Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Boang skrev (På 18.2.2021 den 10.28):

Mener å huske at hun var/eller sa hun skulle på innspilling til noe. Type farmen, camp kulinaris før Jul. 

Husker jeg feil? 

Hun er med i denne sesongen av camp kulinaris. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plasticrose skrev (På 27.2.2021 den 18.12):

Hun er med i denne sesongen av camp kulinaris. 

Forstår meg ikke helt på alle disse "kjendis"-reality TV- seriene jeg. Tydeligvis så er det helt tomt for kjendiser i Norge for de som er med etterhvert nå, er "has been"- eller så har man aldri hørt om de. Anna Rasmussen er vel strengt tatt ikke særlig i vinden lenger. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for en vanvittig mengde ballonger i babyshoweren hun arrangerer for seg selv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Hjelpe meg for en vanvittig mengde ballonger i babyshoweren hun arrangerer for seg selv.

Ja jeg tenkte også det. Også blir det kun én gjest..? Var kun seks stoler. Men men, hun er god som gidder. Sikkert kjekt for ungene 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (1 minutt siden):

 

Aldri vært borti noen som arrangerer sin egen babyshower

 

Man prøver vel kanskje bare å gjøre det beste ut av situasjonen, med tanke på korona. Ikke så enkelt at andre skal arrangere det nå for tiden.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (12 minutter siden):

Samme her, stusset veldig på det. Er ikke normalt i mitt hode i alle fall. Har aldri hørt om noen som har gjort det selv. Har jo vært mange tråder her på Kg om folk som blir skuffet for å ikke ha fått det. 

Med den unnskyldningen så er det ingen forskjell på om hun eller andre gjør det. Så det er ikke en god nok grunn. Hva mener du er problemet med at andre gjør det, vs henne med tanke på korona? 

Er vel bedre at hun gjør det selv enn å sutre over at ingen gjør det for henne (som folk her inne gjør). Hun har jo ingen annen jobb utenom influencerinntekten så å arrangere sin egen babyshower er vel så spennende som det får blitt nå i nedstengningen. Mye man kan kritisere Anna for, men å styre litt med ballonger og slikt for gøy er vel ikke så kritikkverdig. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Hjelpe meg for en vanvittig mengde ballonger i babyshoweren hun arrangerer for seg selv.

Ja det er så unødvendig! Håper hun gjenbruker det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (7 minutter siden):

Er vel bedre at hun gjør det selv enn å sutre over at ingen gjør det for henne (som folk her inne gjør). Hun har jo ingen annen jobb utenom influencerinntekten så å arrangere sin egen babyshower er vel så spennende som det får blitt nå i nedstengningen. Mye man kan kritisere Anna for, men å styre litt med ballonger og slikt for gøy er vel ikke så kritikkverdig. 

Jeg som startet denne diskusjonen, og det var MENGDEN ballonger jeg reagerte på.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Jeg som startet denne diskusjonen, og det var MENGDEN ballonger jeg reagerte på.

Miljømessig kan jeg være enig, men livet i Kristiansand er jo ekstremt kjedelig nå så om hun vil kompensere med masse ballonger så har jeg faktisk litt forståelse for det. Føles jo ut som man kan dø av kjedsomhet om dagen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (3 minutter siden):

Miljømessig kan jeg være enig, men livet i Kristiansand er jo ekstremt kjedelig nå så om hun vil kompensere med masse ballonger så har jeg faktisk litt forståelse for det. Føles jo ut som man kan dø av kjedsomhet om dagen. 

Man kan jo arrangere babyshower uten en million ballonger.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pøbelkråka skrev (1 time siden):

Jeg tipper at navnet blir Noah. 

Ja, eller Nathaniel.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden):

Så det er ikke en god nok grunn.

Skjerp deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Hun sa jo for ikke lenge siden at hun arrangerte det selv fordi hun liker å ha kontroll på hvordan det blir. Med pynt osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...