Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Leser ikke mer om bokutgivelsen og reise rundt til bokhandlere å signere bøker. Har det bare kokt bort, eller hva? 

 

 

Endret av Oppland
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«3mnd siden jeg passet inn i buksa mi» på snap. 
 

Er det for å skape spekulasjoner om graviditet? SKJERP DEG ANNA!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Missy1 skrev:

«3mnd siden jeg passet inn i buksa mi» på snap. 
 

Er det for å skape spekulasjoner om graviditet? SKJERP DEG ANNA!!

Sånn jeg tolket den, så var hun glad hun kom inn i en bukse som ikke hadde passet på tre mnd. Hun sa noe om at "Endelig noe positivt"

Hvis hun ville ha spekulasjoner om graviditet så hadde hun vel heller sagt "Denne buksa passer ikke lenger"

Men nå for tiden synes jeg hun sier så mye rart at det er vanskelig å vite hva man skal tro.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Diamant skrev (På 20.11.2019 den 18.39):

Sånn jeg tolket den, så var hun glad hun kom inn i en bukse som ikke hadde passet på tre mnd. Hun sa noe om at "Endelig noe positivt"

Hvis hun ville ha spekulasjoner om graviditet så hadde hun vel heller sagt "Denne buksa passer ikke lenger"

Men nå for tiden synes jeg hun sier så mye rart at det er vanskelig å vite hva man skal tro.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Diamant skrev:

Sånn jeg tolket den, så var hun glad hun kom inn i en bukse som ikke hadde passet på tre mnd. Hun sa noe om at "Endelig noe positivt"

Hvis hun ville ha spekulasjoner om graviditet så hadde hun vel heller sagt "Denne buksa passer ikke lenger"

Men nå for tiden synes jeg hun sier så mye rart at det er vanskelig å vite hva man skal tro.

Bare jeg som var jævlig sliten i hodet og tolket den feil vei 😄 sorry 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Missy1 skrev:

Bare jeg som var jævlig sliten i hodet og tolket den feil vei 😄 sorry 

Fort gjort det, spesielt mtp så mye rart som kommer fra henne for tiden. Ikke rart man går litt i surr 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Oppland skrev:

Leser ikke mer om bokutgivelsen og reise rundt til bokhandlere å signere bøker. Har det bare kokt bort, eller hva? 

 

 

Det samme skjedde med foririge bok. Ingen kom på boksigneringene på Sørlandet og da ble det ikke flere signeringer. Nå har hun hatt 2 signeringer, hvor vi kun har sett bilde av Anna selv bak en pult med bøkene sine. Med andre ord ingen kom på de 2 boksigneringene hun har hatt, derfor blir det ikke fler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Missy1 skrev:

«3mnd siden jeg passet inn i buksa mi» på snap. 
 

Er det for å skape spekulasjoner om graviditet? SKJERP DEG ANNA!!

Gjøss hun har jo nettopp spontanabortert skrev hun for et par dager siden. Igår skrev hun at hun kanskje var gravid allikevel. 

Nå får hun klikk og tjener penger på lureri og fanteri. Jeg er en av dem som klikker meg inn pga hva hun legger ut på snap. Men nå velger jeg å fjerne snappen hennes, for jeg støtter ikke uærligheten hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 14.46, silje1989 skrev:

Om hun vet at hun har spontanobortert, så står hun ikke det med babyutstyr i hendene og skriver « vi er klare «

Det klarer jeg bare ikke å tro på.

 

 

 

Der hadde du et veldig bra poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke bloggen, men hvis jeg forstår det rett så har hun i løpet av kun få måneder tatt en abort, hatt en spontanabort, OG de planlegger ny baby? Hva er rekkefølgen egentlig.

Dette er bare merkelig at de deler. Livet er mer enn graviditeter. Men det kan desverre begynne å virke som om hun ikke vet om noe annet  -eller er opptatt av noe annet. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Isild skrev:

Jeg leser ikke bloggen, men hvis jeg forstår det rett så har hun i løpet av kun få måneder tatt en abort, hatt en spontanabort, OG de planlegger ny baby? Hva er rekkefølgen egentlig.

Dette er bare merkelig at de deler. Livet er mer enn graviditeter. Men det kan desverre begynne å virke som om hun ikke vet om noe annet  -eller er opptatt av noe annet. 

Aborten var vel rett etter bryllupet (altså 1 år siden,ca).

Prøvingen har holdt på i ca 6 mnd,å spontan aborten skjedde ca nå,tydeligvis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vinglass skrev:

Hvorfor ta en abort ,hvis de skal prøve igjen like etterpå ?

Dama er ikke akkurat kjent for veloverveide,gode valg..

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Plannergirl
1 time siden, Vinglass skrev:

Hvorfor ta en abort ,hvis de skal prøve igjen like etterpå ?

Ettersom jeg forsto det når hun ble intervjuet på GKN var hun på et sted hvor hun ikke ville leve lengre da hun tok abort. Hun mente mann og barn ville ha det bedre uten henne, og følte det ikke var riktig å bære frem et barn til. Hun kom seg til psykolog, og går der enda tror jeg, og har ikke slike tanker lengre men jobber med selvfølelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Plannergirl skrev:

Ettersom jeg forsto det når hun ble intervjuet på GKN var hun på et sted hvor hun ikke ville leve lengre da hun tok abort. Hun mente mann og barn ville ha det bedre uten henne, og følte det ikke var riktig å bære frem et barn til. Hun kom seg til psykolog, og går der enda tror jeg, og har ikke slike tanker lengre men jobber med selvfølelsen. 

Sant nok, men det hun bør jobbe med før det blir snakk om nok et barn er det å faktisk få seg et liv som ikke dreier seg om blogg-innlegg, som forøvrig som regel er mer eller mindre intetsigende, antall klikk og dermed inntekt ifb reklame, gaping på bilder, utlevering av barn.....ja, jeg kunne fortsatt i det uendelige....uansett, det AR bør jobbe med er etterutdanning, skaffe seg et ærlig arbeid og rett og slett si farvel til det livet hun har levd siden M ble født og frem til nå, for sannheten er at AR og bloggen har utspilt sin rolle for lengst, og det er bedre å si at nok er nok før hele korthuset ramler sammen

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
11 timer siden, Skrottefar skrev:

Sant nok, men det hun bør jobbe med før det blir snakk om nok et barn er det å faktisk få seg et liv som ikke dreier seg om blogg-innlegg, som forøvrig som regel er mer eller mindre intetsigende, antall klikk og dermed inntekt ifb reklame, gaping på bilder, utlevering av barn.....ja, jeg kunne fortsatt i det uendelige....uansett, det AR bør jobbe med er etterutdanning, skaffe seg et ærlig arbeid og rett og slett si farvel til det livet hun har levd siden M ble født og frem til nå, for sannheten er at AR og bloggen har utspilt sin rolle for lengst, og det er bedre å si at nok er nok før hele korthuset ramler sammen

Det kan jeg være enig i, men jeg bare svarte på det personen over lurte på 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt blogginnlegg. Hun har ikke kommet seg mye ut på juleshopping i det siste grunnet situasjonen, og har derfor brukt tid på å shoppe julegaver og finne den perfekte ønskeliste via nettshopping. Med tilhørende annonselenker i blogginnlegget. Altså bruker hun spontanabort situasjonen til å spre ut annonselenker i et blogginnlegg? Dette er i tillegg ikke merket som annonse/reklame på facebook.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...