AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #21 Del Skrevet 27. april 2017 bare ikke bruk lufttørkeren, folkens. Den er full av tarmbakterier. Bruk tørkepapir eller rist av vannet og la det tørke av seg selv. Anonymkode: 42b0c...a57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #22 Del Skrevet 27. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du for mye bakteriefreak. Det er ikke sunt å være så redd bakterier. Hvor ofte er du syk? Anonymkode: 5e433...cfc Jeg er aldri syk, nettopp fordi jeg er bakteriefreak😉 Hvis jeg virkelig må på offentlig toalett, vasker jeg den med antibac før bruk. Det gjelder sete, flushknappen, håndtak og servanten. Når jeg kommer hjem, går klærne i vaskemaskinen og jeg tar meg en dusj. Menn og kvinner er like ille syns jeg. Hva med å tørke bort mensblod etter seg på sete og hvordan er det mulig å drite på toalettsete når man sitter?😵 Anonymkode: 52630...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå