AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #1 Del Skrevet 27. april 2017 Er det virkelig normalt? Blir alltid så sjokkert hvis jeg f.eks. er på utested og jeg og noen andre går på do, også går de bare etterpå uten å vaske hendene.. Trodde virkelig at alle vasket hendene etter dobesøk, men tydeligvis ikke. Anonymkode: 352e4...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #2 Del Skrevet 27. april 2017 Værre med de som tar et godt tak rundt tingen sin, også bare går de rett ut når de er ferdig. Anonymkode: 5fc67...197 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 27. april 2017 #3 Del Skrevet 27. april 2017 Det er SÅ MANGE som ikkje gjer det! Heller ikkje når dei bæsjer! Har ein kompis eg dessverre ufrivillig har høyrt, og eg vasker med sprit alle dørhåndtak etter at han har vore her😒 Det et heller unntaket om eg ser at folk vasker henda(f.eks på ein offentlig do), og det et motbydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg sto i dokø i en salong, mens jeg ventet på hun som skulle gi meg ansiktsbehandling var klar. Det var tilfeldigvis hun som var på do foran meg, hørte at hun flushet, og gikk bare rett ut. Jeg nektet å gå inn til henne etter det. Hun jobber der enda, men ikke søren om hun skal få lov til å behandle meg. Anonymkode: 52630...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #5 Del Skrevet 27. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig normalt? Blir alltid så sjokkert hvis jeg f.eks. er på utested og jeg og noen andre går på do, også går de bare etterpå uten å vaske hendene.. Trodde virkelig at alle vasket hendene etter dobesøk, men tydeligvis ikke. Anonymkode: 352e4...1e9 Du blir like sjokkert hver gang? Rart. Hver gang du ser det har du liksom nullstilt hodet til at du tror det vaskes. Anonymkode: a2c6a...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 27. april 2017 #6 Del Skrevet 27. april 2017 Det er lurt å ikke tenke så mye på dette, det er svært mange med svært dårlige rutiner for personlig hygiene. Det har vi lest i nok av tråder her inne på KG også den siste tiden. Du har nok rester av mye rart på hendene dine, til enhver tid, når du ferdes ute blant folk. Du kan bare ikke tenke på det, for da blir du gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #7 Del Skrevet 27. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig normalt? Blir alltid så sjokkert hvis jeg f.eks. er på utested og jeg og noen andre går på do, også går de bare etterpå uten å vaske hendene.. Trodde virkelig at alle vasket hendene etter dobesøk, men tydeligvis ikke. Anonymkode: 352e4...1e9 Tydeligvis så normalt det faktisk har blitt forsket på det. Har hørt at resultatet av slik forskning har avdekket at det er mer skittent på dørhåndtaket inne på toalettet enn utenfor! Jeg bruker papir til å åpne dodøren på jobben. Anonymkode: b8a74...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lali Skrevet 27. april 2017 #8 Del Skrevet 27. april 2017 Det var ei venninne som sa til meg at "jeg tisser jo ikke på hånda mi" når jeg spurte om hvorfor hun ikke vasket hendene etterpå. Huff, nei... jeg vasker meg alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #9 Del Skrevet 27. april 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sto i dokø i en salong, mens jeg ventet på hun som skulle gi meg ansiktsbehandling var klar. Det var tilfeldigvis hun som var på do foran meg, hørte at hun flushet, og gikk bare rett ut. Jeg nektet å gå inn til henne etter det. Hun jobber der enda, men ikke søren om hun skal få lov til å behandle meg. Anonymkode: 52630...73a Bruker man ikke hansker på slike jobber? Anonymkode: 5e433...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #10 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg vasker ikke bestandig hendene nei. Hvia jeg ikke har tisset på de eller kommet borti noe annet enn papir så vasker jeg ikke hendene. Anonymkode: 5e433...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #11 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg vasker alltid hendene etter toalettbesøk. Samboeren min vasker de som regel alltid, men kan fort glemme etter han kun har tisset, da får han streng beskjed om å gå å vaske de. Anonymkode: ba3e5...781 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #12 Del Skrevet 27. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker man ikke hansker på slike jobber? Anonymkode: 5e433...cfc Hva hjelper det om hudpleieren tar på seg hansker etter dobesøket og før utføringen av hudpleie, når hun påfører dobakterier til hanskenes utside mens hun tar på seg hanskene? Anonymkode: d60cc...72c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 27. april 2017 #13 Del Skrevet 27. april 2017 Min erfaring fra offentlige toaletter er at folk vasker hendene, jeg hadde blitt overrasket om noen kom ut av en bås og ikke vasket seg etterpå.. kanskje folk heromkring er mer renslige.. Jeg skjønner heller ikke dette med å ikke vaske seg etter dobesøk - for meg er det like naturlig som å tappe ned når jeg er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 27. april 2017 #14 Del Skrevet 27. april 2017 Min ex-mann var glad i pranks. Da han fikk tak i en sånn luresåpe som farger hendene svart når den kommer i kontakt med vann, tok han den med seg på vorspiel og la den på vasken. Den ekte såpa ble satt inn i et skap. Det endte med at ingen av de 8 mennene til stede hadde tatt i såpa en eneste gang i løpet av kvelden.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 27. april 2017 #15 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ari Loys Skrevet 27. april 2017 #16 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg mener at alle offentlige toaletter burde vært utstyrt med en sånn alarm: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #17 Del Skrevet 27. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva hjelper det om hudpleieren tar på seg hansker etter dobesøket og før utføringen av hudpleie, når hun påfører dobakterier til hanskenes utside mens hun tar på seg hanskene? Anonymkode: d60cc...72c Da er du for mye bakteriefreak. Det er ikke sunt å være så redd bakterier. Hvor ofte er du syk? Anonymkode: 5e433...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 27. april 2017 #18 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Folk er griser. Jeg vasker alltid hendene etter toalettbesøk. Dessverre er det mange som ikke bryr seg og ikke forstår at du får bakterier på hendene selv om du "bare" har tatt i papiret. Du får bakterier på hendene fra dørhåndtakene, trykknappen på toalettet og tro det eller ei: på hendene dine når du tørker deg. Menn får urin på hendene når de tisser selv om de ikke tror det selv, for både når de tisser og når de rister penisen så spruter det urinpartikler på hendene deres som de ikke selv legger merke til. Endret 27. april 2017 av altflyter skriveleif 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_K Skrevet 27. april 2017 #19 Del Skrevet 27. april 2017 3 minutter siden, Kalevala skrev: Min ex-mann var glad i pranks. Da han fikk tak i en sånn luresåpe som farger hendene svart når den kommer i kontakt med vann, tok han den med seg på vorspiel og la den på vasken. Den ekte såpa ble satt inn i et skap. Det endte med at ingen av de 8 mennene til stede hadde tatt i såpa en eneste gang i løpet av kvelden.... var det sånn såpestykke? de er bakteriebomber. Bruk alltid såpedispenser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #20 Del Skrevet 27. april 2017 Ser ingen grunn til å gjøre det Anonymkode: 194e2...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå