Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes hun skriver om planlegging av ny baby annenhver dag (snap), men orker ikke å gå inn på bloggen for å se. Hvor mye går det egentlig ann å skrive om det temaet? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
2 minutter siden, Lusetrollet skrev:

Synes hun skriver om planlegging av ny baby annenhver dag (snap), men orker ikke å gå inn på bloggen for å se. Hvor mye går det egentlig ann å skrive om det temaet? 

Så lenge det kommer klikk på bloggen av det, kommer hun til å fortsette. Tragisk greie, hele opplegget. 

Endret av Sorbus
Lagt til et ord.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en farse. 

Mammaen på Søgne har det aldeles fryktelig travelt om dagen.. avslutninger for de mindreårige og farting på innkjøp til hagen med mål om at alt skal være perfekt til årets store begivenhet: Mammaens bursdag. Det har gått i ett siden mammaens 4-5 ukers ferie var overstått. For er slit! Snart er det sommerferie i Norge som venter. 

Alt dette ved siden av jobben, sier mammaen som nå har funnet seg tilrette på Søgne Jobben? Æhæ? Disse stylede, unaturlig gapende bildene og intetsigende tekstene. Jobb?

Alvorlig talt Anna: Det er et hån mot vanlige, hardtarbeidende foreldre som går i full jobb minst  7,5 timer 5 dager i uken. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lusetrollet skrev:

Synes hun skriver om planlegging av ny baby annenhver dag (snap), men orker ikke å gå inn på bloggen for å se. Hvor mye går det egentlig ann å skrive om det temaet? 

Så lenge det gir klikk. Hun har ingenting annet enn en eventuell fjerde graviditet å lage overskrifter om. Alt annet er oppbrukt for lengst. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Friluftsdame skrev:

For en farse. 

Mammaen på Søgne har det aldeles fryktelig travelt om dagen.. avslutninger for de mindreårige og farting på innkjøp til hagen med mål om at alt skal være perfekt til årets store begivenhet: Mammaens bursdag. Det har gått i ett siden mammaens 4-5 ukers ferie var overstått. For er slit! Snart er det sommerferie i Norge som venter. 

Alt dette ved siden av jobben, sier mammaen som nå har funnet seg tilrette på Søgne Jobben? Æhæ? Disse stylede, unaturlig gapende bildene og intetsigende tekstene. Jobb?

Alvorlig talt Anna: Det er et hån mot vanlige, hardtarbeidende foreldre som går i full jobb minst  7,5 timer 5 dager i uken. 

Helt enig i hva du skriver. Hun aner ikke hvordan vanlig hardtarbeidende foreldre har det,, hun har aldri vært ute i noe arbeidsliv som jeg vet i hvertfall. Derfor tror hun det det hun holder på med er hard jobbing.  Så feil kan man altså ta, når en ikke vet bedre.

Endret av Oppland
La til siste setningen.
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

Så lenge det gir klikk. Hun har ingenting annet enn en eventuell fjerde graviditet å lage overskrifter om. Alt annet er oppbrukt for lengst. 

Etter tre graviditeter, synes jeg egentlig at graviditet også er oppbrukt jeg..

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamant skrev:

Etter tre graviditeter, synes jeg egentlig at graviditet også er oppbrukt jeg..

Ja! Det ble jo ikke slager på bloggen med tredjemann! Men godt å se hun tenker såpass voksent på fjerdemann! Det er imponerende til henne og være!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Diamant skrev:

Etter tre graviditeter, synes jeg egentlig at graviditet også er oppbrukt jeg..

Helt enig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Summ skrev:

Ja! Det ble jo ikke slager på bloggen med tredjemann! Men godt å se hun tenker såpass voksent på fjerdemann! Det er imponerende til henne og være!

Hva tenker hun om barn nummer 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, kahaki skrev:

Hva tenker hun om barn nummer 4?

At det holder for en stund med barn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Oppland skrev:

Helt enig i hva du skriver. Hun aner ikke hvordan vanlig hardtarbeidende foreldre har det,, hun har aldri vært ute i noe arbeidsliv som jeg vet i hvertfall. Derfor tror hun det det hun holder på med er hard jobbing.  Så feil kan man altså ta, når en ikke vet bedre.

Mener hun jobbet på kafé/kiosk eller lignende i slutten av tenårene, sammen med barnefar nr.2. Mulig faren hennes eide eller drev den? Hukommelsen skranter litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ast skrev:

Mener hun jobbet på kafé/kiosk eller lignende i slutten av tenårene, sammen med barnefar nr.2. Mulig faren hennes eide eller drev den? Hukommelsen skranter litt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Lorieen skrev:

HVORFOR gaper hun på alle bildene? 🙄

Det var en som skrev her tidligere at det er fordi hun har komplekser pga tennene. Men det forstår jeg ikke helt, hun er jo kjempefin når hun smiler naturlig. Ref. bildet over her. Dessuten synes jo tennene like mye når hun gaper som når hun smiler naturlig?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt, tilsvar og avsporinger. 

Ninab82, mod

Endret av ninab82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Diamant skrev:

Det var en som skrev her tidligere at det er fordi hun har komplekser pga tennene. Men det forstår jeg ikke helt, hun er jo kjempefin når hun smiler naturlig. Ref. bildet over her. Dessuten synes jo tennene like mye når hun gaper som når hun smiler naturlig?

Fordi når hun gapesmiler er det ikke like fremtredende hvor skjeve tennene faktisk er.

Hele øvre tannrekke går litt huldribuldri inni der,så når hun lukker bittet,synes det veldig godt.

(Ikke noe galt i det,bare påpeker hva jeg mente sist.)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, J.. skrev:

Fordi når hun gapesmiler er det ikke like fremtredende hvor skjeve tennene faktisk er.

Hele øvre tannrekke går litt huldribuldri inni der,så når hun lukker bittet,synes det veldig godt.

(Ikke noe galt i det,bare påpeker hva jeg mente sist.)

Ok, hvis disse tennene plager henne så veldig, ville jeg prøvd å få fikset det hvis jeg var henne. Eller smile med lukket munn. Dette gapet ser bare rart ut.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...