Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (4 timer siden):

Ja det er fint, men ganske kjedelig? Skjønner ikke hvorfor hun aldri gjør noe annet med det... hestehale, flette, litt krøll eller noe. Forandring fryder litt innimellom.

Hun liker det vel sånn da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diamant skrev (2 timer siden):

Når kommer babyen egentlig?

Mener hun sa hun var 6 mnd på vei, så om ca 3 mnd da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant skrev (2 timer siden):

Når kommer babyen egentlig?

Hun har sagt at termin er i begynnelsen av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dottie skrev (5 timer siden):

Mener hun sa hun var 6 mnd på vei, så om ca 3 mnd da? 

 

FruRosa skrev (5 timer siden):

Hun har sagt at termin er i begynnelsen av mai.

Ok, takk  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa hun mest sannsynlig skulle dele kjønnet for flere dager siden... Eller hvertfall denne uken. Blir selvfølgelig ukens siste dag, burde skjønt det.. 

Og hva skjer med å matche hele familien på alle bildend?? Jeg synes det ser veldig spesielt ut, kjedelig ikke minst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som alle andre «influensere» må selvfølgelig Anna melke dette. Er mange dager siden hun skulle avsløre kjønnet, men dagene går.....

Hun skulle visst poste bildet i dag, men igjen ingenting. Sjokkert? Nope 

Syns klærne hun viste var mer «gutteklær» enn omvendt. Jeg liker brunt veldig godt på begge kjønn, men type klær hun viste ga meg en indikasjon på at det er gutt. Men man vet aldri. 

Tror hun hadde delt nyheten for lenge siden om det var jente. Syns egentlig hele stemningen etter ultralyden var rar. Hun virket veldig trist å skuffet. Men mulig det er fordi hun har hvert dårlig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærblå skrev (14 minutter siden):

Som alle andre «influensere» må selvfølgelig Anna melke dette. Er mange dager siden hun skulle avsløre kjønnet, men dagene går.....

Hun skulle visst poste bildet i dag, men igjen ingenting. Sjokkert? Nope 

Syns klærne hun viste var mer «gutteklær» enn omvendt. Jeg liker brunt veldig godt på begge kjønn, men type klær hun viste ga meg en indikasjon på at det er gutt. Men man vet aldri. 

Tror hun hadde delt nyheten for lenge siden om det var jente. Syns egentlig hele stemningen etter ultralyden var rar. Hun virket veldig trist å skuffet. Men mulig det er fordi hun har hvert dårlig. 

Kan også hende at hun viste den type klær for at vi skal tro at det er gutt, men at det faktisk er en jente hun venter?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant skrev (8 timer siden):

Kan også hende at hun viste den type klær for at vi skal tro at det er gutt, men at det faktisk er en jente hun venter?

Var det jeg også tenkte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Diamant skrev (På 16.1.2021 den 23.33):

Kan også hende at hun viste den type klær for at vi skal tro at det er gutt, men at det faktisk er en jente hun venter?

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasse Nøff ❤ skrev (36 minutter siden):

Det tenkte jeg også, men tenkte det er ikke lov å si det her. For da blir det spekulasjon og slettet. Det var ganske lite klær, så kanskje det er ting hun kjøpte sist graviditet og klær hun har hatt fra de andre som ble ubrukt. Også har hun gjemt de som avslører kjønnet og derfor er det så lite. For hvis det hun viste faktisk er alt hun har, så er det gutt. Har hun mer, men gjemt det, så kan det være begge deler. 

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Clara80 skrev (13 minutter siden):

Håper hun klarer å glede seg over enda en gutt. En velsignelse å få friske barn 💕 

Ja enig 😊😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
Clara80 skrev (25 minutter siden):

Håper hun klarer å glede seg over enda en gutt. En velsignelse å få friske barn 💕 

Det tror jeg nok at hun klarer. Jeg tror det er helt normalt å kjenne på et øyeblikks skuffelse når en har flertall av et kjønn, og ønsker seg det andre kjønnet. Jeg tror ikke hun er alene der, da.

En sånn skuffelse varer sikkert bare et lyeblikk før en begynneR  å glede seg til barnet .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG må jo selvsagt gi spalteplass til dette prosjektet, men utfra kommentarfeltet så er det ikke mange gratulasjoner å få.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (7 minutter siden):

VG må jo selvsagt gi spalteplass til dette prosjektet, men utfra kommentarfeltet så er det ikke mange gratulasjoner å få.

At VG i det hele tatt gidder å kaste bort spalteplass på denne saken er helt uforståelig, finnes jo ikke noe som er interessant med dette mennesket og hennes liv, men men, VG er til tider mer Se & hør enn Se & Hør selv 😒

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...