Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 minutter siden, Kosetosta skrev:

Vel nå var hun nå faktisk gravid da.. men desverre gikk det galt.. veldig synd når de gjerne vil ha en til.. 

Hva handler nyeste innlegg om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
15 minutter siden, Poltergeist skrev:

Hva handler nyeste innlegg om?

Forventet en liten i 2020, men spontanaborterte nylig. Hun føler det er karma for aborten hun tok. Trist når de ønsker en til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Kosetosta skrev (På 17.11.2019 den 11.46):

Vel nå var hun nå faktisk gravid da.. men desverre gikk det galt.. veldig synd når de gjerne vil ha en til.. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det er clickbait. Det går ikke an å bortforklare det som noe annet. Synes det er sykt at de får lov til å holde på slik. For det er jo villedende reklame! For de selger jo et produkt, også lyver de for å få folk til å trykke inn på. 

Clickbait? Hun har jo skrevet at hun var gravid og gledet seg til å fortelle det, men at det endte i spontanabort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho

Beklager å si det. Men det er umulig å vite hva som er sant og ikke fra den fallerte clickbait-dronninga. Vi snakker om dama som fikk bot på 100 000 for å avholde konkurranser uten å kåre vinnere...

Endret av Gazpacho
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, esivol skrev:

Clickbait? Hun har jo skrevet at hun var gravid og gledet seg til å fortelle det, men at det endte i spontanabort?

Det er faktisk så ille at jeg tror det er ca 50/50 sjanse for at det virkelig er sant. Jeg tror det bare er en ny ting å skrive om. Noe innhold må hun jo ha mellom bildene. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nesten ingenting av det hun sier troverdig, så har dessverre problemer med å tro på alt hun sier. Hun har kjørt på med clickbaits i flere år. 

Endret av smalls
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en tro på at hun var gravid for å så miste etter alle de merkelige utsagnene den damen kommer med? Jeg tror dessverre ikke på noe som kommer fra den kanten. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, esivol skrev:

Clickbait? Hun har jo skrevet at hun var gravid og gledet seg til å fortelle det, men at det endte i spontanabort?

Det aktuelle innlegget og bildet på snapchat for 2 dager siden var kun clickbait. Jan med rosa barnedress i armkroken med teksten "Vi gleder oss". Bildet i dagens blogginnlegg er også clickbait.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår virkelig ikke at folk klikker seg inn på bloggen kun på bakgrunn av clickbait :bond:

Nå tjente hun penger på det slik hun ville å er tydeligvis på topp på blogg.no. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente
8 minutter siden, missfix skrev:

Det aktuelle innlegget og bildet på snapchat for 2 dager siden var kun clickbait. Jan med rosa barnedress i armkroken med teksten "Vi gleder oss". Bildet i dagens blogginnlegg er også clickbait.

Eller «vi er klare» som det stod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente
16 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Det er faktisk så ille at jeg tror det er ca 50/50 sjanse for at det virkelig er sant. Jeg tror det bare er en ny ting å skrive om. Noe innhold må hun jo ha mellom bildene. 

Jeg skal innrømme det at jeg synes det er litt rart å ta en abort for å rett etterpå prøve å bli gravid. Samtidig synes jeg det er for sykt å lyve om en spontanabort for lesere😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er trist at hun er så fertil at hun åpenbart ikke kan ha et normalt forhold til graviditet. Abort her, fødsel der, spontanabort.

Det er også trist at hun MÅ dele dette med alle.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
esivol skrev (På 17.11.2019 den 13.47):

Clickbait? Hun har jo skrevet at hun var gravid og gledet seg til å fortelle det, men at det endte i spontanabort?

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
18 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Eh.... først la hun ut "vi er klare" eller noe.... Så legger hun et bilde av sko og årstall alle født og "coming 2020" på et par barnesko og teksten er "babynyheten jeg gledet meg til å dele med dere!". 
Det er clickbait bilder, og overskriften er det samme og det er også clickbait. Når "reklame" (i denne situasjonen, bildene på SoMe) og overskriften sier en ting, mens teksten sier noe helt annet, da er det clickbait. 

Den siste vil jeg faktisk ikke vært så hard på å kalde clickbait hvis hun faktisk akkurat har gjennomgått en spontanabort (som er det vi må regne med siden det er det som er sagt). De hadde en på vei med termin i 2020, og hadde gledet seg til å fortelle om babynyhet (passende med overskriften). Dessverre for de så ble det ikke noe av denne gangen. Akkurat dette innlegget har heller ingen tilknytning til noe reklame så blir litt dumt å ta både dette innlegget og forrige reklame for den nye babybutikken over samme kam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
Plannergirl skrev (På 17.11.2019 den 19.42):

Den siste vil jeg faktisk ikke vært så hard på å kalde clickbait hvis hun faktisk akkurat har gjennomgått en spontanabort (som er det vi må regne med siden det er det som er sagt). De hadde en på vei med termin i 2020, og hadde gledet seg til å fortelle om babynyhet (passende med overskriften). Dessverre for de så ble det ikke noe av denne gangen. Akkurat dette innlegget har heller ingen tilknytning til noe reklame så blir litt dumt å ta både dette innlegget og forrige reklame for den nye babybutikken over samme kam. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Uenig. Hadde hun vært ærlig, så hadde hun vinklet overskriften på en annen måte. Og spesielt det bilde "coming 2020" er villedende. 

Jeg sier reklame, fordi disse "nytt innlegg svipe opp" på instagram og snapchat ER reklame. Det er reklame for bloggen, som er villende og clickbait. Jeg snakker ikke om kjøps-reklame. 

Da får vi være uenige. Her synes jeg faktisk overskrift og bilde er relevant til innhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Eh.... først la hun ut "vi er klare" eller noe.... Så legger hun et bilde av sko og årstall alle født og "coming 2020" på et par barnesko og teksten er "babynyheten jeg gledet meg til å dele med dere!". 
Det er clickbait bilder, og overskriften er det samme og det er også clickbait. Når "reklame" (i denne situasjonen, bildene på SoMe) og overskriften sier en ting, mens teksten sier noe helt annet, da er det clickbait. 

Hun hadde forberedt en måte å fortelle det, altså bildet, men det gikk galt og det endte med en spontanabort.

Tro meg, overskriftene hennes har irritert meg noe voldsomt tidligere (har lest bloggen minimalt det siste året), men ser virkelig ikke problemet med overskriften og bildet her nå. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
Akkurat nå, esivol skrev:

Hun hadde forberedt en måte å fortelle det, altså bildet, men det gikk galt og det endte med en spontanabort.

Tro meg, overskriftene hennes har irritert meg noe voldsomt tidligere (har lest bloggen minimalt det siste året), men ser virkelig ikke problemet med overskriften og bildet her nå. 
 

Akkurat det jeg også mente, men du sa det mye bedre 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...