ed6...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...